Parti gününden yaklaşık 3-4 gün geçti. Bu 4 günde Charli ile baya yakın olduk. Avaniylede yakın olmaya başlıyoruz. Ayrıca Charlie ile Chase ayrıldılar. Aslında hala birbirlerini çok seviyorlar ama Chase Charli'yi çok kırdı. Olayı zaten ilerleyen zamanlarda öğrenirsiniz. Ve Vinnie'ye gelirseekk.. Nai ona onu sevdğini söylediğinden beri baya mesafeli. Nai hiç bir şey hatırlamadığı için bunu sorguluyor. Ama Vinnie buma cevap vermiyor. Ayrıca Vinnie dün bana numarasını verdi. Bi şey olursa haber ver falan bahanesiyle.Okulun son günü yani cuma günüydü. Ama çok hasta olduğum için annem bugün okula göndermedi. Evde yatmak dehşet sıkıcı ve şuan Sophia ile konuşuyorum. Annem ilaç almaya gitti. Ordan da bi arkadaşına uğrayacakmış.
Sophia; Kanka şimdi ben anlamadım sen Vinnie Hackerdan mı hoşlanıyosun. Hani şu milyonlarca takipçisi olan?
Jessica; Evet kanka evet off. bekle kapı çalıyo
Yataktan kalktım ve aynadan kendime baktım. Saçım daığınık topuz üstümde kareli pijama vardı. Ytaktan kalkıp yüzümü bile yıkamamıştım. Kapıyı açmak için aşağı indim ve kapıyı açmadan bi kaç ses duydum.
- Ya olm burası olduğuna emin misin?
- kıza haber vermeden geldik ya müsait değilse?
- ya basın bidaha
En sonunda kapıyı açtım. Charli, Vinnie, Avani, Noah ve Dixi gelmişti. Açıkçası baya şaşırdım. Ve hepsi üstüme bakıyodu. Çünkü üstümün yarısı çikolataydı. elimi içeri geçmeleri için salladım. Ve içeri girdiler.
Jessica; bekleyin burda hemen geliyorum.
Hızlıca odama çıktım. Sophia'ya Vinnie'lerin geldiğini söyleyip kapattım. Üstümede gri bir eşofmanla beyaz crop geçirdim. Geri aşağı indim.
Charli; heh geldin sonunda.
Vinnie; valla ben bir ömür beklerdimdee
nE?!
Jessica; Noldu lan niye geldiniz hepiniz beraber.
noah; Baktık okula gelmiyosun dedik biz gidelim yanına. Zatwn bu grupta tek güldüren sensin.
Jessica; o senin sevgilinin güzelliği.
dixi; yhaaa yhaada konu bana nasıl geldi aq?
Vinnie'nin bana baktığını hissetim. Ona döndüm. İşte ilk kez göz göze geldik bu kadar uzun. Arkadakiler bir şeyler diyordu ama bence Vinnie'de bende duymuyoduk. Vinnie o gülüşünü yaptı. İnsanın kalbine durdurcak gülüşü. Bende ona gülümsedim ve Charlilere döndüm.
Charli; bizi dinledin mi?
Vinnie; sen niye okula gelmediğini söylesene
Jessica; Hastayım Vinnie kör müsün canım.
Vinnie; Gördüm güzelim gördümde. Bi günde nasıl hasta oldun
GÜZELİM DEDİ DİMİ? ALLAHIM SANA IŞINLANICAM ŞİMDİ!
Jessica;ya bi salgın varmış. Anlamadım bende. Dün serum taktılar. Anlamadım ama baya iyi geldi gece iyi uyudum.
Vinnie; ya ben sana bir şey olduğunda beni arican demedim mi?
Dixi; ya kızı darlama! Gel Jessica biz tiktok çekelim senle!
Jessica; çekelim birtanem
Dixi ile tiktok çekerken bi anda kamera açısına vinnie girdi ve videonun içine etti.
Dixi; Sırf senini inadına atıcam bunu tiktok'a!
Dixi açıklamaya bizim hesaplarımızı etiketleyip attı. Onlar içride oturup sohbet ediyoken bende annemi arayıp biraz daha geç gelmesini rica ettim. akşam gecelekmiş zaten işi uzun sürmüş. Mutfağa girip kahve yapıcaktım ki Vinnie mutfağa girip;
Vinnie; Ben yapacağım zaten hastasın şurada otur hamaratlığımı izle.
Jessica; Buna hayır demicem zaten midem çok bulanıyor.
Vinnie; istersen sen bi lavaboya git.
Jessica; yok ya gere-
Tam cumleyi tamamlicaktim ki ole bi midem bulandi ki losarak lavaboya uctum. Klozete kusmaya baslayinca sacimi tutan bi el vardi. Daha sonra Charlinin. geldigini dusunuyorum ki Vinnie'ye sorular soruyordu.
Vinnie; Midesi bulanmis elini yuzunu yika avani sende annesini falan ara gelsin getirsin ilaclari.
Avani; tamamdir.
Avani el telefonubu ejne aldi o sirada bizde salona gidiyoduk. Avani annemi arayip durumu bildirdi.
Avani; Annesinin adi Betty'ymis. Betty teyze birazdan gelirmiş. İlaçlarıda almış.
*****
Annem ilaçları getirmişti. Ama dğerlerini göndermişti. Charli ve Vinnie hariç. Gitmek istememişlerdi. Vinnie'nin böyle davranması çok hoşuma gidior fakat bir türlü emin olamıyorum. Her neyse. Odamda yatıyorum ve Vinnie ile Charlide başımda duruyor.
Jessica; bakın cidden çok iyiyim gidebilirsiniz.
Charli; telefonuna baktın mı hiç?
Jessica; Yoo niye bakim ki?
Vinnie; Hem Charli hemde Dixi seni tiktok'a attılar. Altına da seni etiketlemişler. Artık ünlüsün!
nE? Bir dakika buna cidden hazır değilim...
---------------------
Arkadaşlar iki günde iki bölüm atıyorum değerimi bilin çabuk.