😉

19 1 0
                                    

Emlékszel?
...
(A Miyano egyik zenéje alapján inspirálódtam)

"Mamo-chaaaaaan" kiáltottam a jelenlegi férjemnek aki éppen kávét ivott.
"Oh (Név)" lepődött meg "Hogyhogy ilyen korán fent vagy?"
"Nem tudtam aludni tovább így felkeltem" mesélted éppen.
"Yosssh" ültél a férjed mellé, mire ő átölelt téged.
Visszaölelted te is persze, az biztos hogy halálra ölelgetett téged.
"Daisukidayooooo" mondta miközben úgy ölelgetett mintha a plüssmacija lennél.
"Oké ennyi elég lesz" nyugtattad le a kócos hajút,

>//////////<

Dél fele épp a konyhában tevékenykedtél, magad se tudtad mit csinálsz csak elkezdtél valamit készíteni, közben Miyano egyik zenéjét hallgattad, így persze nem hallottál semmit.
Majd megéreztél két erős kezet a derekad körül, kicsit megijedtél, de megnyugodtál mikor megláttad hogy a mosolygós Mamo-chanod ölelget megint.
"Mit hallgatunk?" kérdezgeti kíváncsian.
"Az egyik zenédet hallgatom, Mamo" mondtad mosolyogva
Ő pedig kivette a telefonod a zsebedből hogy meglássa hogy tényleg az ő zenéje, és persze igazad volt.
"Tudtad amúgy hogy ezt rólad írtam?" mondta miközben rádnézett.
"Persze, a szöveget elolvastam gondoltam hogy valaki fontosnak írtad" mondtad majd lecsuktad a gázt.
Mamoru elmosolyodott és egyből oda ment hozzád és megérintette az arcod.
"A sok együtt töltött emlék amit veled töltöttem az mind benne van a zenében" suttogta.

Felpipiskedtél az ajkaihoz és hozzá tapasztottad a párnácskáidat az övéihez. Ő pedig boldogan viszonozta a tetted.
Ez az ember volt az egyetlen boldogságod, az életedet is rá bíznád, gyerekkori barátok voltatok majd megegyeztetek hogy egy kapcsolatban legyetek, abbol meg házasság lett.
"Szeretlek" mondtad mikor elengedted álmaid férjét az ajkaidtól.
"Én is" suttogta az ajkaidra.

*/////////////*

Este elmentetek karaokézni még Miyano pár ismerősével, nagyon jól éreztétek magatokat, az már biztos.
"Dreaming ooooon~" hallottad párod gyönyörű hangját abban a teremben.
Hevesen dobogott a szíved, nem hitted el hogy a férjed egy bizonyos híresség lenne, persze emiatt nehezedett meg egy kicsit az életed,  a paparazzik meg a lesifotósok mindig meg nehezítették az életed, de nem érdekelt téged, boldog voltal amiota ez az ember a karjaiban tart téged, és szép szavakat mond neked, és mindig minden helyzetben melletted áll.
"Lets dream on!" Mamoru hangja kizavart a gondolataidbol.

"Emlékszel még a térképre amire rajzoltunk?"

"Arra gondolsz amit még 5 évesen rajzoltunk?"

"Mhm"

"Mamo-chan hogy tudnám elfelejteni?"

| NA HELLO MINDENKINEEEEEEK, most van egy par jo hirem hozzatok, tudjátok hogy milyen ünnepet ünnepelünk télen?
Kunikida: Karácsony?
Igeeeen? És ez nekem mit jelent?
Light: Téli szünet!
És mit fogok csinálni téli szunetbeeeen?
Mamo-chan: Nem válaszolok.
Muszály leszel.
Mamo:*sigh* Folytatod a tobbi könyvet?
Bingó!
Szóval nem csak ezt az egy könyver fogom folytatni mostmàr hanem a többit is, sajnálom hogy csak ezt tudtam folytatni de csak erre volt időm/kedvem
Na mindegy puszi nektek! Vigyázzatok magatokra!
Sayonaraaaaaaa!~|

Boldogságot keresve | Miyano Mamoru oneshots :3Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora