16

39 1 0
                                    

Αλεξ pov

Αρης:Ρε αγορι μου εισαι τρελός;Γιατι ορμιξες και σαπίσεις στο ξυλο το αθώο αγορι;

Εμμ τόλμησε να αγγίξει και να φιλησει την αδερφη σου;;;;εισαι στον κοσμο σου ρε μαλακα;;

ΣΙΓΑΑ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΣ Ο ΛΟΓΟΣΣΣΣΣ

Ρε μαλακα μπαμπη εσυ τι ανακατεύεσαι....
Ενταξει το παρεδεχομαι τον έδειρα γιατι  οτι ειναι δικο μου δεν το αγγίζει κανεις !!

ΠΟΤΕ Η ΚΑΤΙΑ ΕΓΙΝΕ ΔΙΚΙΑ ΣΟΥ ΡΕ

Δεν σε αφορα το θεμα!!!! Δίνε του..

Αρης: :Ρε μαλακα πες μου την αληθεια άρχισες τις ουσίες παλι;

Ττιι;; Εγω να αρχισα τις ουσίες ;;Οχι γαμω εχω τελειωσει απο αυτες τις κακές συνήθειες ...για την ακρίβεια εχω παρα πολυ καιρο να κανω οποιαδήποτε εθιστική ουσία...

ΓΙΑΤΙ ΑΥΤΟ;;;

Οχι Οχι δεν θ με κανεις να το παραδεχτώ....

ΑΦΟΥ Η ΝΕΑ ΣΟΥ ΕΜΜΟΝΗ ΕΧΕΙ ΑΝΘΡΩΠΙΝΗ ΜΟΡΦΗ....

Χαχαχαχα εσυ χρειάζεσαι μαλλον τις ουσίες Οχι εγωω!!!!

Αλεξ:Ρε μαλακα Άρη τα εχουμε πει αυτα,αυτες τις μαλακιες τις εχω αφησει πισω μου!
Αρης::Σε πιστευω ρε αδερφε Και πραγματικα Χαιρομαι για εσενα (καναμε μια ανδρική χειραψία και αποφασίσαμε να φυγουμε απο το κωλομαγαζο)

Καθώς οδηγούσα με προορισμό το σπιτι του κολλητού μου, μου ηρθε η εικονα απο το φιλι με την Κατια.
Αυτη η κοπελα θα με τρελάνει ,ειναι απλα υπεροχη και σκετη καυλα !καθε φορα που την βλεπω θελω να την βαλω κατω και να.....
Ωχ Οχι πρεπει να σταματησω να την σκεφτομαι, Γιατι δημιουργήθηκε θεμα εκει κατω......

Φάγαμε με τον μαλακα τον Άρη οτι ειχε το σπιτι και αράξαμε στους καναπέδες,στον εναν Εγω και στον αλλον αυτος ,ευκαιρία να τον ρωτησω τι παίζεται τελικα με αυτη την Μαρία.

Αλεξ:Σε ειδα με την Μαρια σημερα...(Του ειπα με ειρωνικο υφος Γιατι ολο το μαγαζι τους ειδε μαζι..)
Άρης:Τελειωνε ρε μαλακαα( μου ανταπέδωσε την ειρωνια μου)Κοιτα να δεις ξερεις οτι δεν ειμαι της σχέσης Αλλα πραγματικα θελω την Μαρια μονο δικη μου!!!!
Αλεξ:Κοιτα εδω αλλαγές ο Αρης μασσς ,αντε να σε δω να το λες αυτο στην αντζελινα 😂
Αρης:Ποιος την χεζει μωρε αυτη ;θα βρει καναν αλλο ,για να την γαμησει!
Αρης:Αλεξ μεταξυ μας ,θες μηπως την αδερφη μου;;;

Τοτε αυτόματα έσφυξα τα χερια μου και γουρλωσα τα ματια μου..
Τι;;;πως του ηρθε κατι τετοιο γαμω

ΕΧΕΙΣ ΣΠΑΣΕΙ ΣΤΟ ΞΥΛΟ ΚΑΘΕ ΣΥΝΟΔΟ ΠΟΥ ΕΙΧΕ Η ΚΑΗΜΕΝΗ Η ΚΟΠΕΛΑ

Ας μάθουν να μαζεύουν τα κουλά τους Εγω φταιω;

Αλεξ:Τι λες ρε μαλακα απλα ειναι αδερφη σου και εχουμε πει να την προσέχουμε!
(Λεω και Τρυβω αβολα τον αυχένα μου...)
Αρης:Ναι ρε Αλεξ σε ξερω πολυ Καλα και γνωρίζω οτι παθιάζεσαι ευκολα με κατι Αλλα μπορεις να την αφησεις να ζησει και λιγο;να πληγωθεί... να ερωτευτει...!

Τ τ τιι;; Να ερωτευτεί;;; Αν θελει να ερωτευτει η μικρη ας ερωτευτει εμενα ας πουμε!!

ΑΚΑΛΑΕΣΥ ΑΓΟΡΙ ΜΟΥ

Οχι ειπαμε ειμαι μαλακας ωρες ωρες Αλλα πραγματικα δεν θα ηθελα να με ερωτευτει...θα την καταστρέψω.

Κλεισαμε το φως και αποφασίσαμε να κοιμηθούμε.
Φυσικα και δεν καταφερα να κοιμηθω .Την στεναχωρισε σιγουρα η επίθεση μου στο «αθωο»αγορακι που την φιλούσε ,Αλλα και οταν με πετυχε στις γαμημενες τουαλέτες με την... εμ δεν θυμαμαι πως την λενε.

Δεν επρεπε να μας δει..δεν την ηθελα καν την τυπισσα απλα καπως επρεπε να ξεχασω την μικρη...
Φυσικα αυτο δεν επιασε,διοτι καθώς πηδούσα την κοπελα αυτη ,στο μυαλο μου κυριαρχούσε η κατια...

Τι στον πουτσο ;μαγιά μου εχει κανει αυτη η κοπελα;;;;
Τελος !! ειπα θα μεινω μακρια της,το μονο που της κανω ειναι να την πληγώνω και αυτη να συνεχίζει να καθεται μαζι μου...

Και ομως αρπαξα τα κλείδα του αυτοκινήτου μου ,και της έστειλα μήνυμα .

His addiction Where stories live. Discover now