Skip siihen että ootte kotona
A-Noniin Rilla tuu syömään!
N-Se nukahti.
A-Aw se nukkuu söpösti sun sylissä🥺
N-Jep Rilla on kyl söpöin koira jonka tiiän.
A-Hehe nii munkin mielestä, vaikka onha se mun oma koira mut silti.Time skip 2h
Nessan pov
Aleksii mul on tylsää, sanon tuolle maailman söpöimmälle pörröpäälle. No sitte tehään jotain, tuo huikkaa sohvalta. Leivotaanko jotain, Kysyn häneltä vaikka tiedän hyvin ettei Ale osaa leipoa.
Noku emmää osaa,Hän vastaa ja kävelee luokseni.
No mä voin opettaa;) Eli ensiksi pitää laittaa kädet tälleen "laitat kädet alen kaulan ympäri" sit pitää vaa kävellä vähän lähemmäks ja vikana "suutelet alksia".
Vai että tällästäkö leipominen nykyää on, Aleksi kysyy. Joo, Vastaan pidätellen naurua. No emmä ainakaa valita, tuo vastaa ja ottaa kädestäni kiinni samalla painaen hänen täydelliset huulet omiani vasten.Noni eiköhän nyt ois aika sit oikeesti leipoo jotain, vastaan painottaen sanaa "oikeesti". Noo ehkä, mut mitä me sit leivotaan? Käviskö fetapiirakka?
Jos et ikinä oo syöny fetapiirakkaa nii oot jääny paljosta paitsi se on ihan SAIRAAN hyvää!
Juu käyhän se, Aleksi vastaa. Mut onks meil fetaa, kysyn häneltä ja alan tutkimaan kaappeja.
Öö ei kai et pitää käydä kaupassa,hän vastaa.
Ookei no mä voin käydä nopeesti,vastaan samalla kun lähden eteiseen laittamaan takkiani. Okei tuo samalla jotain leipää, tuo huikkaa vielä keittiöstä!
Ju,vastaan ja avaan Aleksin kämpän oven.Kaupassa joudun hetken etsimään tarvittavia asioita, mutta pian ne löytyvätkin. Kun olen kävelemässä kassalle huomaan yhden hullun lävitse tutun ihmisen.
Nessa:Moi! Ilona:Moro, mitäs sä tääl teet? Yleensä et käy kaupas. Nessa: Tarttin vähä ruokaa nii piti sit käydä ostaa nää et saan jotai tehtyy. Ilona: Ookeii, Mut mul on iha kauhee kiire nii tuu lauantaina käymää mun luona! Nessa: katotaa jos ehin! Ilona: Ju.
Testaan nyt vähän erilaisia kirjoitus tapoja et älkää ihmetelkö jos kirjotan monella eri tyylillä😂 Yritän nyt vaa vähän löytää omaa tyyliä ja sellasta mikä ois itelle helppo😅
—————————————————————————-Timeskip siihe et oot kotona.
Aleksin pov
N:Moi! A:No terve! Mikäs sulla kesti😂
N:Ei mikää tai sit ku näin Ilonan nii juttelin sen kaa hetke. A:Okei, Eli mitään ei sattunu? N:Ei? A:Hyvä koska en ois saanu jättää sua yksin ja muuten Joel ois vaa tappanu mut. N:Kyl sä ny kauppareissun ajaks voit ja ei ois tappanu!😂 A: Oon kyl vähän eri mieltä mut saiks nyt siis sieltä kaiken tarvittavan? N:Joo kaipa ostin myös maitoo ja tomaattei koska herra Aleksi ei omistanut sellaisia. A:Kyl mulla maitoo ois ollu. N:Ai missä? A:No täällä! N:Pässi toi on pakstin. A:Jaa no sitten mulla ei ollu maitoo😅Words: 437
ESTÁS LEYENDO
Tunnevuori || Aleksi x Nessa (Y/N)
FanficVittu, Mun elämä on pilalla. Se petti mua ja nyt mulla ei oo mitään muuta kuin Ilona. Haluan kuolla... Ainiin en mä vittu voi koska pelottaa että jos selviän minut pakotetaan johonkin vitun terapiaan. Parempi vain jatkaa eteenpäin. ~Nessa ⚠️TW⚠️ ⚠️K...