Večer se Reika s Kierou a Sasukem potulovali ulicemi. Itachi s nimi nebyl. Řekl jim, že má důležitou schůzku a nemůže ji zrušit. Moc to neřešili.
Proběhli dvěma ulicemi, až vyběhli na hlavní, teď v noci již opuštěnou, ulici. Se smíchem se zastavili. Hlasitě oddechovali a srdce jim divoce tloukla. Reika zaklonil hlavu, zavřel oči a rozpřáhl ruce. S blaženým úsměvem nechal vítr zchladit mu zpocenou tvář, krk a pročechrat vlasy. Hruď se mu divoce vzdouvala a ve spáncích mu tepala krev. Měl rád ten pocit. Svoboda, volnost a vítr všude. Otočil se na své druhy. Sasuke byl předkloněný, opíral se rukama o kolena a těžce oddechoval. Kiera se jednou rukou opíral o Sasukeho záda a druhou se opíral o své koleno. Oba těžce oddechovali a snažili se popadnout dech. Oba najednou k Reikovi vzhlédli a usmáli se na něj. Reika jim úsměv oplatil a znovu se otočil. Sasuke k němu přistoupil a s širokým úsměvem ho poplácal po rameni. Vyrazili chůzi ulicí vzhůru. Kiera je doběhl a vetřel se pod Reikovu ruku. 'Tak co teď?' zeptal se Sasuke. 'Na pizzu!' zakřičel Kiera s Reikovou rukou kolem ramen. Sasuke s Reikou se hlasitě zasmáli.Reika sundal ruku z Kiery, kousek popoběhl a otočil se k nim čelem, stále postupujíc pozadu. 'Dobře. Půjdeme na pizzu, na střechy a teď-' Reika se šibalsky usmál '-teď si dáme závod' Sasuke se usmál a Kiera nadšeně zatleskal. Reika se ototčil zase čelem k cestě, když v tom ho někdo zastavil šťouchnutím do hrudi. Reika opatrně zvedl pohled. Před ním stál Haruka s celou svou bandou s černými šátky. 'Včera jsi nám pláchnul, Bulgateungu. A to není slušné, ale to nevadí. Protože dnes, už neutečeš.' promluvil Haruka a zazubil se. Sasuke chytil Reiku za rameno a tázavě na něj pohlédl. Reika se na něj podíval a provinile sklopil pohled. Kiera ho chytil za druhé rameno. Reika se na něj otočil, v jeho očích bylo povzbuzení a jeho úsměv mluvil za vše. 'Jdeme za tebou.' Reika se dojatě usmál a otočil se na Sasukeho. Ten se také usmíval. 'Kamkoli.' doplnil Kierovu myšlenku. Reika je poplácal po rameni a odhodlaně se podíval na Haruku.
Haruka s jeho bandou je zavedli do továrny z minulého večera. Zastavili se uprostřed nádvoří. Haruka si stoupl čelem k nim a jeho banda se poskládala za něj. Reika se Sasukem a Kierou jim stáli čelem. Haruka se usmál a rty naznačil něco jako 'Chcípni' při tom se zamračil a mávl směrem k nim. Jeho banda se rozeběhla na BL. Reika oběma věnoval poslední povzbudivý úsměv. Potom vyrazil vstříc nepříteli. Rozpřáhl se a za běhu poslal jednoho z nich k zemi. Vrhli se na něj další dva. Chytil jednoho z nich za ruku, kterou ho chtěl napadnout a udělal si z něj něco jako štít. Druhý nestihl reagovat a praštil svého kamaráda. Reika ho potom zpoza 'štítu' skolil jedním dobře mířeným úderem do spánku a odstrčil svůj provizorní štít, který se sesul na zem. Zezadu někdo kopl Reiku do nohy, která se mu podlomila, a on skočil na kolenou. Další kop byl mířen na břicho a Reika se předklonil. Dotyčný ho kopl zespodu do obličeje a on se převrátil na záda. Břicho ho nesnesitelně bolelo a zajíkal se krví. Někdo mu ještě dvakrát kopl do břicha. Reika se přetočil na břicho a nadzvedl se na rukách. Jenže ho ten dotyčný kopem mezi lopatky opět poslal k zemi. Reikovi se zatmělo před očima. Potlačil mdloby a znovu se nadzvedl na rukách. Tentokrát ho kopl do boku a Reika odletěl kus dál a zůstal ležet. Před očima se mu mlžilo a v uších mu pištělo. Rozmazaně zahlédl Sasukeho jak se vrhá na chlapa co Reiku do teď mlátil. Po chvíli ucítil dvě paže, jak ho zvedají ze země. Sasuke si jednu jeho ruku přehodil přes rameno a začal s ním couvat. Kiera a ani Sasuke na tom taky nebyli nejlíp. Kiera měl přeražený nos a nateklé oko. Sasukemu tekla z úst krev a obličej měl nateklý a fialový. Sasuke s Kierou podpírali Reiku každý z jedné strany a couvali s ním, dokud nenarazili na zeď. Jejich protivníci před nimi utvořili řadu. Haruka si stoupl dopředu a zákeřně se usmál. Reika si stěží stoupl a naznačil Sasukemu a Kierovi, že je v pořádku. Udělal krok směrem k Harukouvi. V noze ho nesnesitelně zaškubalo, ale ustál to. Zhluboka se nadechl. 'Kluci' všichni věděli, že mluví k BL 'jestli dne nepřežijeme. Bylo mi ctí být vaším přítelem.' ohlédl se a na oba se usmál. Potom se otočil zpátky k Harukovi. Ten se smál. 'To bylo tak dojemné Bulgateungu. Kéž shniješ v pekle.' na to všichni vyrazili na Reiku a ostatní. Byli od nich už jen kousek, když se továrnou rozlehl nesnesitelný zvuk připomínající lví řev. Všichni si zacpali uši. Když řev ustal všichni se podívali na střechu jedné z budov, odkud zvuk přicházel. Přímo na okraji stálo zvíře. Černo-červená srst se mu leskla a hříva kolem krku se mu vlnila ve větru. Postavově připomínalo pumu, hlava byla trochu podobná vlčí a uši byly veliké a kočičí. Zvíře znovu zařvalo a seskočilo ze střechy. Reika v něm okamžitě poznal Kyru. Jiné takové zvíře snad ani existovat nemohlo. Kyra si stoupla před Reiku čelem k Harukovi a znovu mocně zařvala. Haruka vykulil oči a celá jeho banda začala brát nohy na ramena. Haruka s naštvaným výrazem taky odkráčel. Zvíře lehce zavrčelo, a když zmizel Haruka z dohledu, pohlédlo na BL a pomalým krokem se vydalo pryč. Kiera se Sasukem zírali na zvíře a snažili se držet Reiku na nohou. Ten se jim vytrhl a vyrazil za zvířetem. Udělal pár kroků a spadl na kolena. 'Kyro!' vykřikl. Zvíře se na něj otočilo a ve tváři se mu objevil soucitný pohled. Reika těžce oddechoval, zvedl se a šel k němu. 'Reiko stůj!' vyběhli za ním kluci, ale Reika je rukou zastavil. 'Ne.' pronesl trochu přiškrceně a šel dál. Zvíře přitisklo uši k lebce a vycenilo zuby. Reika lehce zaváhal, ale pokračoval dál. 'Reiko! Ty blázne, vrať se, vždyť tě zabije!' vyrazil za ním opět Sasuke. Reika ho znovu zastavil. 'Ne! Nic mi neudělá.' zakřiel na něj. Sasuke se praštil do čela a zůstal stát. Kiera ho doběhl a nervózně ho chytil za ruku. Mezi prsty drtil rukáv jeho mikiny a s ohromnou úctou a strachem sledoval zvíře. Reika byl pár kroků od zvířete. To lehce zavrčelo a o krok ustoupilo. Reika se neudržel a sesul se na zem. Zvíře schovalo zuby a nastražilo uši. Reika se rukama opíral o zem. Zvedl hlavu a zadíval se zvířeti do očí. To se posadilo a s vypnutou hrudí mu hledělo do tváře. Reika zamrkal 'Kasumi. Prosím. -N-nechoď pryč.' Při vyslovení toho jména sebou zvíře škublo a vstalo. Reika k němu natáhl ruku. Zvíře udělalo dva kroky a stálo těsně u něj. Naklonilo se k jeho uchu. Reika ztuhl. 'Myslím, že si mě s někým pleteš.' Reika vykulil oči. 'Ty-ty mluvíš.' zašeptal. Zvíře o krok ustoupilo, mrklo na něj a dvěma skoky se dostalo na staré auto a odtud na střechu, kde zmizelo ve tmě. Reikovi se tmělo před očima. Ruce se mu třásly a dech mě trhavý. Z posledních sil zvedl hlavu za Kyrou. 'N-nechoď.' zachraptil, hlava mu poklesla, ruce podlomily a on zůstal ležet na zemi. Kiera se Sasukem k němu okamžitě přiběhli. Slyšel, jak se dohadují, ale jejich hlasy slyšel jakoby z dálky. 'Volej záchranku. Asi má otřes mozku...' zbytek neslyšel. Všechno se ztratilo ve tmě a on se propadl do míst, kde už na ničem nezáleželo.