פרק 17

1.2K 93 5
                                    




שיין... הוא קאוואי אנימטור.
אין דרך חזרה.
סילבר חייב להשלים עם כך אך משום מה הוא פשוט לא הצליח להרגיע את דעתו אשר התפרעה במוחו בכל פעם בה הוא כמעט הצליח לחשוב על העניין.
מה הוא עושה עכשיו?
האם כדאי שפשוט יוותר על שיין וימשיך הלאה כאם מעולם לא דיברו?
זה כנראה מה שהוא יעשה.

הוא קרא מספר פעמים את ההודעה ששיין שלח לו, מתלונן על כך שהוא לא ענה לו כבר יומיים שלמים ומבקש מימנו שיענה לו.
״בבקשה דאדי, תענה לי!״ היה כל כך קשה לקרוא את זה עכשיו שהוא יודע מהיכן כל אותן מילים מגיעות.
שיין...

הוא מכיר אותו כל כך פתאום, יודע עליו כל כך הרבה, הוא מעולם לא ידע כל כך הרבה על מישהו, אפילו לא על חבריו הטובים ביותר.
ועכשיו שיין... פשוט נהיה אדם כה דומיננטי.
גם שיין יודע כל כך הרבה עליו, כל כך כל כך הרבה, הוא לא הפסיק להגיד שטויות, אם רק שיין היה יודע את האמת.
הוא היה מתרחק מימנו לעולמי עד.
אולי עדיף להקדים את המאוחר, אולי עדיף שסילבר פשוט לא יענה להודעותיו יותר, כן.
זה הפיתרון.

והוא פשוט הניח את העכבר של מחשבו בצד ושכב על מיטתו בחוסר מעש, יודע שסיפור האהבה הקט של קאוואי אנימטור וגולדן ליון הגיע לסופו.
עליו לשחרר, האמת כבדה עליו מידי.
הוא אינו יכול לשאת זאת.
עליו לוותר.

הוא אינו יכול לפתח מערכת יחסים עם שיין, מה חבריו יגידו? מה כולם יגידו?
ומעל הכל... שיין בכלל לא ירצה בו, סילבר הוא הגורם לסבל של שיין, כפי ששיין בעצמו כתב בהודעות אליו.
הוא כתב שהוא שונא את סילבר, ואם סילבר יקח אפילו את הצעד הכי קטן הוא פשוט מכניס עצמו למלכודת ללא רווח.
גם חבריו יתרחקו מימנו וגם שיין ירתע ולעולם לא ידבר איתו עוד.
הוא יכול לפחות לשמור את חבריו, הוא החליט...
וכך היה, הוא ניקה את מוחו, מבקש מליבו לשכוח אדם שנכנס אליו באכזריות.
להתראות קאוואי אנימטור, היית חשוב לי כל כך - הוא רצה לומר בקול אך התבייש, לכן רק עצם את עיניו ונתן לכל רגש להתנדף.
זהו סוף הסיפור שלהם.
לא לכל סיפור יש סוף טוב, לפעמים... לפעמים אנשים מוותרים... לפעמים הם מעדיפים לא להתמודד עם הקשיים בחייהם, גם אם הם נשמעים שטותיים.
לפעמים... צריך להעיז, וסילבר מעולם לא היה רב ביטחון, סילבר היה פחדן, והוא הרס הכל.
הודעתו של שיין נשארה חסרת מענה, וסילבר בכה בכל דקה שעברה על הכר, בכל רגע קט, סילבר בכה על אובדנו, ושיין בהה במסך המחשב הריק, תוהה מה קרה לאדם שנכנס אל ליבו ומתי הוא יענה לו.
להתראות קאוואי אנימטור.
שיין... הוא פשוט קיווה לא לראות אותו יותר בחיים, הוא לא רצה שום קשר אליו.

להתראות שיין.

הסוף.

מייל מי / (boyXboy)Where stories live. Discover now