Kapitola 5.

9 1 0
                                    

Druhý večer byla Aellin znovu v knihovně. Nevěděla, jestli Carter přijde, ale potají doufala. Včera předstírala, že spí, když se Carin vrátila z bálu, protože by na ní určitě poznala, že něco není v pořádku. Nebo nebylo to v pořádku? Al se stále nemohla přivést k tomu, aby včerejška litovala. Naopak sem přišla znovu. A Carter přišel znovu. Tentokrát se nestihli ani pozdravit, když ji začal líbat. Aellin věděla, že je její kolo a tak se Cartera upevnila pod sebou a rukou začala sklouzávat níže. Celý den nemohla přestat myslet na včerejšek a nemohla se dočkat právě tohohle momentu. Carter ji nechal dát mu ruku do kalhot a přejíždět po jeho mužství. Al si uvědomovala, že je větší, než ostatní. A věděla že má dobrý cvik. Netrvalo dlouho a Carter dosáhl vrcholu. Sice to nebyla soutěž, ale Al věděla, že ho stihla uspokojit rychleji než on jí. Carter už se začínal převracet, aby mohl zopakovat včerejšek, ale Al se zvedla.
,,Máme ještě dost nocí," řekla a s tím opustila místnost. Cítila princův pohled na svých zádech celou cestu palácem.

Pro jednou šla Al i Carin na trénink brzy. Carin stále nevěděla o tom, co se stalo v knihovně. Během posledních pár dní mluvila o Luisovi čím dál tím více, až to Aellin začínalo lézt na nervy. Když přišli na cvičiště, neviděli ovšem to, co každé jiné ráno, ale všechny vedoucí pohromadě. 
,,Co se děje?" přešla Carin k Theovi. 
,,Má se nás přivítat princ," odpověděl neutrálním tónem. Aellin se sevřelo hrdlo. 
,,Proč teď? Je v paláci už přes týden," řekla hlasem, který doufala, že zní normálně. Theo se na ni podezřívavě podíval. Věděl sice jen o tanci, ale i to bylo moc. 
,,Nevím, proč zrovna teď, ale měly bychom se zařadit." Obě dívky přikývly a došly ke svému oddílu. Až pozdě si Al uvědomila, že jako dívka v nejstarším ročníku bude v první řadě. Carin si její paniky buď nevšímala, nebe se neptala. Za chvíli byli všichni seřazeni a Aellin se dělalo špatně. Tohle se nemohlo dít. Carter ji tady nemohl vidět. Zvažovala, co by se stalo, kdyby utekla, ale na to bylo moc pozdě, protože před ně právě nastoupil Arwen, hlavní vedoucí královské akademie, a hned za ním šel Carter. Tedy princ. Aellin byla v pasti. Nemohla se dívat ani do země, protože by za to byla seřvaná. Takže se jen dívala na přibližujícího se prince a doufala, že ji přehlédne. Dost nepravděpodobné vzhledem k tomu, že stála v první řadě a v první řadě byly jen dvě dívky. Carter se stále přibližoval a jeho oči k ní stále nezabloudily. Královská akademie ho přivítala poklekem a Carter začal svůj proslov. Ovšem, že měl připravený oslov, ale Al se nedokázala soustředit ani na jedno slovo. Princ se na ni stále nepodíval a proslov se začínal blížit ke konci. Al začal doufat v nemožné. A pak se na ni podíval. Trochu se zakoktal ve své řeči a rychle odvrátil pohled. Nikdo si ničeho nevšiml, ale jakmile dokončil proslov, jeho pohled se znovu stočil k Aellin. Vypadal zmateně a trochu vyděšeně. Chvíli se na sebe dívali a pak se Carter rozloučil a odešel. Aellin uvolnila dec, který ani nevěděla, že zadržuje. 


RedemancyKde žijí příběhy. Začni objevovat