8. {koska miksi ei}

121 5 2
                                    

Timeskip 1vk

Aleksin pov

Olen matkalla Nessan luokse koska miksi ei? No ei kyllä minulla ihan syykin on, Koska tänään ajattelin viedä hänet syömään:) Tiedän että hän pitää kaikenlaisista pastoista joten menemme yhteen täydelliseen paikkaan. Täydellisellä tarkoitan sellaista jossa moni ei yleensä tunnista minua ja paikka on aika romanttinen, Ja tottakai siellä on myös hyvää ruokaa! Sanoin Nessalle että laittaa jotain vähän spessumpaa päälle, koska minullakin on kerrankin kauluspaita ja jotkut siistimmältä housut. Kampesin myös tänään pitkästä aikaa houkseni jotka näyttivät ihan harakan pesältä. Pesin eilen myös pitkästä aikaa hiukseni. Yllätyinkö, KYLLÄ! No anyway olen melkein Nessan pihassa joten päätän laittaa hänelle viestin että tulee jo alas.

Cancellation of time 2h (Suomeksi "Ajan peruutus jos on oikee termi😅)

Nessan pov

Aleksi laittoi juuri viestiä että hänellä on minulle yllätys ja, että pitää pukea jotain siistimpää. Aloin heti miettiä, että mitähän tuo on keksinyt. Mutta annoin sen pian olla, koska hän sanoi myös tulevansa klo kuusi ja kello oli jo neljä. Asukseni valikoitui musta nahkainen mekko ja joku Ilonan siisti takki

Kuvitelkaa toi mekko silleen pidempänä ja noi hiukset mustina ja PALJON pidempinä❗️

Oups ! Cette image n'est pas conforme à nos directives de contenu. Afin de continuer la publication, veuillez la retirer ou mettre en ligne une autre image.

Kuvitelkaa toi mekko silleen pidempänä ja noi hiukset mustina ja PALJON pidempinä❗️

Tein aika normaalin meikin koska en ikinä ole tykännyt jos on liikaa meikkiä mutta en ole sellainen joka laittaa vain ripsaria. En tiedä miksi sitä sanotaan mitta olen siltä väliltä.

Kuva sinun meikistä⬇️

No nyt olen melkein valmis

Oups ! Cette image n'est pas conforme à nos directives de contenu. Afin de continuer la publication, veuillez la retirer ou mettre en ligne une autre image.


No nyt olen melkein valmis. sitten enää pitää pakata laukku.Otan mukaan: Puhelimen ,avaimet ,lompakon ,laturin, sytkärin ja tupakka askin (ofc) sekä hajuveden ja käsirasvan. Älkää kysykö miksi otan kaksi viimeistä mukaan, mutta en voi mennä edes lähikauppaani ilman niitä. Joo tiedän olen outo, mutta jokaisella on tapansa. No jokatapauksessa Aleksi laittoi juuri viestiä, että tulisin jo alas joten laitan vain kengät jalkaan ja lukitsen oven. Pian olenkin jo odottamassa hissiä.

Pian näenkin Aleksin mustan kian kaartavan kerrostaloni pihaan. Lähden tietysti kävelemään autoa kohti ja ensimmäinen asia minkä näen auton oven avatessani on Aleksi. Ja hän näyttää ihan Helvetin hyvältä!

Moii, huikkaan Aleksille. No terve, tuo vastaa iloisesti.
Sää oot pessy hiukset, Kysyn Aleksilta epäuskoisena. Joo-o eilen pesin, Hän vastaa ylpeänä. Jaaha no Mihis me mennään? Se on yllätys, hän vastaa. Eiii ku kerro nytt, pyydän häneltä. Een kerro näät sitte myöhemmin.

Aleksin auto kaartaa hienon näköisen ravintolan pihaan ja hän kapuaa ulos autosta avaamaan minulle oven. N:vai että tälläisen herrasmiehen mä sit oon saanu? A:Kyllä ja hei parempi olla valittamatta tai syön synkin ruuat. N:Okei okei en sano enää mitään sulle sit tänään😂 A:Heii emmä tota tarkottanu:( N: Noo jos mä sulle jotain puhun, mut en valita sulle siitä että avaat oven vaikka pystyn tehdä sen itekki? A: Joo toi käy. N:Hyvä!

T=Tarjoilia

T:Hei! A:Moi tota meil oli varaus tänne klo:18.30 T:Joo millä nimellä A:Kaunisvesi T:Joo löyty! Teille on tuolla kulmassa pöytä. A:Okei, kiitos

N:Et sitte viittiny mun sukunimee laittaa siihe varauksee:( A:Hei me sovittiin ettet valita mulle ja toiseks joskus sunki sukunimi on kaunisvesi;) N:Vai että sellasta. A:Joo-o

Timeskip 1h koska en keksi mitään

A: Kiitos! N:Kiitos! T:Olkaa hyvät ja tervetuloa uudestaankin N:Kyllä varmasti tullaan! A:Jep

Words : 534
Öö sori vähän tylsä mun aivoilla loppu ideat mut ALEKSILLA ON TÄNÄÄN SYNTTÄRIT!🥳 ONNEA LITTLE MAN 24V🖤

Tunnevuori || Aleksi x Nessa (Y/N)Où les histoires vivent. Découvrez maintenant