13. Tulee ikävä <3

69 6 3
                                    

Aleksin pov

Nessa kertoi äsken että aikoo muuttaa takaisin Amerikkaan. Olen tietysti ylpeä mutta en osaa olla kaukosuhteessa, joten katson häneen vain surullisena.

-Tiedät etten osaa olla kaukosuhteessa.
-Joo mut voidaanhan me aina yrittää, Tuo vastaa ja yrittää katsoa minuun päin.
-Sori E-en pysty. Vastaan ehkä vähän kylmällä äänensävyllä ja lähden kohti eteistä.
-Siis minne sä meet nyt, Nessa vastaa huolestuneena.

-Kuule mä en pysty olla kaukosuhteessa enkä edes yritä sellasia joten tää meijjän juttu oli tässä. Sanon kun tunnen kenkiä jalkaan.
-Okei, Nessa vastaa ja tuijottaa minua.
-Siis mitä okei, nyt puolestaan minä olen hämmentynyt.
-Nii että tää oli nyt tässä, Nessa vastaa taas vain katsoen minuun päin.

En jää edes vastaamaan tuolle vaan kävelen vain ovesta ulos ja heti oven sulkeuduttua purskahdan itkuun.

Nessan pov

Vittu.

Muillekkin jätkille pitäisi kertoa joten päätän laittaa meidän yhteiseen wappi ryhmään viestiä.

N- Sain levytys sopparin Amerikasta ja otin sen vastaa, lähtö sinne on jo huomenna. Tulee ikävä ja pärjäilkää <3

Jh- Onnee! Tuuthan sit Lomil käymää tääl
Jp- Onnee ihan helvetisti ja tulee ikävä myös sua
O- Ehiks tulla tänää vie käymää studiol?
N-Emmä enää ehi

Aleksi❤️ Poisti sinut ryhmästä "Oulun rokkarit"

Pitääki vaihtaa toi Alen nimi mietin itsekseni.

Palataan nyt vielä takas siihen ryhmän keskusteluun silleen ei kenenkää näkökulmasta

O- Miks sä ny sen poistit
A-Jos se ei oo enää koht ees suomes ni mikä järki sen on olla täs ryhmäs
Jp- Erosittekste?
A-Mist arvasit
Jh- Et muute ois poistanu sitä.

Aleksin pov

Lähdin kävlemään Porkon luokse koska hän asui lähimpänä. Joo tiedän Joonas ehdottaa "menää baarii nii saat ajatukset pois" ja ehkä se olisi ihan hyvä idea. Tai siis en kannusta ketään alkoholin käyttöön mutta joskus on ihan kivaa vaa unohtaa kaikki ja elää.

Joonaksen pov

En tiedä mitä tapahtui mutta yhtäkkiä olin baarissa Alen kanssa. Muistini pätkittelee koska muutama juoma on tullut otettua, mutta muistaakseni Aleksi tuli luokseni sen jälkeen kun hän ja Nessa olivat eronneet. Minun ei pitäisi juoda jos aijon huomenna mennä lentokentälle toimittamaan hyvää matkaa. No aina voi soittaa, mutta nyt on tärkeintä saada Little maniltä huonot ajatukset pois!

-AleKdi kkatO, Huikkaan Aleksille pienessä humalassa.
-MmiTä, tämä mustahiuksinen dj vastaa hänkin pienessä hiprakassa.
-Ttoi MiMmi tuol TiskIl o KattellU sua Ny hETtken, kerron pitäen katseeni tuossa naisessa.
-Hhei Mä tuUn ihA kohTtA, Aleksi sanoo ja lähtee kävelemään tämän naisen luokse.

Tästä ei seuraa mitään hyvää...

Nessan pov

Siinä hetkessä kun Aleksi sanoi ettei tämä enää toimisi minä kirjaimellisesti huusin ja itkin pääni sisällä. Mutta muistakaa pääni sisällä. En voinut, en vaan voinut eemilin jälkeen vain itkeä siinä ja pyytää häntä jäämään. Oli pakko esittää tunteetonta, näin oli parempi. Ei se olisi toiminut vai olisiko sittenkin, mitä jos oltaisiin soiteltu päivittäin ja muutenkin lomilla aina nähty. Eihän minunkaan aina siellä tarvitse olla.

Tunnen kuinka ahdistus valtaa kroppaani ja alan itkemään. Samalla hengitys vaikeutuu ja alan tärisemään. Liikkuminen on käytännössä mahdotonta enkä osaa hillitä paniikkia.

Tunnevuori || Aleksi x Nessa (Y/N)Where stories live. Discover now