T: tak jdeme
Jen jsem to dořekla, Janek mě chytil za ruku a vedl na taneční parket. Začala hrát písnička a my začali tančit, zabořila jsem Jankovi hlavu do ramene a užívala si jeho příjemnou vůni. Janek mě vedl po parketu, šlo mu to a musím říct, že mně taky. Na to, že jsem už hodně dlouhou dobu s nikým netančila. Ale zpět do reality, první písnička právě skončila.
J: chceš tu ještě zůstat?
T: ráda
J: musím říct, že ti to fakt jde
T: děkuju, tobě to taky jde
Tato písnička byla rychlejší než ta předchozí. Přišla zvedačka, jinak kdybyste nevěděli, tak jsme tancovali podle ostatních. Janek mě vyzdvihl nad sebe a točil se se mnou dokola, když už se mi začala motat hlava, jako kdyby to Janek vycítil, položil mě na zem. Po té jsme dále tančili až do konce písničky. Došli jsme zpět k našemu stolu, opět měla ségra nějaký proslov, absolutně mě to nezajímalo, takže jsem ji neposlouchala.
Po chvíli mi Janek pošeptal.
J: pojď se mnou
Než jsem stihla jakkoliv zareagovat, Janek chytl mou ruku a vedl mě. Kam to fakt nevím. Když jsme byli daleko od párty a kousek od východu, zvuk párty slábl, Janek se zastavil. Stáli jsme naproti sobě.
T: asi bych ti měla poděkovat, že mi ten dnešek pomáháš přežít
J: co blázníš, to ty mi to pomáháš přežít. Jsem moc rád, že jsem tě poznal, jen kvůli tobě jsem si dnešek náramně užil
T: to já taky, ty už se tam nevrátíš?
J: ne, ráno mi letí letadlo a potřebuju to stihnout
T: aha, tak to jo
Něco mě k němu táhlo, bylo vidět, že on to má stejně. Pomalu jsme se k sobě začali přibližovat, až se to stalo. Naše rty se spojily, bylo to nádherný, bylo to něco, co jsem nikdy s žádným klukem nezažila.
J: nechceš jít ke mně na hotel?
ČTEŠ
Mezi řádky
Historia CortaZačínající spisovatelka Týna má sestru, která má svatbu. Na svatbě však potká někoho, kdo jí změní život. Jak to celé dopadne? Potkají se ještě někdy? To všechno v povídce "mezi řádky" Budu moc ráda za každé přečtení<3 Vaše Kajina <3 Úspěchy & umís...