Part 7

563 24 0
                                    

Dingin di pagi hari terasa damai.. Aku cuba mengalih tubuhku.. Terasa berat dipinggangku.. Terbuka sedikit mataku..

Kedengaran dengkuran halus makin membuatkan aku panik..

Hantu pun berdengkur ke? Eh sila bijak sikit Dan.. Mana ada hantu berdengkur..
Aku kalih badanku menghadap tubuh yang memeluk ku.. Terpaku ku melihat..
Alangkah kacak nya hantu ni..

Faliqh Wajdi

Aku menjeling jam di dinding bilik.. Pukul 3:20 pagi..
Bila masa dia ni masuk bilik aku?

Aku menatap wajahnya lagi.. Sungguh sempurna.. Alis matanya terbentuk kemas.. Bulu matanya yang panjang.. Hidung mancung... Bibirnya cukup menggoda.. Lama aku menatap bibirnya.. Aku menelan liur.. Perlahan wajahku didekatkan.. Bercantum bibir kami..

Ciuman ku membuatkan dia terjaga.. Lantas dia membalas ciuman ku.. Hangat terasa.. Ciuman kami bertukar berahi..

Lantas dia membuka bajuku dan aku membuka baju nya sehingga kami tanpa seurat benang.. Dia berada di atas ku..

Faliqh : "Izinkan aku jadikan kau milik aku.."

Perlahan aku mengangguk lalu menarik wajahnya mendekati wajahku.. Bibir kami Bercantum lagi..

...............................................................................

Bushh...
Terkejut aku bila di simbah dengan air sebegitu.. Habis basah bajuku

Pandanganku gelap. Kaki tanganku diikat... Kepala ku terasa sakit.. Apa dah jadi.. Seingat aku ada call menyatakan yang Faliqh accident.. Aku terus pecut kereta kesana... Ibu pun tak sempat aku bagitau sebab ibu takde kat rumah..

Addan : "Tolong...kau nak apa dari aku?"

Walaupun aku tak nampak apa aku tahu aku kena culik sekarang ni.

Bunyi baldi dibaling kedengaran.

Lelaki : " Aku nak apa? Aku nak kau mati.. Sebab kau la aku tak berjaya lagi bunuh si bangsat Faliqh tu.. Disebabkan kau dia selamat.. Kalau tak dah selamat dia rentung malam tu.. Disebabkan kau rosak plan aku..."

Bushhh.. Kakinya hinggap diperutku..
Sakitnya hanya tuhan yang tahu...

Lelaki :" Kau tahu tak yang Faliqh tu dah bunuh adik aku.. Dia rogol pastu bunuh.. Dia kejam.. Kejam.. Kejam...ayah aku meninggal sebab serangan jantung bila dengar adik aku dah takda.. Keluarga aku musnah sekelip mata.. Semua sebab Faliqh bangsat tu.."..

Dia ni psycho..

Addan :" mahkamah dah sahkan dia tak bersalah.. "..

Bushhh sekali lagi perutku kena tendang..
Sakitnya ya Allah.

Lelaki :" mahkamah tu bodoh... Hakim kena bayar.. Ni aku akan jatuhkan hukuman mati dekat dia.."..kedengaran dia ketawa pulak.. Memang sah psycho..

Bunyi pintu ditendang menyentakkan aku.

Muncul wajah Farhan di ambang pintu tak semena dia menembak lelaki yang menculik ku tepat pada dadanya..

Addan :" Abang farhan, terima kasih sebab datang selamatkan saya.."

Dia ketawa mendengarnya.. Pecah ketawanya disitu.. Aku mula kebingungan..

Farhan : " kau kata aku nak selamatkan kau ke Dan? Sorry aku kecewakan kau.. Aku sini nak bunuh kau jugak.."

Addan :" apa abang cakap ni"

Farhan :" Kau tak payah nak buat bodoh la Dan... Disebabkan kau rancangan aku kucar kacir... Kau mesti nampakkan malam rumah Faliqh hampir terbakar tu ada dua orang yang buat keje tu.. Ye itu aku dan si bedebah sorang ni.."

Addan : "Tapi kenapa? Faliqh tu kan saudara kau Farhan.. Kenapa kau sekejam ni pada dia?"

Farhan : "Aku kejam? Ye memang aku kejam sampaikan aku sanggup rogol adik si syukri ni dan buat tuduhan yang itu semua angkara si Faliqh.. Tapi polis bodoh tak dapat nak dakwa dia... Aku dah rancang elok2 dah...bila malam aku nak bakar rumah dia kau pulak yang kacau... Dan sekarang kau dah tahukan siapa aku.. Untuk itu aku patut cabut nyawa kau.. "

Addan :" Kenapa kau jadi begini? Apa salah Faliqh pada kau? "

Farhan :" Sebab aku dengki dengan dia.. Dia yang disanjung dalam kampung ni.. Semua orang suka dia puji dia.. Anak muda berjaya konon.. Pui... Dan aliya wanita yang aku sayang pun cintakan dia.. Aku dah puas pujuk aliya sampaikan dia tak nampak siapa aku.. So aku takde pilihan.. Aku kena tamatkan riwayat dia.. "

Addan :" Apa kau dapat dengan bunuh orang Farhan? Dan si syuk ni kenapa kau bunuh dia? "

Farhan :" Sebab dia lembap.. Aku benci orang lembap buat keje.. Aku suruh dia bunuh kau pon dia tak dapat nak buat... Nak jugak aku buat sendiri.. So takde function baik aku cabut nyawa dia.. Dan sekarang aku akan cabut nyawa kau pulak.. "

Dia mengacukan pistol ke arah ku..

Addan :" Tolong Farhan, kalau kau bunuh aku sekalipun kau takkan puas... Berubah lah farhan.. Aku tahu masih ada yang baik dalam diri kau.. "

Farhan :" Lepas bunuh kau aku jadi baik ye... "

Jari dia sudah di picu pistol.. Sekali tarik nyawaku pasti melayang..

Aku memejamkan mataku...

Bersambung......

CINTA TAK PERGI (complete) Where stories live. Discover now