Ważna notka na dole, nie jest długa i dotyczy tej o to książki. Miłego czytania!
Od waszego wyznania minęły dwa dni. Tak, dużo, prawda ?
W czasie tych dwóch dni Todoroki zmienił się nie do poznania. Już nie był tym z Bitch face'em oraz wypranym z emocji chłopakiem. Był teraz pełny energi i radości osobą, która wygląda trochę jak po jakiś narkotykach, albo innych tego typu odurzających substancjach. Klasa to zauważyła, oczywiście Todoroki ogłosił to na grupie klasowej na co lekko się speszyłaś. Nie wiedziałaś jak ktoś zaaraguje na tą wiadomość.Obecnie siedziałaś na lekcji od czasu słuchając nauczycielke, której lekcje to piekło. Raz pyta, raz robi kartówki a czasami drze się na nas. Dzisiaj o dziwo było spokojnie, nawet bardzo. Siedzieliście najciszej jak potrafiliście i nawet zgłosiłaś się do zadania bo nikt inny nie chciał.
Po skończonej lekcji poszłaś na świeże powietrze wraz z Miną oraz Momo. Reszta dziewczyn zostało w klasie albo poszły do łazienki.
- [T.I].- zwróciła się do ciebie Mina.- Kto z was wyznał pierwszy uczucia?
- Wiesz...to dość skomplikowane.- powiedziałaś.
Nadal nie mogę zapomnieć tego cudownego uczucia motylków w brzuchu, kiedy mnie całował...
- No ale powiedz!.- mruknęła.- Chcę znać wasze Love story!
- W sumie to...nie jest to coś super romantycznego, po prostu przyszedł do mnie do domu i...jakoś tak wyszło.- uśmiechnęłaś się do niej.
- Przepraszam dziewczyny, że wam przerwe, ale mam dla was super wiadomość.- Momo nagle się odezwała.
- Jakiego ?.- powiedziałyście jednocześnie z Miną.
- Widzieliście może ten artykuł ?.- pokazała telefon.- Mówi o tym, że ten tajemniczy bohater okazuje się być kobietą! To cudowne!
Zamurowało cię. Nie dość, że ledwo co chronisz się przed klasą, trzy osoby znają twoją tożsamość, to jeszcze świat dowiedział się, że twoja płeć to kobieta. Gorzej być nie może. Czy może ?
- Chyba naprawdę zależy im na odkryciu jej tożsamości.- powiedziałaś.
- Ja sama bardzo chce! Te ruchy, ten kostium...chcę ją poznać!.- powiedziała zachwycona.
Gdybyś Momo wiedziała, że teraz twoja idolka to twoja przyjaciółka, która siedzi obok ciebie...
- Dziewczyny, może wracamy na lekcje ?.- zapytała pośpiesznie Mina.
- Masz rację, teraz wychowawcza...- mruknęła czarnowłosa.
Wszystkie trzy kierowałyście swój krok ku klasie, w której zaraz odbędzie się ważna lekcja.~
Nie wiedziałaś, że lekcja wychowawcza może być aż tak stresująca. Przez prawie całą tą lekcję rozmawialiście o...Tobie, ale oni o tym nie wiedzieli.
Dokładnie mówiąc Aizawa miał na was "wywalone" i poszedł spać. Natomiast cała klasa rozmawiała o "tajemniczej bohaterce". Zdania wypowiedziane przez twoją klasę były...różne. dziewczyny powiedziały, że jesteś pomocna i faktycznie działasz szybko. Chłopacy natomiast powiedzieli- A dokładnie Lida- że to jest bardzo nie odpowiedzialne z twojej strony, bo nie masz licencji i nie ukończyłasz szkoły. Cóż...życie skrywa wiele niespodzianek, które każdy odpakowywuje w innym i czasami nieodpowiednim czasie.
Tak czy siaka, był koniec lekcji i musiałaś biec do domu, ponieważ byłaś cholernie głodna.
No może nie biegłaś, ale chciałaś jak najszybciej się dostać do domu i odgrzać naleśniki, które wczoraj jeszcze zrobiłaś.
Otworzyłaś drzwi do domu, po czym zdjęłaś buty i ruszyłaś do kuchni wyciągając z lodówki naleśniki. Odgrzałaś je w mikrofali po czym posmarowałaś różnymi dżemami. Nie mogło zabraknąć kremu czekoladowego czy chodźby bitej śmietany.
Zajadałaś się tą słodkością niemal kilkanaście minut. Nie chciałaś zapomnieć tego słodkiego smaku. Niestety, wszystko dobre kiedyś się kończy i nawet nie zauważyłaś, że zjadłaś już...wszystkie naleśniki. Twoja mina zmieniła się na smutną, odłożyłaś talerz do zmywarki i poszłaś do łazienki, gdzie poprawiłaś swój makijaż. Miałaś dzisiaj jeszcze pójść do sklepu po zapasy do lodówki. Ubrałaś się w bardziej "luźne rzeczy", ubrałaś buty i wyszłaś z domu.
CZYTASZ
Play with Fire || Shouto Todoroki x Reader [ZAKOŃCZONE]
FanfictionPodczas groźnych ataków złoczyńców na miasto pojawia się ni z tąd ni z owo bohater, który pomaga bohaterom w walce ze złem. Shouto chcąc poznać prawdę na temat nieznanego bohatera stawia sobie za cel bycia tam, gdzie on się pojawia. Niespodziewany w...