• D.A || 22 •

14.9K 1K 81
                                    

- you're my happiness, forever and ever -

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

- you're my happiness, forever and ever -

KINI pasangan dua sejoli ini berada di rumah keluarga arisha , aih asyik family arisha je aku tulis ni .

Mereka sedang menyiapkan barang barang untuk ke kampung iaitu di kedah . Kampung arisha .

Arif dan Ariq mengangkat bagasi Datin Aishah dan Dato Amran ke dalam kereta . taktau lah kereta ape , aku tau myvi je HAHAHAHAHA.

selepas sahaja Itu , mereka masuk ke dalam kereta , Arif , Ariq , Datin Aishah dan Dato Amran naik satu kereta . arisha ofc lah dengan dayyan kan .

Oh lupa , Tengku Ryan dan Tengku Melina juga ikut . jam menunjukkan pukul 8.30 pagi , mereka ingin bertolak pagi supaya sampai di sana awal . tidak lah lewat malam .

Kereta milik Arif dihadapan , kereta Tengku Ryan di tengah tengah dan kereta dayyan di belakang . faham tak ? kalau tak faham , kau faham faham kan je la .

Didalam kereta hanya kedengaran bunyi lagu sahaja , arisha sedang melihat alam semula jadi di luar tingkap . Wah macam baru hidup .

" Sayang , kalau ngantuk tidur je tau " dayyan mengusap kepala arisha berlapik tudung bawal Itu .

" takpe lah , sha teman abang okey "

Dayyan mengangguk lalu ia mengambil tangan kanan arisha dan digenggam .

arghh so sweet lah haih , aku yg tulis ni pon blushing ape tah lagi reader yang membaca HAHAHAHA .

" Best tak duduk kampung , sayang " dayyan bertanya bagi menghilangkan rasa sunyi .

" Best , boleh mandi sungai , boleh main naik tut tut . banyak lagi lah " wah best siot .

tau tak tut tut tu ape ? tut tut tu mcm moto belakang die ade amende tah nama dia letak barang tu , patu boleh naik ramai ramai perh best .

tapi kene hati ii lah kalau nk belok , nanti tut tut jatuh dalam pendang hiks . aku pernah kene sampai satu badan kene Lumpur ngan cousin ii lain HAHAHA .

k iklan dah habis .

" wah , ade sungai eh "

okey nak cerita lah , si dayyan ni takde kampung . dah memang lahir lahir kat bandar , tapi tak semestinya dia kaya and duduk bandar dia sombong . c'mon lah , orang bodo je riak ade harta semua tu , dia pikir boleh bawak masuk kubur lah .

" iye , banyak lagi yang Kita boleh buat kat situ "

" sayang ada cousin ke kat situ ? " Tanya jejaka Itu .

arisha memusingkan badan , kini ia menghadap dayyan yang sedang memandu .

" mestilah ada , family mama ada ramai "

" ada berapa ? " nak jugak tau .

" ada lima orang " lima jari ditunjuk . dahlah jari tu kecik je , geget kang . eh tibe .

MY ICE PRINCE || ✓Where stories live. Discover now