Timeskip Klo: 6.30 Lentokentälle
Nessan pov
Lentoni lähtöön on puoli tuntia aikaa, ja koska tulin tänne niin aikaisin minulla on se puoli tuntia aikaa tehdä mitä vaan. Toisin kuin useimmat ihmiset, menen istumaan mahdollisimman syrjään ja laitan kuulokkeet päähän.
No niinkuin useimmat tekevät eron jälkeen päästäkseen yli he värjäävät hiukset. Minäkin olen katsonut kampaamo aikoja koska raitoja on vaikea tehdä itse. Luottakaa minuun, kokemusta on.
Tässä on mitä ajattelin eli noi valkoset raidat tulis
Ehdin siinä hetken istuskella kunnes kuulen kuulutuksen missä kerrotaan että koneeseeni voi nyt nousta. Olen iloinen ettei tarvinnut nähdä jätkiä tämän näköisenä. Silmät punaisina ja silmänaluset mustina. Mutta toisaalta olisi ollut mukavaa edes nähdä heitä nopeasti mutta näköjään heitä ei kiinnostanut aivan yhtä paljoa kuin he antoivat ymmärtää.
Oon kirjottamassa uutta kirjaa jossa on pääosin bc ja jonkun heidän oikean sisaruksen elämästä
Joo lol mun molemmat kirjat liittyy nyt johki sisarus paskaan mut ihs
Istun paikalleni joka on rivillä 15 eli ihan hyvä. Ja onneksi, luojan vitun kiitos onneksi viereeni ei istu ketään. Minulla on koko penkki itselläni. Katson ympärilleni ja kone ei ole melkein yhtään täynnä. Outoa mutta ei se minua haittaa.
Lähtöön pitäisi olla enää muutama minuutti ja päätän laittaa taas kuulokert korviin, mutta sitten joku päättää kysyä vierestäni.
-Hei sori saanks mä laittaa tän mun laukun tähän ku mun paikka on tässä sun vieressä?
-Juu saat ja samalla siirrän omaa laukkuani keskipenkillä lähemmäs itseäni, jotta tuon pojan laukku mahtuisi siihen myös.Noniin aivan vitumahtavaa nyt en saa olla rauhassa mietin.
Lento meni hyvin ja vieressä istuva mies ei ollutkaan yhtään tylsä. Juttelin hänen kanssaan paljon ja kävi ilmi että hänkin on aikeissa muuttaa Nyciin. Vaihdoimme numerot ja sovimme että näkisimme joku päivä. En ole vielä siis tietenkään etsimässä uutta, mutta uusia kavereita täältä tarvitsen.
Joonaksen pov
Herään kirkkaaseen valoon joka paistaa suoraan silmiini. Olen nousemassa istumaan kunnes tunnen oksennuksen nousevan kurkkuuni. Kirjaimellisesti juoksen vessaan ja avaan pöntön kannen varmasti nopeimmalla tavalla ikinä. Hetken halailtuani pönttöä mmuistan lentokentän ja taas juoksen saman käytävän vessan ja olohuoneen välillä. Nostan puhelimeni maasta ja kello näyttää 12.46. Vittu! Huudan niin että varmasti koko stadi kuulee. Olin suunnitellut meneväni kentälle sanomaan heipat mutta sitten Alexi ilmestyi ja menimme ilmeisesti baariin. Nyt saan kiittää vain itseäni siitä että hän varmasti uskoo meidän olevan paskoja ystäviä.
Päätän soittaa Nessalle mutta puhelin menee vastaajaan. Tietysti no ehkä hän on koneessa, mietin. Minun ei tee mieli syödä mitään joten otan vain buranaa, ihme lääkettä kyllä pakko myöntää. Päätän soittaa Alexille ja kysyä onko hänellä minkäänlaisia muistikuvia illasta.
Alexin pov
Herään siihen kun kuulen puhelimeni soivan ja lupaan ihansama kuka siellä on, seuraavan kerran kun näemme hänsaa tupaansa.
Porko Lukee näytöllä ja päätän vastata koska onhan hän jo onnistunut herättämään minut.
Pyydän et lukisitte ton alla olevan tekstin vaikka se on aika pitkä.
_________________________
Anteeks tää jäi lyhyeks mut mulla menee nyt niin helvetin paskasti ja tähänki lukuun käytin yli viikon vaik sen piti tulla samana päivänä kun edellinen ja oon pahoillani mut oma jaksaminen ei oikein riitä. Mun uudesta kirjasta julkasen ekat viis lukuu sit ku kaikki on valmiit ja se on itelle sellanen henkilökohtasempi jota on helpompi kirjottaa koska niitä asioita on tapahtunu mulle mitta tietenkin eri ihmisillä ja vähän eri tavalla. Kerron kumminkin teille vielä yhen tärkeän jutun vaikka kukaan ei varmasti lue tätä loppu osaa mut tein viikko sit pahan vorheen ja sorruin viimtelemään. En itekkään tiedä kui pärjäsin näin monta vuotta ilman sitä mutta nyt mun koko nilkka ja molempien käsien ranteet on pilattu :DMut eikai siinä muuta en tiä miks kerroin mut tää helpottaa kertoa edes jollekkin. Tsemppiä kaikille ja uudessa luvussa saattaa kestää🤍
YOU ARE READING
Tunnevuori || Aleksi x Nessa (Y/N)
FanfictionVittu, Mun elämä on pilalla. Se petti mua ja nyt mulla ei oo mitään muuta kuin Ilona. Haluan kuolla... Ainiin en mä vittu voi koska pelottaa että jos selviän minut pakotetaan johonkin vitun terapiaan. Parempi vain jatkaa eteenpäin. ~Nessa ⚠️TW⚠️ ⚠️K...