Adrian arkasındaki Melek yüzlü kıza hayran hayran bakarken nino onu omzundan sarsmaya başladı
" Kendine gel dostum senin sevgilin var! Kagami senin sevgilin! Kendine gel! "
Adrian arkadaşına döndü. Artık zil çalmıştı ve herkes bir yana dağılmıştı. O ise aralıksız bu gece mavisi saçları olan kızı izliyordu ve gözleri o mavi gözlerle kesişiyordu. Kız ise gözünü kaçırmıyordu. Birkaç kez gözlerini kaçırmıştı sadece.
Adrian arkadaşının bu dediklerine gözlerini devirdi.
" Yinede onunla flört edebilirim. "
Nino adriana cevap verdi ona kıkırdarken
" Boş yerine sana 'okulun çapkını' demiyorlar sonuçta"
Adrian kızı incelemeye devam etti.
" Kız çok güzel nino. Baksana Annesi ve babası onu yaparken nasıl da özenmiş ler"
Nino elini alnına vurdu
" Ah dostum Kagami ile sevgilisin unutma. Bu yüzden bu güzel, oldukça saf gözüken ve çekici kızı unut."
"Adrian! "
Arkadan gelen bağırma sesinin kime ait olduğunu biliyordu adrian.
Kagami Adrian'ın boynuna atladı hemen. Ona sıkıca sarıldı.
" Sevgilim neden gelmedin yanıma"
Adrian elini kagami nin omzuna koydu.
" Afedersin kagami. İşlerim vardı. Seni unutmuşum"
Nino adriana bakarak ima ile konuştu.
" Ne işin vardı acaba"
Adrian kagami'yi kendinden uzaklaştırdı.
" Yakın temas sevmediğimi biliyorsun "
Kagami Adrian'ın bu dediğine somurtmaya başladı.
" Ama sen hep böyle söylüyorsun. Sana doğru düzgün sarılamıyorum bile. "
Adrian iç çekti. Kagami'nin bu tavırlarından artık bıkmıştı. Gözleri yine o mavi gözlerle kesişmişti.
" Adrian neden benden başka her yere bakıyorsun"
Mavi saçlı kız gözlerini kaçırdı ve arkadaşlarına gülerek bir şey anlatmaya başladı. Sonra ise yüzü düşmüştü.
Adrian istemsizce gözlerini sevgilisine çekti
" Ne alakası var "
Kagami karşıdaki üçlü kıza baktı.
" Şu yeni kızlar yüzünden mi ha. Ne yani onlar benden daha güzeller mi"
Adrian iç çekti. Bıkmıştı artık bundan. Cidden bıkmıştı.
" Merhaba Adrian "
Luka sonunda arkadaşlarına katıldığında Adrian kagamiye döndü
" Kagami artık gitmen gerek. Biz çocuklarla konuşucaz"
Kagami adrian'ın kulağına yaklaştı ve fısıldadı
" Merak etme sevgilim beni kıskanmana gerek yok. Ben senden başka kimseye bakmam"
Sonra ise hemen arkasına bakmadan koşarak gitmişti.
Adrian iç çekti. Sonra ise Luka ya kaşları çatık bir şekilde baktı
" Daha erken gelemez miydin"
Luka güldü
" Aslında daha çabuk gelecektim. Sadece kagami sana biraz daha işkence etsin istedim"
Adrian mavili kıza bakarak konuştu
" Yinede geldin sonunda"
Sonra ise Luka ya bakarak cümlesini tamamladı
" Kagamiye katlanmak Çin işkencesinden bile beter"
Üçlü gülmeye başladığında nino kolunu Luka'nın omzuna atarak konuştu
" Hey Luka yeni kızlar gelmiş bizim sınıfa. Adrian hemen birini kaptı sevgilisi ola ola. Diyorum ki birini de sana ayarlayalım ha ne dersin"
Luka'nın gözleri parladı aniden
" Ne? Peki neredeler? Ne zaman geldiler? Nasıl gözüküyorlar? Hemen konuş nino"
Luka nino'yu omzundan sarsacak sorduğu binlerce soruya nino cevap vermeye başladı
" Hop hop yavaş Luka. Kızlar geldi diyorum. İşte şurada ki bankta oturuyorlar. Galiba daha bu gün geldiler. Biri sarı saçlı mavi gözlü,biri turuncu kahverengi gözlü. biri de mavi saçlı mavi gözlü"
Sonra ise ekledi
" Ah, hepsi bir birinden güzel"
Luka aniden ninonun gösterdiği yere baktı ve konuştu
" Bir dakika onlar şu kedicikler isimli grup dakiler değiller mi? "
Nino başını aşağı yukarı salladı
" Sanırım öyle. Tam bilmiyorum bro"
" Peki kaçıncı sınıflar? "
Diye sordu Luka.
" Bizim sınıftalar"
Adrian kızlara taraf- aslında gece saçlı kıza- bakarken konuştu ve gözlerini arkadaşına çevirdi.
Luka adeta kendini yırtmaya başlamıştı
" Ah! Neden ben de sizin sınıfta okumuyorum!"
Luka kaderine isyan ederken Adrian elini arkadaşjnın omzuna koydu.
" Merak etme bro. Gelecek defa artık. "
Luna'nın gözleri parladı resmen ve kızlardan gözlerini ayırmayarak onları, özellikle de o gece mavisi saçlara sahip olan kızı izlemeye başladı.
Ama mavi saçlı çocuğun bilmediği şey arkadaşı Adrian'ın da o kıza bakmasıydı.
...
Merhaba arkadaşlar. Nassınız yb geldiii Yupik
Size sorum var
cidden kagamiyi seven varmı aranızda. Ben sevmiyorum bu yüzden onu gıcık karakter yapacağım. Luka yı da sevmiyom. Kagami ve Luka sevenler kızmasın bana lütfen ^_^Sınırları artırıyorum sadece birazcık
Sınır:6 oy
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bad Boy! Adrinette
Teen FictionKedicikler isimli müzik grubu Paris'e gelir ve burada üniversite okurlar. O sırada okuldaki yakışıklı çocuk Adrian agrestenin dikkatini bir kız çeker..