'What do you want?'

585 21 15
                                    

1 hafta sonra;

Vinnie ile sevgiliydik. Ve burda kalmaya karar vermiştim. Jusheadın yanında. Ne kadar istemesemde burda kalmak istiyosam Jughead'ın yanında kalmam gerekiyordu.

Kalktığım gibi aşağı indim. Karnım aşırı acıkmıştı. Suyun kaynaması için su ısıtıcısına su koyup yukarı çıktım. Odama girdim ve telefonumu aldım. Ve aşağı geri indim. Saat 7'ydi. Hizlica bi kahvalti hazirlayip kahve yaptım.

Kahvaltımı ettikten sonra üstümü değiştirdim. Hava cidden soğumuştu ve üstüme uzun kalın şeyler giydim. Çantamı aldım ve evden çıktım. Telefonum çalmaya başladı ve açtım.

Vinnie🤍

Vinnie; nerdesin?
Jessica; evden çıktım şimdi market var ya evin önünde. Ordayım işte.
Vinnie; tamam geliyorum.
Jessica; tamam bays.

Telefonu kapattım ve kapattığım gibi Vinnie geldi.

Okula geldiğimizde yine bğtün gözler bize kaymıştı. Buna hâlâ alışamamıştım. Hızlıca dolaba gittim. İlk ders Kimya'ydı. Kitapları aldıkdan sonra sınıfa geçtim. Gruptan kimsenin dersi kimya değldi. Sınıfa girdim. Ve arkalara bi yere oturdum. O sırada sınıfa şu yeni gelen çocuk Jones girdi. Kafamı eğdim ve sıraya koydum. Yanımda biri oturuyordu. Ve bu tabiki Jones'dı.

Jones; Selam!
Jessica; selam.
Jones; Aynı sınıfta olmamız ne büyük şans. Beni tanıdın mı?
Jessica; Evet. Jones'dj dimi?
Jones; Evet.

Hoca sınufa gitdi ver dersi işlemeye başladı.

***

Ders bitmişti. Ama Jones'da beni bitirmişti. Cidden bi susmadı.

Jones; arkadaşlarınla tanıştırır mısın beni?

Hay allahım sümük gibi yapıştı çıkmıyoda. Bi sal beni. Aq Vinnie görcek sonra dicek bununla ne işin var. Olay çıkıcak. Neyse barrii ayıp olamsın.

Jessica; Tamam hadi gel.

Yürüyerek arka bahçeye geçtik. Genelde orda takılırdık. Orada olduklarını düşünerek oraya geçtik. Ve evet buradalardı. Vinnie direk bana baktı. Ve gülümsedi. ALLAHIM! Bende ona gülümsedim ve daha sonra gözleri Jones'a kaydı. İfadesi bir anda değişti. Olay çıkmaması amacıyla Vinnie'nin yanına oturdum. Jones'da karşıma geçti. Hay allahım.

Charli; Sen yeni gelen çocuk olamlısın. Jones'dı değil mi?

Jones; Evet. Siz?

Herkes kendini tanıttı. Biri hariç. O da zaten Vinnie'ydi. Ama Jones şansını zorluyordu.

Jones; sen kimsin?

Vinnie; Seni ne kadar ilgilendirir?

Jones; ahh hadi ama sadece küçük bir soruydu.

Vinnie; Jessica'nın sevgilisi Vinnie.

Jones; ne?

Vinnie; ne ne kardeşim?

Jones; Yani Jessica bana sevgilisi olmadığını söylemişti?

  NE!? LAN OÇ NE ARA SÖYLEDİM? SİKTİR GİT MALA BAK!

Vinnie; ne?

Jessica; BANA BAK JONES VALLA SENİ YOLARAIM!

Vinnie; bir dakika gerçekten bunu söyledin mi?

Jessica; HAYIR TABİKİ!

Charli; Jones niye insanların arasını bozuyorsun?

Chase; Siktirip gitsene!

Jessica; ne istiyosun?

Jones; Seni.

  Büyük sıçtı. Hemde nasıl sıçtı. Vinnie ayağa kalkıp bir anda Jones'a yumruk attı. Jones yere düştü. Ama hemen kendini toparlayıp Vinnie'ye tekme attı. Vinnie karşılıksız kalmayıp tek dokunuşta Jones'ı yere serip yumruklamaya başladı. Chase ve Noah hemen Vinnie'yi tuttular. O sırada iki tane hoca buraya doğru koştu.

1. Hoca; DURUN HEMEN! AYRILIN.

2. Hoca; Vinnie hemen müdürün odasına!

Vinnie hızlıca ordan ayrıldı. Peşinden koştum.

Jessica; Vinnie! Dursana!

Vinnie cevap vermiyordu.

Jessica; Vinnie! Cidden ona inanmış olamazsın değil mi?

  Durdu. O durunca bende durdum. Bana döndü. Hâlâ çok kızgın görünüyordu.

Vinnie; Jessica, salda müdürün odasına gidiyim. Malum seni isteyen bi erkeği dövdümde.

Jessica; Vinnie beni istemesi benim suçum mu bana niye sinirlisin?

  Vinnie bir şey demedi ve müdürün odasına gitti. Arkasından bende gittim ve müdürün odasının yanındaki koltuğa oturdum. Ardından diğerleri geldi. Jones yoktu. Olmaması şu an daha iyiydi.

Dixi; içeride mi?

Jessica; Evet.

**
15-20 dakika sonra Vinnie odadan çıktı. Bu kadar uzun ne konuşmuş olabilirler diye düşündüm.

Vinnie; 1 hafta uzaklıştırma aldım. Eşyalarımı alıp eve geçeceğim.

Chase; Olm kavgayı sen başlatmadın ki!

Vinnie; Ben başlattım Chase.

Vinnie yanımızdan ayrıldı. Yüzüme bile bakmamıştı. Cidden buna inanıyor muydu? Arkasından gittim. Niye gidiyorum bşlmiyoeum ama gittim. Sınıfı bomboştu. Çantasını toplamaya başladı.

Jessica; Bak Vinnie cidden Jones'a inanmış olamazsın değil mi?

Vinnie; Cidden Jessica bi süreckonuşmazsak iyi olabilir.

LAN İT KÖPEK ŞEREFSİZ İNANMIŞ! YA AQ BUNLA MI UĞRAŞCAM!?

******

Uzun süredir yazmıyodum arkadaşlar. Amcam doşum yapmış. Neyse nasipte varmış diyelim. Diğer bölümü hızlıca yazmaya çalışacağım bayss

Vinnie HackerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin