בוקר טוב GoldenLion2התקבלו 2 הודעות חדשות 📩
הצג
הודעה מאת: Shanonshuster@ffn.com
נושא: חבר לעט - מועדון כתיבה בית ספר״מה הכוונה רוצה לדעת? כאילו במציאות?
אתה לא יכול לדעת, זה כל הרעיון במועדון.
אתה אמור לדבר עם מישהו ולהיות פתוח איתו מבלי לדעת מי הוא.
בגלל זה גם פתחתם מיילים אנונימיים אם אתה זוכר.
אני מצטערת סילבר, אין אפשרות לגלות מי החבר לעט שלך, אתם גם לא אמורים לגלות אחד לשני.
נסו להמנע מלעבור על החוקים, אנחנו אמנם לא קוראים את המיילים שלכם אבל אם אתם מזכירים משהו המנוגד לחוקי המועדון זה מופיע לנו במערכת.
יום טוב.״בכדי להשיב להודעה זו לחץ כאן
🕛טוען...
הודעה אל: Shanonshuster@ffn.com
מאת: GoldenLion2.nr.co.il
נושא: חבר לעט - מועדון כתיבה בית ספר״ומה אם ארצה להפגש איתו במציאות? מה אם אני באמת רוצה להכיר אותו?
שאנון, אני חייב לדעת מי הוא, נו קדימה... את חברה טובה שלי, תעשי לי טובה. למה את תמיד חייבת ללכת לפי החוקים.״שלח
🕛טוען...
ההודעה נשלחה בהצלחה
קיימות עוד 1 הודעות שלא נקראו בתיבת הדואר הנכנס שלך
להצגה לחץ כאן🕛טוען...
הודעה מאת: KawaiiAnimator.nr.co.il
נושא: אל תקרא לי בייבי״איזו הודעה ארוכה, אתה מפתיע אותי לטובה מר גולדן ליון.
אגב, למה גולדן ליון? אריה מוזהב? למה זה קשור?תהיה מבוגר אחראי פעם אחת.
אני אהפוך אותך לילד טוב...אתה הורס אותי אני מתקן אותך, פייר מספיק.
זה דווקא די כיף.
בכל מקרה אח שלך נשמע מתוק והלוואי והיה לי כזה וזהו, סוף נושא.חדי קרן זה מושלם, לך יש בעיות נגד חמידות :(
אני... כן עצוב, כאילו... לא בא לי לחפור לך, אבל, אני... יש לי עבר לא נחמד.
תודה, זה ממש נחמד לשמוע, אתה... ממש חמוד.
אני ממש רוצה חיבוק, הרבה זמן לא קיבלתי חיבוק.קריאה... עזרה לי לברוח מהמציאות העגומה שנקלעתי אליה.
פשוט הייתי קורא ספר ו... מרגיש יותר טוב.
אוף אני יודע שאני חופר כשאני נכנס לזה, סליחה.פשוט... אבא שלי, הייתי ממש קרוב אליו, והוא נפטר, אז... היה לי קשה להתמודד עם זה.
אמא שלי... טוב, אחרי שהוא נפטר היא התחילה לשתות, אז... היא כרגע בבית אחרי שעברה מכון גמילה, למרות שהיא עדיין שותה.
היא היתה גם בהריון, הייתי הכי מאושר בעולם, ואז הכל קרה והיא עשתה הפלה כי... טוב אני לא בדיוק יודע איך זה עובד, אבל העובר איכשהו נפגע מהשתיה המרובה.
אמא שלי עדיין בדיכאון, ו... אין לי ממש חברים, אז... אני ממש בודד.
סליחה על כל זה.
לא תכננתי לשתף, אתה פשוט... זה מרגיש לי נכון.
YOU ARE READING
מייל מי / (boyXboy)
Teen Fictionמה נכתב בין כותלי ההודעות האישיות ביותר של ההפכים הכי גמורים בבית הספר? אזהרה: מכיל תוכן מיני *אני חייב לשכתב את הסיפור הזה, הוא כתוב זוועה. מקווה שתהנו ממנו בכל זאת!