Nessan pov
Pääsin kotiin ja olin aivan kuolemia pisteessä. Pakkasta oli -5 mutta silti satoi vettä tai jotain jää paskaa. Olisin toivonut että Aleksi olisi ollut kotona mutta ei ollut. (Nessa ja Aleksi ei asu yhessä mutta ne on melkee koko ajan Nessan kämpillä) Aloin tekemään jotain ruokaa koska oli nälkä ja sopivasti löysin kaapista pastaa joten laitoin sitä kehittymään. Tein vielä jonkun laisen kastikkeen, mutta koska en ole huippukokki niin ei tämä mitään erityisen hyvää ollut.Oli kulunut noin 30min tulostani kotiin ja päätin soittaa Aleksille missä hän viipyy, koska hän oli luvannut tulla kottin ennen minua eli noin yhdeksälä, mutta kello oli jo kohta kymmenen.
Aleksin pov
Hitto, Nessa soittaa juuri kun olen lähttemässä Ollin luota. Jos joku ihmettelee mitä minä sillä tein niin menin kauppareissun jälkeen katsomaan misää Olli oli, koska hän ei ollut päivällä vastannut puhlimeen. Jos joku haluaa tietää mitä han oli tekemässä niin ei mittän ihmeellistä. Olli oli tekemässä ruokaa ja koska satuin paikalle hyvään aikaan niin jäin syömään. Mutta nyt päätin vastata Nessalle ettei tämä huolestuisi liikaa.
-Moi muru,vastasin hänelle.
-Heii missä oot ku et oo koton? Tuo kysyi.
-Olin just Ollilla mut oon iha 10min pääst jo kotona, Vastasin samalla yrittäen avata auto ovea.
-Okei no hyvä, Nähään kohta! Nessa huikkasi.
-Juu nähään, sanoin vielä ennen kuin laitoin puhelun kiinni ja pian lähdinkin jo Ollin pihasta.
Ollin pov
Aleksi kävi juuri luonani, koska minulla ei ollut jaksamusta vastata hänen tai kenenkään muun bändiläisen puheluihin. Nessalle kuitenkin vastasin koska tisin hänen alkavan stressata todella helposti. Ja jos en olisi vastannut niin luultavasti 10min sisällä ovikelloni olisi soinut ja joku mustatukkainen noin 167cm lyhyt, suomalais-englantilainen tyttö olisi seisonut oveni takana.
En kuitenkaan uskonut että hänellä olisi mitään tärkeää asiaa ja koska hän pyysi sanomaan vain jotain sanoja sanoin ensin mandariini, koska syön tai söin silloin mandariinia. Toisena sanoin vesisade koska ulkona satoi kaatamalla jaa kolmantena sanoin pyörä, koska olisin mennyt pyöräilrmään jos ei olisi noin kauhea sää. Jotkut varmaan mmiettivät mitä se minun asiani oli niin nyt taitaa olla sopiva hetki kertoa.
Haha jätän tän nyt tähän ja sori vähän lyhyt :( ite sain just tietää että mulla on korona jonka takia oon nyt karanteenissa mutta koska mun jaksamista on tällähetkellä 1% niin ei tule varmaan osia vaikka en oo kouluusa😕
ВЫ ЧИТАЕТЕ
Tunnevuori || Aleksi x Nessa (Y/N)
ФанфикVittu, Mun elämä on pilalla. Se petti mua ja nyt mulla ei oo mitään muuta kuin Ilona. Haluan kuolla... Ainiin en mä vittu voi koska pelottaa että jos selviän minut pakotetaan johonkin vitun terapiaan. Parempi vain jatkaa eteenpäin. ~Nessa ⚠️TW⚠️ ⚠️K...