'İce skating'

652 29 52
                                    

115 okuma olmuş bölüm yazim dedim

Hızlı bir şekilde hazırlanıp Vinnie'yi beklemeye başladım.
Louis; Bir şey deyim mi? Efsane olmuşsun.   Jessica; abartı mı oldu sanki.

Sophia; Bencde sade bile oldu.

Jessica; Abartma.

Telefonumdan bildirim sesi geldi. Elime aldım ve mesajı okudum.

Vinnie

- Geldim kapıdayım.

çıkıyorum -

Küçük Bershka çantamı alıp Sophia ve Louise öpücük atıpevden çıktım. Vinnie'nin arabası kapının önündeydi. Kapıyı açtım ve arabanın içine girdim.

Vinnie; Selam.

Jessica; Selam.

Vinnie; Güzel görünüyorsun.

Jessica; Teşekkür ederim. Sende çok yakışıklısın.

Buna aq. iğrenciz. Kendimi düğüne gidiyormuşum gibi hissetim.

Vinnie; Teşekkür ederimm

Vinnie'ye bakıp güllümsedim. O da gülümsedi ve arabayı çalıştırdı. ALLAAAHH ÇOK GÜZEL GÜLÜYO LAN KALBİM

Vinnie; gelelim şu malum konuya... Neden Louis ile sevgiliyiz dedin?

Jessica; Bak bunu sonra konuşsak? Yemek yerken mesela?

Vinnie; pekela.

Jessica; beni nereye götürüyorsun.

Vinnie; Açıkçası bilmiyorum gece uyuyamadım ve çok sıkıldım. Ama uyuyosundur diye aramadım. Sen arayıncada hem bu konuyu konuşuruz dedim hemde kahvaltı ederiz. Ama şuan karnım aç değil. Senin aç mısın?

Jessica; yok değilim açıkçası.
deli gibi açım

Vinnie; Gezmeye ne dersin?

Jessica; tabi kii
vinnie bunu bana yapma çok açım

Malım ben ha. Hayır diyemiyorum aq diyemiyorum. OFFF. Telefonumu çıkarıp Louis'i aradım. Onlara fazla ayıp olmuştu. Sonuçta bende kalmaya geliyolar ve ben dışarı çıkıyorum. Fazla fazla malca bir şey yaptım ve şuan fark ediyorum. Ama Vinnie'nin yanında konuşamam aq. Mal mıyım? Evet ama o kadar değill.

Vinnie; Ne düşünüyorsun?
Seni

Jessica; Hiiç öylesine hayatı sorguluyorum.

Vinnie; neden? hayatını sevmiyor musun?

Jessica; Yo sadecee...

Ne sadece amk malı.

Vinnie; sadece ne?
Jessica; Bilmiyorum bu aralar fazla dalgınım.
Sana

( Jessica cok hizli gidiyoo)

Vinnie; Anladim. Sana güzel bi teklifim var. Buz pateni kaymaya gidicez.

Buz pateni yani şey yapsanız binmem- Vinnie hariç- .Bir keresinde binmiştim. Az kalsın kafamı kırıyodum.

Jessica; Bak buna hayır çünkü en son bindiğimde az kalsın kadamı kırıyodum. O yüzden olmaz.

Vinnie HackerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin