Reika se Sasukem, Kierou a Itachim šli hlavní ulicí vzhůru a zvesela klábosili. Byli to dva dny co Reiku pustili z nemocnice a on se nikdy necítil líp.
Do cesty se jim opět postavil Haruka se svou bandou. Reikovi se v hlavě přehrála scéna z minulého setkání. Při té vzpomínce se mu srdce roztlouklo a vzduch na chvíli zadrhl v krku. Haruka se podle usmál. Kiera se Sasukem a Itachim si stoupli před Reiku rozhodnutí ho bránit. Haruka se zazubil. 'Más u nás dluh. Bulgateungu. Tak jsme si říkali že-' Haruka se zarazil. Kus za Reikou, se pod lampu postavila dívka. Měla červeno-černé oblečení a černý šátek. Vzhlédla k Harukovi a vycenila zuby. Sundala si bundu a vzadu na zádech rozepnula jakousi spolu. Za jejími se cosi zamrskalo. Haruka zamrkal a zadíval se za ní. Znovu se tam něco mihlo a Haruka si uvědomil, že je to ocas. Ta dívka měla ocas! Haruka vykulil oči a polkl. Dívka se zasmála a rozvázala si šátek na hlavě. Odhalila tak černé vlasy s červenou ofinou, mezi kterými se vyjímaly dvě červeno-černé kočičí uši. Dívka zvedla ruku a jedním prstem mu pohrozila. Haruka polkl a trochu zakroutil hlavou. Kasumi se usmála. Vedle ní z ničeho nic přistála dívka celá v bílém, s bílými vlasy a... Pane bože s obrovskými bílými křídly. Haruka vykulil oči a zakoktal se. Shizuko s Kasumi se usmály a založily ruce na hrudi. Haruka polkl a zaměřil se znovu na BL, kteří na něj nechápavě zírali. 'Žé. Že bychom, to měli nechat být.' znovu polkl a zadíval se na Kasumi. Ta mu zamávala a rty naznačila 'Gagi.' Haruka potřásl hlavou. 'A že bychom se už neměli nikdy vidět.' prohlásil a znovu se podíval na Kasumi. Ta si spokojeně založila ruce na hrudi a pokývala. Haruka polkl, otočil se a s celou svojí bandou odkráčel. BL za ním zírali a nechápali, co se mu stalo. Proč najednou tak otočil? Shizuko pod kopcem poplácala Kasumi po rameni, vzala jí bundu a šátek a roztáhla bílá křídla. Reika se trochu zamyslel a otočil se ve chvíli, kdy Shizuko vlétla a zmizela ve tmě. Reika zamrkal a zahleděl se zpátky na Kasumi. Okamžitě si všiml, že nemá bundu ani šátek a hned si také všiml, proč to nosí. Ocas a uši. On měl pravdu, ona je tím zvířetem. Kasumi na sobě cítila jeho pohled. Ohlédla se, zazubila se a mrkla na něj. Pak se jedním skokem změnila ve zvíře a zmizela ve stínech. Reika se usmál. Konečně to chápal a o nic jiného ani nestál, jen to pochopit. A teď to chápal. Bylo to naprosto šílené a neuvěřitelné, ale chápal to.