İlk hayal et kitabım yazım yanlışı varsa kusura bakmayın.🤍
Selam. Ben Jessica Andrew. 17 yaşında bir oğlak burcuyum. Babam üç sene önce öldü daha sonra annemde başka bi adamla evlendi. Daha sonra her ne kadar istemesemde seattle'a taşındık. Yaklaşık 1-2 aydır burdayız. Ve yarın okulum açılıyor. Heycanlı değilim sadece bi tık korku var içimde... Buraya taşındık taşınalı hiç arkadaş edinmedim. Çünkü evden ekmek almak dışında dışarı çıkmadım açıkçası. Londra'dan çok yakın bir arkadaşım var. Sophia. Onu o kadar çok özlüyorum ki... Her neyse hala görüşüyoruz. Yani FaceTime hayatımızı kurtarıyor.
********
Eveeett okulun ilk günü. Erkenden uyanmamın amacını bilmiyordum. Heyecan yoktu içimde ama merak vardı. Kim merak etmezdi ki. Sonuçta yeni okul , yeni ortam ,yeni arkadaşlar ve daha bir çoğu.
Kalktığım gibi annem bağırdı;
- Kalk da kahvaltını et. Okula geç kalacaksın!
Jessica; Tamam!
Yataktan kalktım ve hızlıca üstümü değiştirdim.
Odamı toplama gereği duymuyorum. Zaten geri dağılacak. Ve eve gelen misafirlerinde odama gelecek halleri olmadığına göre sorun yok. Ama bilmenizi isterim odam bok götürüyor. Bi insan odayı nasıl havalandırmaz aq. Neyse.
Hemen aşağı indim. Hızlıca kahvaltımı ettim çünkü dersin başlamasına 25 dkden az bi süre kalmıştı. Babam olcak adam yani Jugheat beni bırakacaktı. Evden sonunda çıkabilmiştik. Okula geldik fakat okul okadar yakındı ki acele etmeme gerek yokmuş diye düşndüm. Sabahları kesinlikle yürüyerek gelecektim.
Çantamı alıp arabadan indim. Jugheat'de arabadan indi ve beraber müdürün odasına girdik. Dersin başlamasına 7 dakika kaldığı için müdür ders programını verdi ve kitaplarımın dolabımda olduğunu söyledi. Şifre yazan bir kağıt verdi ve bu loşifrenin dolabımın şifresi olduğunu ve dilediğim zaman değiştirebileceğimi söyledi. Ve odadan çıktım.
Aslında ortama baya hızlı ısınan biriyim. Bu yüzden arkadaş konusunda pek sıkıntı çekeceğimi düşünmüyorum. Dolaba gittim ve ders programundan dersin kimya olduğunu gördüm. Kimya kitaplarını alıp koşarak kağıtta yazan sınıfa gittim.
Sınıfı sonunda bulmuştum. Kapıyı çalarak içeri girdim.
Jones(hoca); Selam tatlım sen Jessica olmalısın.
Jessica; evet hocam.
Jones; Charli'nin yanına geçebilrsin.
Bana el sallayan bi koz gördüm. Bekle bu kız Charli Damelio değil mi? Hani şu milyonlarca takipçisi olan. Abi koş bu fırsat kaçmaz. Allah bilir bunun tiktou arkadaşlarıda burdadır. Prim falan kasarız.
İç ses; he valla güzlesin falan aç bi tiktok hesabı çek charliyle video ünlüsün knkm.
He valla neyse giyim bari.
Sıraya geçip oturdum ve Charli konuşmaya başlafı sessizce
Charli; Selam ben Charli Damelio. Belki tanıyosundur.
Jessica; yani çok yakından bilmesemde bi kaç kez görmüştüm.
He he jessica ayenn
Charli; güzelmiş. İçimden bi ses senle iyi anlaşacağımuzı söylüyor.
Bu ne amk şey gibi. 'İçimden bi ses enin adını hiç unutmayacağımı söylüyor' şeyi varya o geldi aklıma aq. Ne yavşak çuktın Charli.
Bakıp içrenlikle gülümsedim. O da gülümsedi ve dersi dinlemeye başladık.
****
Ders bitmişti. Charli yanımdan kaltı ve bana döndü.Charli; Jessica?
Jessica; efendim?
Charli; gel de seni arkadaşlarımla tanıştırayım.
Jessica; Taamaamm
Kolumdan tuttu ve çekiştirmeye başladı. Sınıftan çıktık ve alt kata inmeye başaldık. Bahçeye çıkmıştık. Ve bi kaç kişinin yanına doğtu iöerlemeye başladık. Gittikçe daha da netleşiyordu. OHA ÇÜŞ DEVE VİNNİE HACKER MI LAN O! CİDDEN O LAN! Olm buna o kadar saplantılıyım ki tcsine kadar biliyoeum aq. Tamam Jessica sakin ol. Tanımıyomuşsun gibi davran!
Bence o biraz zor canım
Sussana iç ses
Onlara doğru ilerlemeye başladık. Vinnie bana bakıp gülümsedi. Belki diğerleride gülümsemiştir ama ben şu an sadece Vinnie'ye bakıyorum. Diğerlerine bak Jessica! Yanlarına oturduk. Ve konuşmaya başladı Charli.
Charli; Selam çocuklar bu Jessica. Noah, Dixi yani ablam, chase ve vinnie!
Eliyle göstererek tanıttıktan sonra bana döndü. Aslında tanıtmasına gerek yoktu çünkğ herkesi tabıyordum açıkçası. Ve Charli yine konuşmaya başaldı. Bu kız çok mu konuşuyordu ne ?
Charli; bu akşam bi parti var. Bütün okul gelecek. Sende gel hem insanlarla tanışmış olursun.
Jessica; Gelirim tabi ama lütfen bana alkol içirmeyin! En son alkol aldığımda pek iyi şeyler olmamaıştıda.
Vinnie bana bakıp pis pis sırıttı. Sonrafa benim ona baktığımı fark edip piç smile yaptı. Enayi ya!
Dixi; Merak etme o iş bizde.
Charli; evet!! Sana akşam konumu atarım buda telefon numaram. Yani sana güvenebilirim dimi?
Jessica; tabiii!
Charli telefon numarasını verdi. Zil çaldı şimdi ki dersim biyoloji'di bu yüzden biyoloji sınıfına doğtu gitmeye başladım ve yanımda bir anda vinnie belirdi.
Tabiki öle olucak çünkü bu bir wattpad hikayesi aq
Vinnie; Dersin Biyoloji mi?
Jessica; Evet. Seninde öyle sanırım?
Vinnie; Aynen öyle .Birlikte yürümeye başladık. Ve biyoloji sınıfına girdik. Arka sıraya oturduk. OLM RÜYA GİBİ LAN VİNNİE İLE AYNI SIRADAYIZ! ŞAKA! Hoca içeri girdi. Ve direk derse başaldı.
Ders o kadar sıkıcı geçiyo ki şimdi uyucam amk
Vinnie; Alex hoca gözlerini kapalı görürse direk midğre yollar açık tutmaya çalış gözlerini.
Vinnie bir anda konuşmaya başlayınca hafif kafamı kaldırdım ve gözlerimi açtım.
Jessica; sağol canım.
Umarım 'canım' sözünğ ciddiye almaz çünkü ben herkese canım diyorum aq.
İlk bölüm ne yazdım aq