״לוזר״.
״הומו מזדיין, לך ללקק למורים״.
״זוז לי מהדרך, חנון.״
שיין השפיל את מבטו בעוד פילס את דרכו בין כותלי בית הספר.
הוא נכנס אל הכיתה במהירות והתיישב במקומו לפני שעוד תלמיד חסר לב יחליט לקלל אותו.
הרעש הכבד מסביב רק גרם לו להיאנח עמוקות ולהניח את ראשו העייף על השולחן; נמאס לו, הוא רק רצה לחזור הביתה, לפרטיות שלו, למחשב שלו, למיטה שלו.
״מה שיין? לא קיבלת זיון השבוע?״ אחד הילדים צעק ולחיו של הצעיר האדימו.
למה ממשיכים להציק לו כל הזמן? הלימודים מתסכלים מספיק, אבל התלמידים? בלתי נסבלים, במיוחד מקבץ מאוד מסויים מהם, אותם הוא לא רוצה לראות לרגע אחרי שיסיים את לימודיו.
הוא לא הגיב, נותן לבריונים אישור להמשיך להציק לו... או שלפחות ככה הם הבינו זאת.
״שיין, כמה אתה לוקח לשעה?״ עוד אחד צעק ושיין רק קבר את ראשו עמוק יותר בין זרועותיו על השולחן, כבר רגיל להצקות ולמשפטים בסגנון.״כולם למקומות.״ המורה קטעה את הרגעים ה׳משעשעים׳ בקולה הנוקשה ושיין סוף סוף נשם לרווחה.
הוא הרים את ראשו העייף מן השולחן אך לחיו עדיין סבלו מאדימות ועיניו פשוט דבקו לרצפה, לא מוכנות לעלות מעלה לרגע.
״נתחיל ב- מי כן עשה שיעורי בית?״ המורה שאלה בהרמת גבה, יודעת שהכיתה שלה לא ממושמעת במיוחד.
שיין הרים את ידו הכי גבוה שרק יכל, הוא תמיד הכין שיעורים, בין היחידים בכיתה, בדרך כלל גם היחיד לגמרי, הוא עשה הכל כדי להיות הטוב ביותר.
״רק שיין?״ המורה נאנחה עמוקות, אך תמיד היה למישהו מה לומר.
״זה מה שקורה כשלא מקבלים זיון המורה...״ קול מוכר נשמע ושיין הוריד את ידו באחת, מרגיש שגופו מתחמם פעם נוספת ועיניו מתמלאות דמעות.״סילבר, אם אני אשמע עוד היערה אחת כזו אתה תהיה מרותק כאן לשבוע, ואז נראה מי לא יקבל זיון.״ המורה ענתה בהתחכמות, גוררת כמה צחקוקים מהכיתה ועוזרת לשיין להרים את ראשו ולנשום לרווחה.
הלוואי וידע לענות כך - הוא חשב לעצמו.
סילבר השתתק וחזר לשחק בטלפון שלו כרגיל; הוא אמנם לא מדבר הרבה, אך כאשר הוא כן - זה תמיד יהיה מרושע.
סילבר... הבריונות שלו היתה אכזרית כל כך, לפעמים שיין לא הלך לבית הספר רק בגללו, הוא פשוט שנא אותו.השיעור הגיע אל סופו עד מהרה ושיין מיהר לאסוף את חפציו ולצאת יחד עם המורה, יודע שאם יתעקב הוא כנראה ימצא עצמו כנגד איזה לוקר, אך נראה שגם נחישותו לא הספיקה לו, מפני ששני בריונים אחזו בצווארונו ומנעו מימנו מלהתקדם.
״לאן אתה חושב שאתה הולך קטנצ׳יק?״ האחד קרא והשני חייך ברשעות לפני שאחז בפניו הקטנות של הברונטי והיטה ראשו בחוזקה, מכאיב לו בצעד זה.
״הלחיים שלך לא מספיק אדומות היום, שנעזור?״ הבריון השני הוסיף ודמעות מילאו את עיניו של הצעיר.
״עזבו אותי בבקשה.״ הוא התחנן בלחישה, יודע שלא משנה מה יעשה זה לא יעזור, לא משנה כמה ילחם, הוא לא חזק מספיק, הוא רק התפלל שיקרה נס.
בפעם הראשונה בחיו - זה קרה.״עזבו אותו כבר, זה סתם בזבוז זמן, בואו... יש אימון.״ סילבר הידוע צעק ושני הבריונים מייד עזבו את הצעיר והצטרפו אליו, שולחים מבט אחרון אל הברונטי לפני שנעלמו בין המסדרונות.
שיין כל כך קינא בסילבר, בביטחונו, בכך שיש לו חברים, בכך שיש לו מוטיבציה, חיים... הם פשוט הפכים.הוא רק נשם לרווחה וברח לביתו גם כן, מודה לראשונה לסילבר בראשו ומוכן כבר להיעלם עד לפעם הבאה בה יפגוש בו בלית ברירה ויתחמק מהצקותיו.
-----21:46
התקבלה הודעה חדשה 📩
הודעה מאת: KawaiiAnimator.nr.co.il
שם: בייבי אדיוט
נושא: תודה״אתה באמת חושב שהציורים שלי יפים?
אני לא כזה מסכים, אני חושב שאני די חובבן... אבל זה נחמד לשמוע את זה ממך.אוף היה לי יום כזה מעצבן היום, נמאס לי מהכיתה שלי, נמאס לי מאנשים רעים.
יש ילד אחד שכזה מעצבן אותי, באלי פשוט לתת לו בעיטה בין הרגלים, אוף, איזה אדיוט הוא.
הוא חושב שהוא מצחיק אבל הוא פשוט מטומטם!
אוף גולדן ליון... לא בא לי ללכת יותר לבית ספר :( אנשים רעים אלי...אגב אני ממש רוצה לקרוא את השירים שלך, בבקשה תשלח לי!
או ותמונה של איבר המין שלך, אם כבר...אני רק מציין שהייתי לגמרי ציני ושאם תשלח תמונה של משהו סוטה אני אלך למשטרה.
לאב יו.״בכדי להשיב להודעה זו לחץ כאן
🕛טוען...
הודעה אל: KawaiiAnimator.nr.co.il
נמען: בייבי אדיוט
מאת: GoldenLion2.nr.co.il
נושא: תמיד״הציורים שלך מהממים בייבי, אין לך מושג כמה.
אני לא מת על אנימה אבל, ואוו, הפתעת אותי לגמרי בייב... תן לי שיעורים ;)
מבטיח להיות ילד טוב.
מפריע לך שאני מתחיל איתך?
גם אם כן, בעיה שלך, אני ממשיך...מי מציק לך? אני אזיין אותו.
אל תיתן לאנשים לעשות ממך צחוק, כנס בכולם!
ואם אתה צריך - אין לי בעיה להיכנס בהם בשבילך, אף אחד לא יפגע בבייבי אדיוט שלי.
לך לבית ספר ושים פס על כולם, שנינו יודעים מה אתה שווה, מי הם בכלל?
שיזדיינו כולם.אחי, אני לא שולח לך שיר גם אם תשכב איתי.
אגב אם כבר מדברים, התחלתי לקרוא את בני הנפילים, תכין את יד ימין, אני בעמוד 8.
זה נחמד, לא נותן לי מוטיבציה להמשיך לקרוא אבל כן מעניין.לא בא לי שתלך למשטרה, אז קח משהו כמעט מיני שאיתו לא באמת תוכל ללכת למשטרה:
פתח קובץ
(הכנס תמונה)
כן, זה צולם עכשיו, כן אני חושב עליך כשאני עושה את זה ;)
לאב יו טו 3>״שלח
🕛טוען...
ההודעה נשלחה בהצלחה
YOU ARE READING
מייל מי / (boyXboy)
Teen Fictionמה נכתב בין כותלי ההודעות האישיות ביותר של ההפכים הכי גמורים בבית הספר? אזהרה: מכיל תוכן מיני *אני חייב לשכתב את הסיפור הזה, הוא כתוב זוועה. מקווה שתהנו ממנו בכל זאת!