התקבלה הודעה חדשה 📩הודעה מאת: Doninoni.nr.co.il
נושא: קאוואי וסילבר מתנשקים~~״נו, מתי אתה דופק אותו?״
בכדי להשיב להודעה זו לחץ כאן
🕛טוען...
הודעה אל: Doninoni.nr.co.il
מאת: GoldenLion2.nr.co.il
נושא: סתום!״ממש לא חושב על לדפוק אותו, יותר על... לגרום לו להיות מאושר.
אל תירד עלי, אחי אני שרוף עליו, היצור הקטן הזה גנב לי את הלב, אני מאוהב.״שלח
🕛טוען...
ההודעה נשלחה בהצלחה
התקבלה הודעה חדשה 📩
הודעה מאת: Doninoni.nr.co.il
נושא: תגרום לי״כל כך בא לי לרדת עליך... אני טוב מידי.
קיצר הוא אהבת חייך?
ידעתי שתדפוק בנים בסוף...
מה אם הוא נראה ממש רע או משהו, יפריע לך?״בכדי להשיב להודעה זו לחץ כאן
🕛טוען...
הודעה אל: Doninoni.nr.co.il
מאת: GoldenLion2.nr.co.il
נושא: סתום!״לא יפריע לי כלום, אני ממש אוהב אותו דון, זה רק הולך ומתחזק.
בשבועיים האלה בהם הוא סינן אותי... לא ישנתי בלילה.
אני רוצה אותו, לא אף אחד אחר, ושום דבר - ש ו ם ד ב ר! לא ישנה את הבחירה שלי.״שלח
🕛טוען...
ההודעה נשלחה בהצלחה
-----
״בוקר טוב.״ שיין בירך את המורה שלו לספרות אחרי שבועיים ארוכים בהם לא חשף את פניו המובכות בבית הספר.
״בוקר טוב שיין.״ היא ענתה במן טון כזה שגרם לו להתחרט על שבכלל בירך אותה.
״שוב מאחר?״ היא הוסיפה, שאר הכיתה כבר ישובים במקומתיהם בעוד כמה עיניים עולות להביט בו בלעג.
״יש לי אישור.״ הוא ענה כרגיל, גורם למורה לגלגל את עיניה ולנשוף אוויר החוצה בחוזקה.הוא פילס את דרכו אל מקומו הקט והתיישב שם, בורח ממבטם המתנשא של חבורת הבריונים שלו.
נמאס לו כבר מהמבטים האלו, שופטים וכואבים, הוא רק רוצה לחזור לישון, לחזור לגולדן ליון.
סוף השיעור הגיע עד מהרה בעזרת כמה חלומות בהקיץ ומחשבות עמוקות, בהן הוא כותב את השם ׳גולדן ליון׳ עשרות פעמים במחברתו, בכל פעם בצורה מעניינת אחרת.
הוא כבר השתוקק לעזוב את הכיתה, אוסף חפציו ומסתיר בכל תוקף את אותה מחברת עמוסה, כשלפתע דון פרקר וחבורתו הנוגעת ללב חסמו לו את הדרך החוצה.
אחרי כל הריב האחרון על סילבר, שיין חיפש את הבחור הידוע בעיניו, עצבני רק מהעובדה שהאדיוט הזה כמעט הרס קשר שממש חשוב לו מבלי באמת לומר מילה או לעשות משהו, אך הוא היה מרוחק, הרבה מעבר למרכז העניינים, מאחורי שני בריונים נוספים אשר מסתירים אותו משדה ראייתו של שיין.
נראה כי סילבר לקח ללא ספק צעד אחורה, הוא איננו נוקט באמצעים כרגיל, לועג או מציק לו כפי שהיה בוחר לעשות בכל פעם, דון הוא זה שמתרכז בלמרר את חיו הפעם.
מוזר... אולי גולדן ליון אמר לו משהו?
אבל... למרות הכל הוא שם, במעגל הבריונים, הוא עדיין לוקח חלק בזה, הוא עדיין ממרר את חיו, תמיד, מבלי לעשות דבר.״מה קורה חנון? התגעגעת?״ דון בירך ועיניו של שיין פזלו אל הרצפה מבלי שהחל לחשוב כלל על תגובה.
למה זה תמיד ככה? למה לא עוזבים אותו בשקט?
מה הוא כבר עשה להם?
גולדן ליון, איפה אתה? תעזור לי... הוא ביקש במוחו, יודע שזה חסר טעם אך נאחז בתקוות בכל אופן.
עד מהרה הדחיפה הגיעה, הוא מצא עצמו כנגד הרצפה בעוד תיק הגב שלו שופך את כל תכולתו החוצה.
כרגיל, הוא תמיד סיים על הרצפה, הוא גם ידע שבקרוב יגיע האגרוף.
אבל בדרך כלל סילבר הוא זה שנותן את האגרוף, איפה סילבר? מה נסגר איתו?
הוא פשוט עמד שם ובהה, עיניו נראו כה אבודות, כה מפוחדות, לשיין לא היה מושג מה עובר עליו באותם רגעים.
הוא לא ידע שליבו של הבריון פועם חזק מאי פעם.זה קרה.
משהו נצץ על צווארו של שיין, משהו שנראה לסילבר מעט מוכר.
מאוד מוכר... הוא שפשף את עיניו.
הלם היכה בו.
האם זו... שרשרת חד הקרן שהוא קנה לבייבי אדיוט שלו?
איך היא הגיעה לצווארו של שיין?זה לא יכול להיות.
זה... זה רק נראה דומה!
יש להם את אותה שרשרת, זה הגיוני.
לא זה לא... זה פשוט לא.
זה פשוט לא אפשרי.
שיין הוא... לא.
הוא לא!
YOU ARE READING
מייל מי / (boyXboy)
Teen Fictionמה נכתב בין כותלי ההודעות האישיות ביותר של ההפכים הכי גמורים בבית הספר? אזהרה: מכיל תוכן מיני *אני חייב לשכתב את הסיפור הזה, הוא כתוב זוועה. מקווה שתהנו ממנו בכל זאת!