Müzik

35 6 19
                                    


Gerçek Müziğin farkına varan ve onun ardındaki sırrı çözebilenler , bütün evren ile aynı frekansı titreşir ve her şeyle anlaşıp konuşabilirler!.

Hazrat Inayat Khan
-------

Ses ve Müziğin önemini, gerçekte ne olduğunu hâlâ bilmiyoruz.. zaten bilmemizi de istemiyorlar..

..
"Evrenin gizemini anlamak istiyorsanız ; enerji , frekans ve titreşim cinsinden düşünün.."

Nikola Tesla
--------------------------
düşünemedik - düşünmek te istemiyoruz Tesla , biz duyduklarımızı çok daha önemsiyoruz..

..

Müzik , insanlığı anlayan ancak insanlığın anlayamadığı yüksek bilgi dünyasına , maddi olmayan tek giriştir..!

BEETHOVEN

~~~~~~~~~~~

Müzik, o kadar güçlü etkilere sahip ki; asırlardır bu derinlikleri çok iyi bilen ve yönlendirme yapan kişiler tarafından sürekli olarak kontrol altına alınmış ve son derece katı kurallar konulmuş , içler acısı bir durum..

Tamamen teknik bir konu bunu anlatması ama çok kısa anlatmaya çalışırsam; müziğin içindeki matematiği ve fiziği değiştirirsek, fayda bir yana çok fazla zarar görme ile karşılaşıyoruz..

Siz Beethoven ya da Haydn ya da Bach dinlediğinizi sanırken aslında hiç ilgisi olmayan seslere maruz kalıyorsunuz..

Bu  video da kısaca bahsedilmiş ama konunun çok daha fazlası var..

https://youtu.be/SnoQ6XWtDSM

Ve bu yeni düzenlemeler asırlardır kontrol altında.. Yeni bir konu değil yani.. Klasik dönemde fark edilmiş ve o zamanlardan bu zamana aslında olması gereken akort yok edilmiş.. Aslında bu yazdıklarımı herkes bilir, ama konunun devamı var, bu biraz daha teknik açıklama istiyor.

kısaca; eğer doğru akortla titreşebilseydik, inanılmaz bir pozitif enerjiyle dolup taşacaktık ama buna asırlardır engeller konulmuş. Ben 6 enstrüman çalıyorum ve hepsinin akordu olması gerektiği gibi. Ve seminerler yoluyla da bunu öğretmenlere anlatmaya çalışıyorum.

Bu arada Peygamberimiz gibi seçilmiş kişiler zaten gerçeğe en yakın oldukları ve yanlışı-doğruyu gördükleri için müdahale etmesi de kaçınılmazmış zaten.. Buralardan da hep faydalanmamız gerekiyordu.. Ama kimsenin aklına müzikteki matamatiğin değiştiği gelmedi.

Ayırt etmesi ne kadar zor değil mi?..
Biri zararlı 440 hz
Diğeri ise 432 hz yani , doğal frekanslar..

Aynı şarkıda ya çok sinirli oluyoruz veya çok neşeli
ama farketmemiz neredeyse olanaksız

https://youtu.be/lCaT0nIb7Yc
Linke ulaşamıyorsanız YouTube'a
"Benzemez Kimse Sana" 440 Hz ve 432 Hz Karşılaştırması (Comparison)? yazın.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jan 07, 2022 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

KendimceHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin