1

393 26 3
                                    

birdaydreamer tinahasefan

....

" Herkese merhaba Amerika, bu gün ne kadarda güzel bir gün"

Diye muhabir programa başladı. İçten bir gülümsemeyle konuştu ve sonra yanında duran kızları seyircilerine tanıtmaya başladı.

" Bu gün hepinizin sevdiği ve tanıdığı Kedicikler burada "

Ve sonra sözlerine devam etdi

" Merhab nasılsınız? "

Mühabircinin bu samimiliğine kızlarda gülümseyerek hep bir ağızdan cevap verdiler.

" Teşekkürler iyiyiz"

Sonraysa birbirlerine bakarak güldüler

" Tamam o zaman eğer herşey yolunda ise yayına başlaya bilirmiyiz? "

Diye mühabirci bayan sordu, kızlar gülümsediler ve onayladılar. Mühabirci bayan hiç yolundan sapmayarak metlebe geçti

" Tamam o zaman, ilk olarak burada olmanıza çok sevindim siz yaklaşık 1 aydır ki buradasınız amma sizinle hiç görüşememişdik bu çok iyi oldu"

Kızlardan biri mavi saçlı kız glümseyerek cevap verdi

" Evet gerçekten de öyle klara, buraya geldiğimizden beri hep hayranlarımızla görüşler düzenledik ve çok fazla kişi geldi. İnsanların bizi ne kadar önemsediğini görmek çok güzel gerçekten "

Ve sonra devam etdi genç bayan

" Buraya geldikten sonra bir sürü programa davet edildik ve açıkçası ne yapacağımızı kendimiz de bilemedik"

Genç kız biraz kıkırdadığında mühabirde ona katıldı ve oda güldü

"Peki burayı nasıl buldunuz yani hoşunuza gittimi? "

Bu sefer kahverengi saçlı kız konuştu

" Evet gerçektende Amerika çok güzel bir yer. Burada görülecek çok şeyler var. Burada bir sürü fotoğraflar paylaştım. "

Sonra ise yan tarafta duran sarışın konuştu

" Aslında evet, Amerika harika. Ve de Harika mağazaları var"

Diyerek her kesi güldürdü genç kız.

"Tamam o zaman, ben sizin bu yakında Paris'e gideceğimizi duydum. Neden gidiyorsunuz? Bence Amerika da qayet iyi"

Sarışın yine konuştu

" Bence bu soruya Marinette cevap versin. "

Diyerek kısaca açıkladı genç kız. Marinette konuşmaya başladı

" Biliyorsun klara biz üçümüzde 18 yaşındayız, ve okumaya çok vaktimiz olmadı. 'Çocuk hakları' bunu duyduğunda dc'ye bunun yasadışı olduğunu ve eğer okumamıza devam etmezsek artık müzik yapamayacağımızı söylediler. Bu yüzden bizde doğup büyüdüğümüz yere yani Paris'e gitmeye karar verdik. Senin dediğine gelecek olursak haklısın, amerika gerçektende harika amma ne türden biliyormusun? Burada gezmek, alışveriş yapmak dinlenmek harika,. Amma yaşamak... Ben yani Amerika'da bunun için kalmazdım. "

" Haklısınız aslında amma bayan alya ve bayan chloe'de sizinle aynı fikirde mi? "

" Olabilir ama olamayada bilir"

Genç çocuk yüzünü telefonunun ekranına dahada yakınlaştırdı,. Sesleri tam net duyamıyordu. Sesi açtı ve rahatça proqramı dinlemeye devam etdi

" Merhaba bro"

Sarışın erkek gözlüklü arkadaşıyla yumruklarını bir birine vurduktan sonra neredeyse telefonundan hiç gözünü bile ayırmayan diğer arkadaşına baktı

" Merhaba Luka "

Ses gelmeyince gözlüklü arkadaşına baktı

" Nino, Luka'ya ne oldu? "

Nino güldü ve önüne düşmüş olan gözlüğünü parmağıyla itdi

" En sevdiği kız gurubu Paris'e gelecekmiş. "

Sarışın çocuk gülmeye başladı

" Cidden mi Luka "

Gülmeye devam ederken Luka kafasını telefonundan kaldırdı ve sarışın çocuğa baktı

" Ne? "

Dedi anlamazcasına

" Yakında dans da edersin"

Sarışın coçuğun dediklerine, Nino gülmemek için kendini zorluyordu. Luka ise telefonunu kapatarak ona gülen arkadaşına döndü.

" Keser misin Adrian. Hem bu senin bildiğin yada anladığın gibi değıl."

Adrian mavili çocuğa baktı

" Nasılmış benim anladığım? "

Dedi bilmiş bir tavırla

" Bak şimdi gülüyorsun ama onları gördüğünde çenen yer süpürecek göreceksin. "

Adrian , Luka ve nino'nun arasına geçti ve yürümeğe başladılar.

" Hah aman neyse bu beni ilgilendirmiyor."

Adrian cümlesini bitirdiğinde luka'ya baktı

" Sen onları neden izliyorsun? "

Luka biraz geriledi

" Emm şey sanırım size söyleye bilirim"

Biraz durduktan sonra konuşmaya devam etdi

" Şey Guleyka onları izlediği sırada gördüm. Oradaki bir kız dikkatimi çekti, sonra... Onları yada sadece o kızı izlemeye başladım desem daha mantıklı olur. Sanırım artık ona platonik aşığım. "

Adrian ve Nino bir taraftan 'Oooo' yaparken Luka ise onlara kızıyordu. İçeri girerken kızların onlara bakmasını umursamadılar ve sınıfa doğru ilerlediler.

Bad Boy! AdrinetteHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin