15. část

98 4 0
                                    


Ráno jsem se vzbudila, Janek ještě spal. Mně se najednou udělalo špatně, běžela jsem na záchod. Janka to asi vzbudilo, takže ke mně přišel a podržel mi vlasy. Když jsem šla zpět lehla si do postele. 
J: už je ti líp?
T: popravdě vůbec...ale bude to dobrý, nedělej si starosti
J: určitě?
T: jo, jen jsem něco špatného snědla asi
J: anebo se nám to podařilo
T: to nevím
Přemýšlela jsem nad tím co mi Janek řekl, v podstatě je to možné. Já to nedostala. Rychle jsem se zvedla z postele a šla do koupelny, udělat si test.
Popisovat vám to nemusím, právě teď 5 minut čekám. Nejhorších 5 minut mého života.
Po deseti minutách jsem pořád nebyla připravená. Tak jo 3..2..1 kouknu se na test a jsou tam 2 čárky, takže pozitivní. Já jsem těhotná! I když to není 100%. Ale teď musím jít k doktorce, aby mi to potvrdila.
Jankovi to říkat nebudu, přece jenom není to ověřený. Šla jsem zpět do ložnice a začala se oblékat.
J: kam jdeš?
T: nikam
Šla jsem k doktorce a čekala v čekárně. Šla jsem do ordinace.
D(doktorka): tak slečno Popelková co vás trápí
T: pozitivní těhotenský test
D: tak se posaďte, uděláme ultrazvuk
Udělala jsem to, co chtěla. Dělala mi ten slibovaný ultrazvuk.
D: tak slečno Popelková, jste těhotná v 2.měsíci, gratuluji. Čekáte dvojčata, pravděpodobně
T: děkuju
D: přijďte na další kontrolu za týden
T: dobře, přijdu
D: a šetřete se
T: dobře, děkuji, na shledanou
D: na shledanou
Vyšla jsem z nemocnice a šla jsem pomalu, nevím co na to řekne Janek. Sice říkal že chce dítě, ale dvojčata? Celkem se bojím, co mi na to řekne. Šla jsem parkem a zahlédla Janka jak se líbá s nějakou ženskou, zase....








Mezi řádky Kde žijí příběhy. Začni objevovat