12 {En ollut kertonut}

61 3 2
                                    

Nessan pov

Heräsin Alexin vierestä ehkä 6.10 siihen että vatsaani sattui. Tai oikeastaan ei sattunut vaan minulla oli nälkä. En muistanut mitään edellisestä illasta, mutta sen tiesin etten ollut kertonut. Halusin mennä syömään mutta tuntui etten kestäisi sitä, että painoni nousisi edes 100g niin päätin jättää taas kerran ruoan väliin. Kyllä taas kerran anteeksi mutta on pakko.

Päätin laittaa Ilonalle viestiä, että pystyisikö hänen luokseen tulemaan. Okei tiesin että voisin, mutta parasta varmistaa. Mutta tiesin yös sen että tämä nukkuisi puoleen päivään, joten päätin vain lähteä ja laittaa Alexille viestiä niin tuon ei tarvitse huolehtia.

OIkea syy miksi lähdin Ilonan luo ennen kuin Alexi herää oli se että minua ahdisti liikaa kertoa. Tiesin että hän näki eilen jotain outoa käyttäytymmisessäni mutta yritin peittää ahdistustustani mahdollisimman hyvin.

Ilonan pov

Tunsin kun joku löi poskeeni ja käännyin katsomaan kuka se idiootti oli. No vittu tietenkin se oli Nessa. Ei olla nähty ikuisuuksiin joten kirjaimellisesti pomppasin kattoon kun näin hänet!

-Huomenta rotta, Tuo sanoo
-No vittu hyvää huomenta kaljuseppo, vastaan
-Mä nyt tulin tänne kosk kotona oli tylsää ja Aleksi lähti jo studiolle.
-Juu ovi on aina auki vaikka se olis lukossa, vastaan taas.

Nessan pov

Kerron Ilonalle. Hän kyllä ymmärtää.

-Hei oli mul oikeestikki asiaa, Sanon kun istumme kahviemme vieressä.
-No kaikista ulos, tuo sanoo.
-Sain uuden ihan sika hyvältä kuulostavan levy soppari tarjoukseen!
-Uu hei toihan oli kiva, Ja kuka sano et suomeksi on hyvii levy-yhtiöitä! Ilona vastaa.
-Se ei oo Suomessa, Vastaan ja käännän katseeni hänen suuntaansa.

-Eli sä et jääkkään tänne, Tuo vastaa vähän surullisen kuuloisena.
-Se oli vasta tarjous en oo vie varma, vastasin nopeasti koska en halunnut tuon olevan surullinen.
-Mä tiiän et sä hyväksyit sen jo, Ilona vastaa ja katsoo minua nyt ja yllätyksekseni hän hymyilee.
-Joo nii hyväksyin ja mitä sä hymyilet olit äskö iha surullinen, kysyn hämmentyneenä.
-Oon ylpee, tuo vastaa.

Timeskip pari tuntii

Nessan pov

-Moi!
-Moi, Kuuluu vastaus keittiöstä.
-Tota mä nyt sanon tän varmaa ihan väärin mut en pysty nyt muotoilla tätä sillee "ilosesti"
-Okei kerto vaa, Aleksi vastaa ja tulee viereeni sohvalle.
-Sain levytys soppari tarjouksen ja aijon hyväksyy sen, sanon koko virkkeen yhdellä hengähdyksellä jonka takia joudun hengittämään sen jälkeen paljon.

-Okei? Mitä pahaa tossa on, Aleksi kysyy hämmentyneenä.
-Se paikka on Amerikassa, vastaan enkä pysty edes katsomaan Aleksin päin, mutta tiedän ettei hän hymyile.

———————-
Okei sanoin etten julkasis muuten ku vaa ku tää koko roska on loppu mit en jaksa kirjottaa nii paljo tai muuten odotatte vuoden nii julkasen ny pari kerrallaa

Tunnevuori || Aleksi x Nessa (Y/N)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora