Reader szemszöge
Nagyon régóta szeretnék egy Mamoru Miyano koncertre eljutni, ha elmondhatnàm mióta hááát.. Kicsit hosszú lenne, de ezen a napon éppen kimentem megnézni a postaládát, jelzem két hete próbàlok egy nyamvadt jegyet venni, vagy kettőt de inkább egyet, vagy kettőt.
-ANYA! APA!- kiabálom ki boldogságomban.
-Mi az kicsim ? Minden rendben?- aggódott édesanyám.
Abban a percben lefutottam hozzájuk és felmutattam a két jegyet amit már nagyon régóta várok.
-Úristen kicsim! Gratulálok!- mosolygott anyám és egy ölelésbe vont engem.
-Most már való életben is láthatom őt!- ugráltam örömömben.
Apám ekkor jött elő álmos tekintettel.
-Mi ez a reggeli kiabálás? Aludnék!- morgott édesapám.
-Bo-Bocsi apa!- bocsánatot kértem.
Apám végig nézett rajtam, majd elmosolyodott
-Meg vannak a jegyek?- nézett ràm apa, mire bólogatni kezdtem.
-Jövő héten elviszlek a koncertre! Kit vigyek még?-lépett hozzám apa.
-Hááát mondjuk (Barátod neve)-t vihetnénk!- jelentettem ki.
-Akkor jó!
~~~
Eljött a nap, olyan izgatott vagyok, alig várom hogy láthassam Miyano-sant ahogy tàncol fent a színpadon, meg énekel, a hangjáért oda-vissza vagyok.
-Nagyon elbambultál kicsim!- szólt anya.
-Bocsi csak izgatott vagyok- jöttem zavarba.
-Elhiszem kicsim!- mosolyodott el anya
-De nagyon vigyázz magadra!-Igenis apa!- nevettem el magamat.
~~~
Éppen a büfénél vagyok, anyumék nehéz szívvel de elengedtek engem, én meg bejutottam egyedül, (Barátod neve) meg nem tudott el jönni mert beteg lett.
Éppen sétálgatok a színpad alatti részen mikor érzem hogy neki megyek valaminek, egy magas de erős mellkasnak, a földre estem méghozzá, készültem volna káromkodni.
-Ne haragudjon ! Nem figyeltem a lábam elé!- egy ismerős hang szólalt meg.
-Se-Semmi gond nincsen!- álltam fel mire realizáltam hogy kinek is mentem neki.
-Biztos nem esett semmi baja? Csak mert egyedül van itt és eléggé fiatalnak néz ki magácska- mondta a kócos barna hajú.
-Nagyon szépen köszönöm az aggódását
Miyano-kun!-hajoltam meg a férfi előtt.-Eto..Ismerjük egymást?- zavarodott össze Miyano-san.
-Maga nem ismer de én elég nagy rajongója vagyok!- mondtam ki majd meg is bántam azt.
-Oh szóval maga az én rajongóm?- nevette el magát a férfi.
-I-Igen!- motyogtam magamban.
Abban a percben láttam azt hogy Miyano-san nevetni kezd, de azon a napon az derített fel még jobban, majd abban a pillanatban széttárta a karjait.
-Eh?- összezavarodottan néztem a férfi arcára.
-Nem igazán engedem meg rajongóknak de te egy kivétel vagy most, szóvaaal- mondta boldogságában Miyano-san.
-Akkor ezt most szabad?- kérdeztem ártatlanul.
Nem várta meg míg átölelem, ő tette meg, szorosan átölelt engem, én is viszonoztam az ölelést,nem akartam elengedni de el kellett engednem, aláírattam vele a telefonom tokját majd elköszöntem tőle.
___
-Szia kicsiiim!- hallottam a bejárattól egy nő hangját.
-Szia anyaaa!- hallottam meg a lány hangját akit megöleltem a koncert előtt.
Kinéztem és làttam ahogy meg hogy a lány ölelgeti az anyját, majd abban a percben elkezdett mesélni az anyjának.
-OI!-odaszóltam a lánynak, ő egyből rám figyelt.
Elmosolyodott egyből a làny és integetni kezdett.
-VISZLÀT MIYANO-SAN!- integetett a làny boldogan vissza.
| Meg is van a kovi rèsz UwU remèlem tetszett nektek ,megprobalom a reszeket hozni nektek gyorsabban uwu|
KAMU SEDANG MEMBACA
Boldogságot keresve | Miyano Mamoru oneshots :3
Romansa-Aishiteru (Név)-chan- suttogta Mamo majd átölelt Ez a könyv ilyen Mamoru Miyano oneshot könyv lesz, remélem eléri a tetszésetek uwu