'Charli, I need you...'

528 23 30
                                    

Vinnie'nin gülüşü>>> all

Bugün cumartesiydi ve yarın doğum günümdü. Yani ocağın üçüydü. Saate baktığımda asla vaktin geçmediğini gördüm. 3:47. Uyumaya karar verdim ve yatağımın içine yerleştim. Kulaklığımı takıp billie'ye yaptığım playlisti açtım. Ve dinleyerek uyumaya başladım.

**
Gözlerimia açtığımfa havanın kararmış olduğunu gördüm. Hızlıca telefonu elime aldım. Saat 11:38'di. Telefondaki bildirimleri görmezden geşio lavaboya gittm. Sonra telefonum çaldı. Arayan Jones'dı. Açmadım. Gerek yoktu. Ne ara telefon bumaramı vermiştim ona? Veröediğime yemin edebilirim. Her neyse şuan bunu sorgulamayacağım.

11:58

Nerdeyse doğum günümdü. Bi yandan nutlu bi yandan mutsuzdum. Mutsuz olmamın sebebi sanırım Vinnie'ydi. O günden sonra ne o aradı ne de ben. Beni gerçekten sevdiğini düşünmüştüm aslında. Saat tam 00.00'ı gösterince telefonum bildirim yapmuruna tutuştu. Ama benim gözüm bir bildirimde kaldı.

Vinnie🤍

Jessica, öncelikle özür dilerim. Sadece fazla sinirliydim o yüzden sana ters davrandım. Sinirli olunca cidden ne yaptığımı bilemiyorum. Bu kadar sürede yazmamamın sebebi ise yok. Evet yok. Her neyse.... İlk gördüğümden beri aşık olduğum kadın, doğum günün kutlu olsun. Umarım beni affedersin ve birlikte yeni yaşını kutlarız.


Evet bu kadar süre yazmamısının bi sebebi yokmuş. En azından açık sözlüydü.


Jessica; pekala tamam. Seni seviyorum vincent.

Vinnie; bende seni seviyorum. Ve tekrardan üzgünüm.

Jessica; önemli değil.  Yarın buluşur muyuz?

Vinnie; tabiii!

Jessica; tamam yarın konuluruz iyi geceler.

Vinnie; iyi gecelerrr.

Herkese cevap verdikten sonra telefonumu kapayıp yatağa yattım.

***
Sabah kalktığımda Jughead elimde tepsiyle geliyordu. Jugheadı sevmeye başlamıştım. Ama bu çok sevdiğim anlamına gelmezdi.

Jughead- Doğum günü kızıııı! Doğum gününü kutlar ve nice benli yaşlar dilerim.

Jessiva; Teşekkür ederiimm.

Biraz havadan sudan konuştuk. Saat 13:00'dı. Tam vinni'ye mesaj atacaktım ki gizli bumaradan bir mesaj geldi.

Gizli

Gizli; sevgilinin ne boklar yediğini mğrenmeye ne dersin. Seni ekip başkasıyla dıaşrı çıkmasına?

Size yemin ederim, kalbim atmıyor. İnanmak isteşyorum. Sadece bir olanak. Beni aldatamaz değil mi?

Fotoğraf geldi ve bi hışımla direk açtım. Gördüğüm görüntüyle şok oldm. Gözlerim doldu. Nai ile Vinnie öpüşüyordu. Vinnie'ye güvenmemeliydim.

Hemen charli'yi aradım. Bi kaç saniyeye açtı.

Charli❤️

Charli; alo

Arkdan 'anladı mı?' Gibi sesler geliyordu. Yüksek ihtiaml süpriz yapacaklarfı.

Charli; Jessicaaa

Derin bir nefes aldım ve konuşmaya başaldım.

Jessica; Charli, sana ihtiyacım var...

Sesim titriyordu. Ve telefonu akapttum. Kendimi tutamayıp ağlamay başladım. Jughead evde yoktu. Vinnieden gerçekten çok hoşlanıyordum. Onunda benden hoşlandığını düşünmüştüm..

🩸🩸🩸

BİLİN BAKALIM KİM DUMAN KONSTİNE GİTTİİ BEEENN! Evet daha demin geldim ve gelir gelmez bölüm yzxdım. VOTEEEEE

Vinnie HackerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin