Napıyonuz lan değişikler
Medyaya bıraktığım şarkı bir şeyler anlatıyor hikaye ile ilgili.
Öhm neyse bölüme geçelim.Gürültülü ortam yüzünden köşesine çekilip sessizce etrafı izleyen genç kadın asaftan bir haber bekliyordu.
Kendinden geçmişcesine dans eden bedenler genç kadına yabancı gelmiyordu. Hatta o kadar tanıdıktı ki kadın yüzünü buruşturmadan edemedi.
Aynı anlarda genç adam ellerine bulaşan kanı temizlemek için lavaboya yönelmişti. Mor loş ışıklı bar tuvaletine girip sabunlara ulaştı.
İçeride onu bekleyen genç kadın bu halini görse ne olurdu acaba?
Terk eder miydi onu?
Tabikide ederdi.
Kimse eli kanlı bir kafes dövüşçüsü ile birlikte olmak istemezdi.
Oldukça zenginlik kokan bar tuvaletinden çıkıp perisini bıraktığı localara yöneldi.
Sevimli kızı, çekingen bakışlar ile etrafı süzerken göz göze geldiler.
Gülperi gördüğü iri beden ile heyecan ile asafa baktı.
Sonunda gideceklerdi.
Haftanın iki üç günü bu bara uğruyor yaklaşık üç saat sonra tekrar kadına geri dönüyordu.
Birbirlerinin hayatları ile ilgili soru sormamışlardı birbirlerine.
Asaf istese kadının devlete kayıtlı olmayan bilgilerini bile bulabilecek bir güce sahipti.
Fakat yapmıyor, ona saygı duymayı tercih ediyordu.
Eninde sonunda anlatır diye düşünüyordu.
Yılan misali beline dolanan kol ile aşağı indi gülperi.
Mekandan çıkarken her zaman ki gibi gözler üstlerindeydi.
Çok geçmeden arabaya binip yola koyuldular.
"Neden ben?" Ansızın çıkan ince ses ile adam direksiyondan saniyelik gözlerini çevirip peri kızına baktı.
Daha önce hiç düşünmemişti asaf bu soruyu.
"Bir nedeni yok, sensin diye."
Kadın keyifsizce güldü. "Yalancı."
Adam kaşlarını çattı.
"Nereden çıktı bu şimdi bebeğim?"
Omuz silkti kadın, bilmiyordu.
Kafasında dolaşan akrepleri susturmaya ihtiyacı vardı sadece.
"Bana bazen elindeki tek şey benmişim gibi bakıyorsun.
Bazende benden tiksiniyormuşsun gibi. Kaçıp saklanıyorsun gülperi."Kaşlarını kaldırdı. "Peki sen neden bunu bana yapıyorsun?"
Gülperi Asafı kendi silahı ile vurdu.
"Nereden çıktı şimdi bu koca adam?"
Adamın bedeni gerildi.
"Yine yapıyorsun işte, kaçıyorsun."
Evin önünde duran araba ile gülperi dışarı çıkarak seri adımlarla evin bahçesine girdi.
Cevap vermeye tenezzül etmemişti.Ardında bıraktığı adam ise direksiyona sinirle bir yumruk savurdu.