8

138 13 3
                                    

Bir anda gelen korna sesi ile uyanmıştı genç kız. Yatağından yüz üstü düştüğü için bağırmıştı.

" Ah! Allah kahretsin "

Yerden kalktı ve kendini tekrar yatağa attı. Ama hayır. Uykusu kaçmıştı.

Of layarak kalktı. Üstündeki pijamaları değişmedi ve aşağı kata gitti.

Alya masayı hazırlamaya başlamıştı bile. Chloe de ona yardım ediyordu.

" Nasılsınız"

Kız masaya oturdu ve karşısında ki kasede olan gevrekleri yemeye başladı.

" Oo şuraya bakın, uyumuş güzel kalkmış"

Kız esneyerek konuştu

" Ah evet, dün kitap okudum bu yüzden "

Chloe kızların konuşmasını böldü

" Her neyse artık konuşmayı kesin de yemek yiyelim açım ben"

Kızlar gülerek, konuşarak sabah kahvaltılarını yapmışlardı.

...

Kızlar salonda oturmuşlardı. Büyük kocaman televizyonda film izliyorlardı.

" Acaba gideceğimiz okulda yakışıklı çocuklar varmıdır" ( marinettenin gittiği okulun ismi neydiyaa)

Chloe telefonuyla ilgilenmekten sıkılmış ve kızlara soru sormuştu.

"cidden mi chloe zaten hep ne zaman yakışıklı çocuk görsen redd ediliyorsun"

Marinette nin bu dediğine Chloe düşünüyormuş gibi yaptı.

" Acaba neden?? "

Sonra ise içindeki nefreti kustu

" Acaba benim aşık olduğum çocukları kendine aşık ettiğinden olabilimirmi?! "

Alya kendimi gülmemek için zorluyordu

" Onların benim üstün cazibeme  yenik  düşmesi benim suçum değil! "

Alya sakince onlara bakıyor ve kahvesinden yudumluyordu.

" Ama ben hep senin yüzünden sap kalıyorum lan! "

" Ben mi dedim onlara chloe ni bırakın gelin bana ben daha güzelim diye?! "

Chloe içindeki siniri kusarken marinette daha fazla kendini yormadı ve alya'nın yanına oturarak bir bardak çay aldı.

" Anlamıyorum alya... "

Alya kızın sözlerini anlamadı

" Neyi? "

Diye sordu. Marinette gittikçe sesini yükselterek ve chloe ye göz ucu bakarak konuştu

" Anlamıyorum tanrı beyin dağıtırken chloe şemsiyyesini mi açmıştı!! "

Ve işte yine kavga başlıyordu...

Alya artık bundan bıkmıştı...

. ...

Lan 290 kelime sabah olan olayları yazarken gitti oha lannn?!

Neyse ben gideyim uyuyacağım tabiki siz bunu okuduğunuzda gündüz olacak amma ben gece yazıyorum

Neyse hadi bakalım diğer bölümde görüşürüz hepinize iyi akşamlar bb
       👇

Bad Boy! AdrinetteHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin