'Wait. Do you feel anything?'

776 27 12
                                    

Vinnie'leri sonunda göndermiştim. Charli'yi ikna stmek kolay olmuştu ama Vinnie'ye ne teklif etsem kabul etmedi. En son horon tepiyodum ki bunu görmek istemeyeciğini söyleyip o da gitti.

Sabah kalktığım gibi telefonu elime aldım. Ve tktoka'a girdiğim gibi yıkıldım. Vinnie ile Nai video paylaşmlardı...


Veee evettt. Benden gider gitmez Nai'nin yanına gitmiş. Bunu Nai paylaşmış gerçi. Yani eski bi video'yu yüklemiş olabilir. Yorumlara bakayım dedim ve yorumlara girdim.

User2526256272; bunlar ne ara sevgili oldular?

Vinniehacker_faan; açıkçası Nai ile yakışmıyorlar.

Charlidamelioitss; abi charlinin attığı videodaki kızla daha çok yakışıyolar.

İşte bu son yorum keyfimi yerine getirmişti. Vinnie ile Nai sevgili mi olmuşlardı. Bu işte beni yıkmıştı. Bugün cumartesi'ydi. Dolaylısıyla Avani bir organizasyon düzenlemişti. Sabahtan akşama kadar gezicez. Ve günün yarısını kaykay parkında geçireceğiz. Bu fikir benim aşırı hoşuma gitmişti. Çünkü çok güzel kaykay kayarım. Yatakran kalkıp üstümü giyinmeye başaldım. Gri eşofman ve üstüne bir tane t-shirt geçirdim. Onun üstüne bir tane hırka aldım. Teledonumun arkasına para sıkıştırdım. Hafif bir makyaş yaptım. Ve aşağı indim. Kahvaltıyı evde yapıp çıkacaktık. O yğzden aşağı indim ve mutfağa gitdim. Girdiğimde zaten sofranın çoktan hazır olduğunu gördüm. Annem de oturmuş telefonuyla ilgileniyodu. Jugheat ise yemek yiyordu. Annem benim geldiğimi görünce gülümsedi.

Betty; oo Jessica hanım günaydınlaar
Jessica; günaydın gğnaydında hızlıca kahvaltıyı edip çıkmam lazım zaten geç kaldım.
Betty; Tamam hemen ye de çık.

Masaya oturdum ve bir şeylwe atışturdım. Yemeğim bitnce annemi öpüp koşarak çıktım. Telefonumdan bildirimler geliyordu sürekli. Açıp baktığımda gruptan yazdıkların gördüm.

Allalalalal grup iste👾

Charli❤️; nerdesiniz?
Vinnie⚰️; gelmek üzereyiz.
Avani🧝🏻‍♀️; kimlesin ki?
Vinnie⚰️; Nai.
Dixi🤖; sana ona söylememeni söylemiştik.
Vinnie; aradı. Naber falan diye sordu bende iyi dışarı çıkacağım şimdi falan dedim. O da kimle dedi. Söyledim sonra onu da davet ettim ayıp olmasın diye
Chase🔝; Neyse tamam çabuk olun bende geldim.

Vinnie'ye aşırı gıcık olmuştum. Neden istemediğiz halde çağırıyor ki? Nai'ye hiç ısınamamıştım. Vinnie'den kaynaklı olduğunu düşünmüyorum. Zaten tek ben değil Charli'lerde sevmiyor. Tiktok'ta ne kadar tatlı bi kız olarak görünsede gerçekte çok yapmacık ve vıcık vıcık bi insan.

Air jordanlarımı giyip evden çıktım. Kaykayı alıp bindim ve kaykay parkına doğru hızla sürmeye başladım. Buraya pek uzak olduğu smylwnemez. Bi kere gitmiştim. Baya büyük bi yerdi. Kulaklığımda medyadaki şarkı çalıypdu. Hayatımda duyduğum en pürüzsüz ve mükemmel şarkı olabilir.

