😚 pt 1

18 3 1
                                    

Meghívtak a barátaim egy bárba, nem igazán az én stílusom leinni magam vagy ilyesmi, de elfogadtam a meghívást, mert hát mégis a barátaim, el kellett mennem, mert nem szeretek annyira magányosan ülni otthon és várni arra hogy valami történjen velem.

Felvettem egy ruhát aminek gyönyörű fekete színe volt, a szoknya része meg teljesen leért a térdemig, vettem fel egy fekete csizmát is, a hajamat kiegyenesítettem és el is készültem.

(Ha nem tetszik a ruházat akkor nyugodtan gondolj egy másik ruhaszettre ami a te tetszésedre vall ;3 )

*Timuuuuuuu skippuuuuuuu*

Már ott vagy a bárban, a lányok el vannak jót nevetgélnek, meg iszogatnak, de te nem iszol, meg akarod tartani a józan létedet. Abban a percben meghallottál valakit énekelni a színpadon, a hangja emlékeztetett téged valakire, teljesen ugyanolyan volt a hangja mint neki, de ignoráltad ezt majd te is elkezdtél iszogatni a lányokkal.

*Time skip megint xd*

A lányok találtak maguknak partnert és azokkal elmentek valahova, téged meg faképnél hagytak, rohadjanak meg ezt hívják úgy hogy barátság? Éppen magadban ültél és szomorkodtál, nem ez volt az első hogy magadra hagytak szóval, fogjuk rá hogy megszoktad, majd abban a percben melléd ült egy férfi, úgy körülbelül 180 cm körüli magas férfi zakóban, csak egy pár évvel idősebb lehetett nálad, még kalap is volt rajta.

-Szabad ez a hely- megszólalt a gyengéd hangján az említett.

-Ha üres akkor valószínűleg szabad- mondtad unott hangon.

Majd abban a percben leült melléd, ekkor eléd tárult az arca, helyes volt az nem kifejezés, amint melléd ült rád nézett, és feléd nyújtotta a kezét.

-Örvendek!- szólalt meg majd ránéztél -Miyano Mamoru vagyok!

-Úgy nézek ki mintha érdekelne?- nevetted el magad, majd még egyszer rá néztél a férfire és rájöttél hogy kivel beszélsz.

-Elnézést kérek a viselkedésemért. (Teljes Név) vagyok!- mondtad mire meghajoltál egy kicsit.

-Semmi probléma nincs!- nevetett ő is - Ha szabad kérdeznem miért vagy egyedül?

-Nem voltam egyedül, vannak barátaim is, de sajnos nem vártak meg- halkultál el.

Miyano csak bólogatott, majd a pult fele fordult és kért egy italt magának és neked, mire kihozta az italt a pultos te csak bámultál magad elé, majd Miyanora néztél.

-Én ezt nem ihatom meg- ráztad meg a fejed.

-Még nem ittál alkoholt ?- nézett végig rajtad Mamoru.-Bár elég ártatlannak nézel ki az iváshoz

-Nekem mondod ? Érted biztos minden lány oda meg vissza lehet érted!- végig néztél te is rajta.

-Hát ezt nem tudom tagadni- kacsintott Miyano.

-Egoista rohadék!- motyogtad magadban

-Nem hallom! Mondd egy kicsit hangosabban!- mondta huncut hangon Miyano.

Hozzá fordultál vörös fejjel, majd inkább azt mondtad hogy nem fontos majd ekkor egy lassú zenét állítottak be a háttérben, majd erre Miyanonak felcsillant a szeme, majd abban a percben feléd fordult és a kezét feléd nyújtotta.

-Szabad egy táncra?- kérdezte meg udvariasan a fiatal ember.

Nem hezitáltál, elfogadtad a kérését és megfogtad a kezét, ő pedig kivezetett a táncparkettre téged, ott abban percben a vállára tetted a kezeid, ő erre csak nevetni kezdett.

-Már is közelebb kerültem hozzád?- mondta szarkasztikusan Mamoru.

-Fogd be!- néztél oldalra zavarodban.

Arra pillantra Mamorunak a kezei a derekadon voltak és lassan lépkedni kezdett, még jobban zavarba jöttél ettől, de nem érdekelt ha felkért táncolni az legyen a minimum hogy nem hagyod ott.

-Zavarban vagy?- kérdezte gyengéd hangon Miyano.

-Dehogy vagyok!

-Ez aranyos vagy nagyon!- nevette el magát.

Ebben a percben a keze lassan a derekadról az arcodra ért, végig simította a hüvelykujjávval az ajkaid piszkálta, de zavarba jöttél és kifutottál a karjai közül. Elfutottál tőle, megijedtél a tettétől, hazafutottál tőle.

Hazaértél, majd a zsebedbe nyúltál és megéreztél egy papír féleséget, kivetted a zsebedből a cetlit és megnézted mi az, egy telefonszám van rajta Mamoru nevével. A következő volt ráírva...

"Örülök hogy találkozhattam veled (Név), remélem még tudunk valamikor találkozni! De addig is itt a számom ha hiányoznék neked !
XXX-XXX-XXX

(⌒▽⌒)"

Boldogságot keresve | Miyano Mamoru oneshots :3Where stories live. Discover now