"Maar ze heeft het niet gehaald" zijn de laatste woorden die uit haar mond komen.
En op dat moment stort mijn wereld in, er komen geen woorden uit mijn mond, en ik begin te rennen. Te rennen weg van alles.
Als ik buiten ben stopt alles, alles. Ik zak in elkaar en het enige wat ik kan doen is huilen en schreeuwen.
Even later voel ik een arm om mijn schouder en iemand gaat naast me zitten. Harry. Ik zeg niks, en hij zegt ook niet. Hij duwd me stevig tegen hem aan en ik begin kei hard te huilen.
"Sshht" zegt hij zacht en geeft me zachtjes een kus op mijn haren.
Harry POV
Ik knuffel Denise stevig, en heb zo veel medelijden met haar. Ze heeft me nodig nu.
"Wil je mee naar mij? Ik kan namelijk begrijpen dat je nu niet thuis wilt zijn" zeg en ze knikt voorzichtig.
Ik help haar omhoog en loop met haar mee naar mijn fiets. Ik zet haar voorop de stang van mijn fiets en stap zelf ook op de fiets. Haar hoofd leunt op mijn borst en ik geef haar nog een zacht kusje op haar hoofd voordat ik begin te fietsen.
Als ik thuis aankom loop ik samen met Denise naar boven.
"Wil je slapen?" vraag ik en ze knikt. Ze trekt haar broek en vest uit en kruipt in mijn bed.
"Ik laat je wel even alleen" zeg ik zacht.
"Harry?" hoor ik een zachte stem zeggen als ik bijna bij de deur ben.
"Ja?" ik draai me om.
"Wil je iets voor me spelen?" vraagt ze zacht.
"Tuurlijk" zeg ik met een kleine glimlach. Ik pak mijn gitaar en ga naast haar zitten.
Als ik een tijdje aan het spelen ben, wordt Denise weer kalm. En na een tijdje sluit ze langzaam haar ogen. Ik zet mijn gitaar weg en kruip naast Denise in bed. Ik trek haar stevig tegen me aan.
"Ik ben hier" fluister ik zacht en geef haar een zacht kusje op haar achterhoofd. En val dan ook in slaap.
Denise POV
Ik wordt wakker met enorme opgezwollen ogen van het huilen. Ik geen idee wat ik nu moet. Waar moet ik nu heen? Wat gebeurt er nu met mama? Wat heeft pap gedaan? heel veel vragen spoken door mijn hoofd.
"Hey" Harry wordt ook wakker.
"Hey" zeg ik zwak.
"Gaat het een beetje?" vraagt hij voorzichtig. Ik schud mijn hoofd en de tranen komen weer terug, Harry zegt niks en duwt me weer stevig tegen hem aan. Wat me op de een of andere manier een veilig gevoel geeft.
"Ik weet niet waar ik heen moet" zeg ik zacht.
"Hey je kan hier blijven zolang als je wil he ?" zegt hij en hij duwd me iets naar achter zodat hij me aankijkt.
"Dankjewel" zeg ik zacht en hij geeft me een kus op mijn voorhoofd.
"Kunnen we dalijk wel wat spullen bij mij thuis gaan halen?" vraag ik dan.
"Tuurlijk" zegt Harry met een zwakke glimlach.
Als we ons allebei hebben opgefrist en hebben ontbeten spring ik bij Harry achterop en fietst hij naar mijn 'huis'.
"Sure about it?" vraagt Harry als ik voor de voordeur sta. Ik knik en maak met trillende handen de voordeur open.
Als ik de gang in loop zie ik overal bloed liggen.
_______________________
Waarschijnlijk niet elke dag een update 'cause toetsweek is coming. But please keep reading :)
JE LEEST
All the love, H
Fanfiction"Luister nou ik kan het uitleggen" smeekt hij nu voor de zoveelste keer. "Harry we are done!" schreeuw ik terwijl mijn tranen in mijn ogen branden. "Lees op z'n minst deze brief" zegt hij en duwd een brief in mijn handen. "Fuck die klote brief" ik g...