Genç kız yutkunduğu ve nefesini dışarı vererek kapıyı tıklattı. İçeriden gelen gür sesle irkildi
- Gel!
Adamın sinirli olduğu belliydi.
Yavaşca kapıyı açtı ve içeri girdi. Okadar sessiz hareket ediyordu ki. Karşısında ki masada oturan adamın onu görmemesini umuyordu
- merhaba bay CHung Hee
adamın ona cevap vermemesi onu daha da gererken ne yapması gerektiğini bilmeden yanında ki tek kişilik koltuğa oturdu.
Bay CHung Hee onların patronlarıydı. Herşeyi o idare ederdi. Ve bir kaç hafta önce tatil için - aslında iş için- Kore ye gitmişti. Ve bir kaç gün önce olan haberleri duyduğu için hemen Paris'e gelmişti. Ve şuanda elinde tuttuğu tablette de o haberler olduğunu biliyordu genç kız.
- bunlar ne marinette.
Adamın kalın sesi kızı bir kez daha ürperttiğinde susmak kararı aldı
- ben sizin Paris'e gelmenizi ne için sağladım? DC sizi nasılda başı boş bırakmış ortada.
Adam iç çekti ve tableti masaya bıraktı.
- bunu chloe den hatta alyadan bile beklerdim ama... Sen kızların içinde en akıllı olanısın. Seni bu yüzden lider olarak seçtim.
Adamın sinirlendiği sıktığı elinden belliydi. Bağırmamak için kendini zor tutuyordu.
- şimdi ne yapalım Marinette? Seni guruptan çıkartamayız. Sana ağır bir ceza veremeyiz.
Kızın gözleri şaşkınlıkla açıldı. Bir kaç defa ceza almıştı ama yinede bunu istemiyordu. Çünkü bu işkence gibi bir şeydi.
Gruptan atılmak ise olun için ölümün ta kendisi idi.
- efendim... B-ben özür dilerim. Ne yapmamı isterseniz yaparım, ama lütfen beni gruptan atmayı
Adama ayağa kalktı ve iç çekti. Gözlerini kızın gözlerine sabitleri ve konuşmaya başladı
- Marinette Dupain-Chayng. Bu günden sonra telefonun koruma altında olacak. Kiminle mesajlaşıylrsun, kiminle konuşuyorsun hepsi menejerin tarafından gözetim de olacak ve bana aktarılacak.
- ama
- aması falan yok! Eğer kedicikler grubunda kalmak istiyorsan sana koyduğumuz şartlara uymak zorundasın! Ne fazla ne eksi! Ben gidip Gabriel Agreste ile de görüşeceğim. Bu konu burda kapanıcak!
Adama sesini yükselterek konuştuğunda kız başını eğdi. Gözleri doldu. Bu konularda çok hassastı.
- seni başka bir sınıfa yolluyoruz marinette. Adrian Agreste den uzağan
- çıka bilirsin
Marinette hemen odadan çıktı ve arabasına binerek kızların yanına gitti.
Bu onun için fazlaydı. Artık ne yapması gerektiğini bilmiyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bad Boy! Adrinette
Teen FictionKedicikler isimli müzik grubu Paris'e gelir ve burada üniversite okurlar. O sırada okuldaki yakışıklı çocuk Adrian agrestenin dikkatini bir kız çeker..