16

104 7 1
                                    

" Okul harikaydı. Ben çok beğendim"

Chloe heyecanla konuşurken alya da ona katıldı

" Evet. Ben eski püskü bir yer olacağını sanmıştım ama bayağı iyi idi. "

Ben de onlara katıldım

" Evet. Ünlü şarkıcılar olduğumuz için herkes bizimle arkadaş oldu. Bizi yalnız bırakmadılar bir saniye bile"

Chloe bana güldü

" Evet. En çok ta gözlerini senden bir saniye bile olsun çekmeyen o yakışıklı çocuk"

Yüzüm bir anda yanmaya başladığında kızardığımı  anlamıştım. Kafamı aşağı eğdim ve utançla konuştum.

" Neyden bahsettiğini bilmiyorum"

Alya gülmeye başladığında kızarmış yüzümü ona çevirdim. Bana baktı ve konuşmaya devam etti

" Hadi ama marinette. İkimizde bütün gün bakıştığınızı gördük."

Sonra devam etti

"Yakın arkadaşlar anlar kardeşim"

( kimin böyle arkadaşı var 🥺👉👈)

" Aslında çocuk feda değil"

Chloe de hemen ardından konuşmuş ve elinde olan kola'lardan birini bana. Birini alya ya uzattı.

Kolayı aldım ve birkaç yudum attım. Bu içimdeki yangını söndürmemişti. Cam kabı elimde tuttum ve sesli şekilde iç çektim.

" Bilmiyorum kızlar. Benden hoşlanmış olabilir ama bir kızla gördüm onu. Sanırım sevgilisi. Çünkü çok yakınlardı. Hemde benim yanıma gelip bir 'merhaba' bile demedi"

Chloe elini omzuma ' pat pat' yapdıktan sonra konuştu

" Merak etme en fazla sana düşer, o kızı bırakır. Bunun derd ettiği şeye bir bak. Marinette sen hiç erkek arkadaş derdine düşmedin bu güne kadar rahat ol biraz"

Aslında Chloe haklıydı. Asla 'evde kalacağım! Hiç kimse beni senmeyecek' diye bir tribe girmemiştim.

Alya bu kez konuştu

" Kızlar gelin dışarıya çıkalım. Biraz eğleniriz"

Chloe ve ben alyaya hak verdik ve üstümüzü değiştirmek için odalarımıza girdik.

Kolsuz, üstünde grubumuzun resmi ola bir Thishör ve boğuk yeşil, üstünde birçok cebi olan asker pantolonu giydim. Derisi ceketimi de alarak telefonu m ü ve kablosuz kulaklıklarımı da cebine koydum. Sonra ise aşağı gittim ve  Kızları beklemeye başladım.

Kızlar da yanıma geldiklerinde evden çıktık.

Korumalarımız arkadan bizi takip ediyorlardı. Nede olsa henüz genç olduğumuz için dc bize şart koymuştu.

Aslında bir idol olunca hiç bir şeyi kendi isteğinizi yapmıyorsunuz. Hep menejerini sizi yönlendirin. Giyiminizi, yemeklerinizi, hatta telefonunuz hep kontrol altında oluyor. Ve bu çok rahatsız edici. Aslında yaşta küçük olduğunuzda biraz daha özgür oluyorsunuz.

Her neyse. Kısacası bu biraz kötü

Ceketimin kapşonunu gözlerimin üzerine kadar çektim ve maskemi de taktım.

Biz yolda yavaşca konuşuyor ve gülüyorduk.

Bu günümüz de böyle geçecekti anlaşılan.

Havalar gittikçe ısındığı için beni sıcak basmıştı.

Bir kafede oturduk ve dondurma sipariş ettik.

Dondurmalarımız ellerimize geldikten sonra kalktık ve yürümeye başladık. Bir yandan konuşuyor bir yandan dondurmalarımızı yiyorduk.

Sonra birkaç fotoğraf çekinip instagram'a atmıştık. Yani işte günümüz böyle geçmişti.kısacası harika diye biliriz. BB

....

Oy ve yorum yapmayı unutmayın

Bad Boy! AdrinetteHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin