• D.A || 15 •

16.5K 1.1K 81
                                    

- you're my happiness, forever and ever -

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

- you're my happiness, forever and ever -

MATA dicelik kan beberapa kali bagi menghilangkan pedih . Wajah ditoleh kesebelah kanan dimana seorak jejaka memeluknya erat .

Wajah tampan milik dayyan ditiliknya tekun .

Jejaka Itu memiliki alis sedikit tebal , bulu mata panjang , anak mata berwarna dark chocolate , hidung mancung dan bibir syeksyihhh . Ia juga membunyai jaw-line yang kukuh dan tajam .

Ia sungguh bersyukur mendapat suami hang sempurna , biarlah wajah tidak setampan atau secantik nya , janji akhlak dan hati yang baik .

" Dah puas scan muka aku hm ? " Suara serak serak basah menerpa telinga nya . So syeksyihhh aummm . Eh

Membahang wajah cantik arisha . Aduh kantoi lah pulak !

" ermm... "

Dayyan mengetatkan lagi pelukan . Seperti tidak mahu lepas . Eleh , bukan nak lari pon bini tu .

" erghh.. dayyan , lemas lahhh " ia cuba untuk melepaskan tetapi makin erat .

" I'm kael , sweetie " suara husky Itu berkata .

" O- oh hehe " ia tersengih kekok .

kalau dengan kael ni bahaya sikit , kael ni dahlah miang .

" What do you think hm ? "

Arisha tersentak , wajah jejaka Itu telah berada didepan muka . Wow , terkejut titeww .

" eh takde pape lah , dipersialkan bangun " ha setepek kau kene sial .

" ulang balik "

gulp ! Air liur ditelan kesat . Habislah singa dah marah . Sengihan cantik di ukir .

Kael hanya tersenyum sinis , lalu menindih badan Itu .

" You just ruined me , honey " senyuman senget tidak pernah terluntur .

" err.. , takdelah . tadi t- " baru sahaja bersuara .

Bibirnya terus ditindih oleh bibir sexy milik kael .

Setelah beberapa minit bibir Itu dilepaskan , nafas mereka memburu .

" That's your punishment , sayang " ia mengusap bibir Itu lembut .

Arisha mencebik . Badan tegap itu ditolaknya ketepi . Is bangkit dari pembaringan lalu bangun .

Baru sahaja hendak berjalan , badannya terapung .

jejaka itu mencempung tubuh mungil itu ala bridal style . Arisha terjerit kecil .

" yaaaa ! kael ya allah !!! Turunkan lah ?! " Arisha menumbuk dada bidang itu .

MY ICE PRINCE || ✓Where stories live. Discover now