11 { Pudotan pommin}

63 2 0
                                    




Ollin pov

Jotkut miettivät mikä se minun asiani jonka olisin sanonut Nessalle oli niin nyt kerron.

Enkä tiedä miten sanoisin tämän sillein etten suututa ketään, mutta saatan pitää Aleksista. Mutta vain VÄHÄN!  Ja se että mielestäni Aleksi on ihan vitun komea, ei tarkoita, että olisin heti haluamassa hänen kanssa naimisiin.  Tai ehkä haluaisinkin mutta jätetään se nyt pois.

Ja syy  miksi olisin sanonut tästä  Nessalle on se, että en halua valehdella Aleksille hänen edessään. Ja tällä taas tarkoitan sitä kun ajattelin kertoa Aleksille tunteistani niin Nessa on luultavasti samassa tilassa. Eli suunnitelmani kertoa Alelle on:

1. Aleksi ja oletettavasti myös Nessa saapuvat huomenna studiolle. Aleksi on aina ajoissa joten kun minä olen siellä ennen heitä, voimme jutella rauhassa (toivottavasti)

2. Pudotan pommin.      (siis kerron hänelle)

3.Aleksi alkaa vihata minua mutta ei voi suuttua paljon koska Nessa on toivottavasti hänen vieressään järkyttyneenä.

4. Muut jätkät tulevat eikä heidän tarvitse tietää mitään koko teekutsuista ja jatkamme treenit onnellisinä loppuuna asti. No ei vaan Aleksi katsoo minua vinoon koko seuraavan kuun ajan, jätkät saavat jostain syystä tietää ja minua vihataan.

I figured the whole shit out, eikö? No en huomenna muista koko suunitelmaa mutta kohdataan asia sellaisena kuin se tulee eiks?


Nessan pov

Kuulin avainten kääntyvän lukossa ja pian näen maailman söpöimmän pörröpään astelevan sisään kauppakasseja kantaen.

-Moi, huikkaan keittiöstä.

Aleksi ei näytä kuulevan koska ei vastaa mitään mutta oletan hänellä olevan kuulokkeet, mikä ei olisi maailman isoin yllätys.

-Ai moi! kuuluu yhtäkkiä vierestäni.

koska olin kiinnittänyt katseeni telkkariin, en huomannut Aleksin saapumista viereeni. telkkarista tyuli muuten  jotain muusikoiden kertomuksia elämästään ja niitä on hauska seurata.

-Moi! Et vissiin kuullu ku tulit sisään kysyn Alelta.

-Joo en kuullu oli kuulokkeet nii ei niist kuulu oikee läpi.

-Juu, vastasin ja jatkoin taas telkkarin tuijottamista.

-Unohdin pari päivää sitten mainita mutta sain viestin entiseltä levy-yhtiöltäni ja he ehdottivat uutta sopparia.  Se tietenkin tarkoittaisi sitä, että joutuisin palata takaisin Nyciin ja jättämään Alexin tänne. Tietysti suostuin koska se on iso juttu uralleni ja ainahan voin tulla käymään täällä. Ainut asia joka pelottaa on Aleksille kertominen. Joo tiedän sen pitäisi olla helppoa ja tiedän että hän tukee minua mutta silti. En ple hyvä tällaisissa asioissa joten päätin hoitaa tämän jo tänään pois päiväjärjestyksestä.

Aleksin pov

Nessa on ollut koko päivän vähän poissa oleva joten päätin mennä kysymään mikä on vialla ja hän ei reagoinut mitenkään. Heilutin kättäni hänen silmiensä edessä. Ei mitnkään laista reaktiota. Huhuilin hänen nimeänn varmaan 5min eikä edelleenkään reagoinut.

Nyt odotan että Joel vastaisi, koska soitan hänelle kysyäkseni itä pitäisi tehdä.  Ikävä kyllä Joel ei vastaa joten päätän soittaa Ollille. Toivotaan että hän tietäisi.


Kuuluu pari tuuttausta ja luojan kiitos Olli vastaa.

-Moi, kuuluu linjan toisesta päästä.

-Tarviin nyt sun apua, vastaan nopeasti enkä jaksa edes tervehtiä.

-Okei missä jutus? Olli kysyy ja kuulostaa ehkä jo vähän huolestuneelta.

-Nessa ei reagoi mihinkää mitä sanon eikä se oo vastannu viiteen minuuttiin vaik oon melkee huutanu sen korvan vieres, Selitän ja vaikka yritän pysyä vahvana ääneni muuttuu hieman säröileväksi.

-Okei no ekana kato sen syke jos se on normaali niin kokeile kaataa vähän vettä sen päälle koska se yleensä saattaa virvottaaa, vaikkei sitä jois.

-Okei kiitos!

-Juu eipä mitää, muute monelt tuutte huomen studiolle? Hän kysyy.

-En oo ihan varma ehkä joskus 11 mut syödään ainaki ekana ja mennään vasta sen jälkeen.

-Okei ja soita sit uudelleen jos Nessa ei vastaa.

-Juu Moikka, vastaan Ollille ja laitan puhelun kiinni.

Kaadan vettä hänen niskaansa ja toivon että hän tajuaisi. Niinkuin arvasitte niin eipä tietenkään reagoinut joten kaadoin vähän lisää. Ei toiminut, joten aloin jo huolestua ihan todellisesti. Kunnes kaadan loput vesistä ja hän säpsähtää ja nousee seisomaan.

-Huomenta! sanon sarkastisesti ja nyt pystyn jo vähän naurahtamaan.

-Mmitä? Nessa soperta ja ilmeisesti vesi alkaa valua hänen selkäänsä koska hän irvistää.

En tiedä pitäisikö olla iloinen että hän heräsi, vai huolestunut siitä itä tapahtui. Päätän jättää tämän kumminkin nyt vain tähän ja toivoa ettei tätä tapahtuisi uudestaan.  Päätämme lykätä leffaa ja menemme suoraan nukkumaan. Tietysti teimme iltatoimet ja minä söin iltapalaa mutta sen jälkeen menimme nukkumaan. Huom vain nukkumaan ei mitään muuta.

Tunnevuori || Aleksi x Nessa (Y/N)Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt