Reiku probudilo šeptání. Pomalu a opatrně otevřel oči. Nad ním se skláněly tři osoby. Chvíli mu trvalo, než zaostřil a uvědomil si, kdo se nad ním sklání. Sasuke, Itachi a Kiera. Zamrkal a posadil se. Okamžitě se chytl za hlavu. 'Au. Moje hlava. Jakoby mě kopl kůň.' znovu zamrkal. U nohou jeho postele stála Shizuko. Reika sebou plácnu zpátky na polštář a rozhlédl se po místnosti. Vůbec to tu nepoznával. Malá místnost bez ničeho jen pár židlí postel za postelí veliké okno a vedle postele malý stolek. Všude byla tma, jenom u postele byla rozsvícená lampička, která jí osvětlovala. 'Kde to jsem?' dostal ze sebe. 'V nemocnici. Páni kámo, tys nás vyděsil.' poplácal ho Sasuke po rameni. 'Mrzí mě, že jsem tam nebyl.' řekl Itachi se skloněnou hlavou. Kiera ho chlácholivě poplácal po rameni. 'To je v pohodě, stejně bys dopadl stejně. Bylo jich prostě moc a nebýt toho zvířete...' Itachi se na něj usmál a omluvně se kouknul na Reiku. Ten se na něj taky usmál. Pak si, ale vzpomněl na to, co se v noci stalo a úsměv z tváře mu zmizel. 'Mohli byste nás tady se slečnou v bílém nechat chvíli o samotě?' zeptal se, se zrakem zamyšleně skloněným. Všichni tři přikývl a vydali se k odchodu. Itachi chytl Shizuko za ruku a něžně se na ní usmál. Ona mu úsměv oplatila a zhluboka se nadechla. Reika si nemohl nevšimnout toho gesta, ale neřešil to. Itachi se o sebe zvládne postarat i bez jeho keců.
Když i Itachi opustil místnost, Reika se nadechl a zadíval se na Shizuko. 'Já bych měla asi taky odejít, že?' ozval se hlas z druhé strany pokoje. Reika sebou trhl a zadíval se do tmy. V levém rohu se zaleskly dvě oči. Kasumi se zvedla a odešla z místnosti. Reika za ní překvapeně hleděl. Ona tu byla. Ona za ním přišla. Ona se o něj bála? Nebo tu byla jen kvůli tomu, že tu byla i Shizuko? 'Byl jsi mimo od včera. Doktor řekl klukům, ať jdou na noc domů, ale ona tu s tebou byla neustále.' vyrušila ho Shizuko z úvah. Překvapeně na ní pohlédl. 'Opravdu nechápu, čím jsi si jí získal.' Reikovi cvaklo. 'Takže jsi to ty. Sugi. Ta holka z továrny. To samé mi řekla i ona!' vyjekl. Shizuko se jen usmála. 'Stále si nás s někým pleteš.' po těch slovech odešla.