"Denise? Alles goed?" Ik hoor Harry's stem en snel veeg ik mijn tranen weg.
"Ja hoor" zeg ik zo overtuigend mogelijk.
"Denise ik zie dat het niet goed gaat" zegt hij bezorgd.
"JA WTF VERWACHT JE MIJN MOEDER IS DOOD, VERMOORD" schreeuw ik en tranen beginnen te stromen.
"VERMOOD DOOR MIJN EIGEN TERING VADER"
"Deni-" Harry probeert me gerust te stellen.
"DON'T U DARE TO TELL ME EVERYTHING WILL BE ALRIGHT" schreeuw ik terwijl ik van hem wegloop.
"Denise luister nou" zegt Harry zacht en grijpt naar mijn arm.
"NEE HARRY ER VALT NERGENS OVER TE PRATEN MIJN MOEDER IS WEG EN ZE KOMT ECHT NIET MEER TERUG HOOR" schreeuw ik en begin te rennen.
Ik ren, zo hard als ik kan. Kon ik maar wegrennen van alles. Ik blijf rennen en rennen. Tot ik tegen een boom in elkaar zak en kei hard begin te huilen.
Harry POV
"FACK" Schreeuw ik als Denise weg rent. Ik ben hier slecht in, ik weet gewoon niet wat ik tegen Denise kan zeggen, wat ik kan doen om haar een beetje gerust te stellen. Ik begin te lopen in de richting waar Denise is gerend. Ver kan ze toch niet zijn.
Ik zie Denise zitten bij een boom, ik besluit niks tegen haar te zeggen en ga voorzichtig naast haar zitten. Ik voel dat ze trilt, ik trek mijn sweater uit en leg hem voorzichtig om haar heen. Ik sla een arm om haar heen, en Denise kruipt stevig tegen me aan. Ze duwt haar hoofd in mijn schouder en begint zachtjes te huilen.
"Het spijt me zo Harry" zegt ze zacht. "Ik weet het gewoon allemaal even niet meer"
"Je hoeft geen sorry te zeggen" zeg ik zacht en geef haar een kus op haar hoofd.
_____________________________
Sorry dat t zo enorm kort is, maar ik vond dat ik jullie een update verschuldigd was. Ik krijg hopelijk binnekort meer tijd om te update, en hopelijk is mijn computer ook snel gemaakt.
love u alll
JE LEEST
All the love, H
Fanfiction"Luister nou ik kan het uitleggen" smeekt hij nu voor de zoveelste keer. "Harry we are done!" schreeuw ik terwijl mijn tranen in mijn ogen branden. "Lees op z'n minst deze brief" zegt hij en duwd een brief in mijn handen. "Fuck die klote brief" ik g...