Şarkı bittiğinde herkesin burda olduğunu gördüm. Bugün içicektik. Bende içicektm. Eski olay olduğunda baya küçüktüm. Yani 14-15 falandım. Bu yüzden geçen günde test ettiğime göre artık kafayı sıyırmıyordum. Kaykayını yavaşlatıp Charlinin yanına oturdum.

Charli; obaa nası sürüyosun amaa
Avani; bu arada cidden.
Jessica; sağ olun aşklarım.

Herkes kalkıp kaykay kaymaya başladı. Ama ben çok yorulduğum için oturuyordum. Vinnie'de aynı şekilde.

İçses; ne beklion wattpad burası.

Sen sussana. 
İkimizde konulmuyorduk. Etrafta kayan insanları izliyorduk. Ve cesaretimi toplayı sordum.

Jessica; Nai'ye karşı bir şey hissediyor musun?
Vinnie; Aslında hayır. Sabahki videodan çıkardıysan baya önceden çekmiştik.

  Yess bee. Biliyodum olm. Tahmin ettim ettiimm.

Jessica; anladım
Vinnie; senin şu iki gündür konuştuğun çocuk. Neydi adı.. heh Louis. Oyuncu olan. Onunla sevgili misiniz?

Evet deyip tepkisini mi ölçsem acabaaa??
Eveett

Jessica; evet sevgiliyiz.

Vinnie'nin yüzü düştü. Baya üzülmüşe benziyordu. Vinnie benden hoşlanıyor olablir mi? Saçmala Jessica. Çevresinde o kadar güzel kız varken neden senden hoşlansın ki?

Vinnie; analdım...

Kaykayımı alıp yanından ayrıldım. Kulaklığımı takıp şarkı eşliğinde kaykay kaynaya başaldım. Şu an hiç olmadığım kadar mutluydum. Kaykay kayarken hep bu şekilde mutlu oluyorum. Huzurlu hissettiriyordu. Vinnie'ye baktım. Beni izliyordu. Göz göze geldik. İlk kez göz göze geldiğimzde utanıp gözlerimi kaçırdım. Kaykayımı elime alıp Chase'in yanına oturdum.

Chase; Naberr??
Jessica; İyiii sendeenn?
Chase; bende iyiyim. Nası gidiyo hayat? Birinden hoşlanıyor musun?
Jessica; aslında biri var ama söylemem.
Chase; tahmin etsem?
Jessica; et bakalım.
Chase; ipucu?
Jessica; Çok yakınsınız.

Chase elini çenesine koyup düşünüyormuş gibi yaptı. Aklına bir şey geliyordu. Ama bu olamaz ki diye düşünüyordu muhtemelen. Aslında Charli Dixi ve Avani biliyordu. Chase tam ağzını açtı ki telefonum çaldı. Arayan annemdi. Chase'e bir saniye yapıp telefonu açtım.

Betty; eve gel sana çok sevinceğin b süprizim var. Görüp geri gidersin. Hatta belki bunlarıda yanında götürürsünn??
Jessica; valla aldığın leye bağlı canım annem.
Betty; gel ve gör canımın içi
Jessica; tamam geliyorum hemen çok merak ettim.

Telefonu kaptıp Chase döndüm.

Jessica; Kanka iki dk eve gidip geri geleceğim zaten çok yakın sırarlarsa söylersin. Cevabınıda artık sonra söylersin.
Chase; tamamdır görüşürüz.
Jessica; Görüşürüzzz

Kaykayımı alıp hızla evin yolunu tuttum. Çok merak ediyordum söprizi. Kim olsa merak etmezdi ki? Telefon? Yeni bir kaykay? Okuma kitabı? Okuma kitapalrına zaafım var. Kitap okuyan erkwklerede ayhı şekilde.

  Sonunda eve gelmiştim. Kapıyı çaldığım gibi açıldı. Açan kişi annemdi.

Betty; Heditem yukarda.

Koşarak odama çıktım. Kapıyı açtım. Yavaşça kafamı kaldırdım ve gördüğüm öanzarayla şok oldum.

__________________

Nası bir yerde bıraktım amaaa zaaaa

Vinnie HackerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin