27

70 4 2
                                    

...

Yavaşca göz yaşları yanağını ıslatmaya başladığında elinde ki kaşığı ağzına götürdü. Kucağındaki kabdaki elini çekerek göz yaşlarını sildi ve iç çekerek televizyonu izlemeye devam etti.

Tekrar elindeki kaşığı ağzına götürdü ve neredeyse dondurmanın eridiğini fark etti
-kahretsin

Kumandayı alarak filmi durdurdu ve dondurmanın kapağını kapatarak ayağa kalktı. İç çekerken buz dolabının kapağını açtı ve alya ile chloe nin geçen onun için aldığı 7 tane büyük dondurma paketlerine baktı. Artık neredeyse hepsi bitmişti...
Elindekini dolaba yerleştirdikten sonra diğerini aldı.

Marinette elindeki dondurma ile televizyonun yanına geçip oturdu.

Filmi başlattı. Dondurmanın paketini açtı ve gördüğü manzara ile gözleri doldu. Hıçkırarak ağlamaya başladığında dış kapının hareket ettiğini duyuyordu. Ama bu onun ağlamasını dindirmedi. Daha da arttırdı.

-hey! Marinette!

-marinette iyi misin?! Bekle geliyoruz

İki arkadaş koşarak ağlayan arkadaşlarının yanına geldiler. En büyükleri gözünde ki gözlükleri çıkartarak kızın saçlarına dokunarak kocaman gözlerle konuştu endişe ile

-ne oldu marinette? Neden ağlıyorsun?

Sarışın kız arkadağının dağılmış saçlarını düzeltti. Marinette eli ile yeniden akmakta olan göz yaşlarını sildi ve az önce kapattığı dondurma kapağını yeniden açtı.

İki kız hemen dondurmaya baktı

Tamamen limonlu dondurmaydı ve ortasında ise nane yeşili ile renklendirilmiş bir kalp vardı.

-bana onu hatırlattı...

Alya dondurmayı aldı ve yeniden dolaba koydu. Marinette nin elini tuttu.
-bak marinette. Anlıyorum kötü bir hafta geçirdin. Adrian'ı seviyorsun biliyorum ama onun için kendini bu kadar yıpratmamalısın. Değmez kızım anla.

Chloe devam etti bu sefer

- ne var yani aynı sınıfta okumuyorsanız. En azından aynı okuldasınız. Ne yani onunla aynı sınıfta değilsin diye okula gelmeyecek misin? Bir kaç gündür yoksun marinette. Gelmelisin. Hocalar, hatta bay demokles bile seni sordu öldümü bu kız diye

Marinette başını kaldırdı ve ona gülümseyen arkadaşlarına baktı.

- tamam... Düşünücem. Ama... Bilmiyorum

Bir süre sessizlikten sonra alya komedi açmıştı ve üçü birlikte izlemeye başlamışlardı. Chloe cips ve kola getirmişti. Marinette nin asla vaz geçmeyeceği iki şey.

Televizyon izlerken en azından gülmeye başlamıştı marinette. Bir kaç haftadır Adrian ile olan ilişkileri tamamen durmuştu ve bunun üstüne luka'nın sınıfında okuduğu içi ona her fırsatta yürüyordu.

Kagami de onun sınıfındaydı. Ama garip bir şekilde araları iyiydi. Ona laf atmıyordu. Ve ya omzuna sertçe vurmuyordu.

Ama yinede okula çok az gitmeye başlamıştı. Gittiğinde ise sadece adrianı gözetliyordu. Onun diğer kızlarla nasıl flört ettiğini...

- marinette

Alyanın seslenmesi ile düşüncelere daldığını anladı

-efendim

- bay Daeh Chee (DC) aradı ve yarına çekimlerimizin olacağını söyledi. Show olucak. Gitmemiz gerek. Lütfen kendini toparlamaya çalış.

Alya derin bir nefes aldı ve devam etti

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 21, 2022 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Bad Boy! AdrinetteHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin