SEN?

19 4 24
                                    

MERHABA ÖNCELİKLE ÖNCEKİ BÖLÜME OLAN YORUMLARINIZ BENİ ÇOK MOTİVE ETTİ VE HEMEN YENİ BÖLÜME BAŞLADIM.HİKAYENİN BAŞLARI DİYOLOGSUZ GEÇECEK AMA SABREDİN AKLIMDA HARİKA PLANLAR VAR İYİ OKUMALAR <3<3<3<3

Sabah kendime verdiğim sözden beri hiçbir şey yolunda gitmiyordu ve tüm sinirlerim tepemdeydi.Oldukça kalabalık olan metroya bindiğimde ayakta olan bir grup erkek bana bakmaya başladı fakat onları umursamayarak önüme döndüm.İnsanların,özellikle de erkeklerin bana bakmasına oldukça alışkındım.

Henüz gelişme çağında olmama rağmen boyum 1.68 idi.Siyah kısa saçlarım,yeşil gözlerim,beyaz tenim ve güzel fiziğimle oldukça dikkat çekiyordum.Metroda kendi yansımama bakıp tebessüm ederken insanları incelemeye başladım.

Tam o sırada sabah bana çarpan gıcığı gördüm! Yeşil gözlerim hemen onu incelemeye başlarken bir yandan da ona baktığımı gizlemeye çalışıyordum.Sabahki sinirimden dolayı ne kadar yakışıklı olduğunu fark edememiş olmalıydım çünkü bu çocuk gerçekten ✨yakışıklıydı✨

Kumral gür saçları,esmer teni ve kapkara gözleriyle birlikte oldukça havalı duruyordu.Ona bakmayı sürdürürken bir anda gözlerimi yüzüme dikti ve beni incelemeye başladı.Kaşlarımı çatıp hızla önüme dönerken tekrardan sinirlenmeye başlamıştım.

Sonunda ineceğim durağa geldim ve metro istasyonundan çıktım.

Okula geldiğimde ise adeta ✨büyülenmiş✨gibiydim.

✨TAŞRAFOĞULLARI KOLEJİ✨

Okul gri ve turuncu renklerden oluşan şık bir binaydı.Geç kaldığımı hatırlayıp okulu incelemeyi bırakarak giriş kapısına doğru adım atmaya başladım.

Bugün yeni hayatımın ilk günüydü.

Bugün benim ✨doğum günümdü✨

(ARKAŞLAR ŞİMDİ DOĞUM GÜNÜ DERKEN YANLIŞ ANLAŞILMASIN KIZIMIZ BURDA EDEBİWYAT YAPMAYA ÇALIŞIYOR)

Okula girdiğimde gördüğüm danışmaya doğru adımlarımı yönlendirdim ve müdürün odasını sordum ve danışmanın tarif ettiği yere doğru gitmeye başladım.Umarım kaybolmazdım çünkü mallık kapasitemin içinde büyük-küçük olmak üzere her yerde kaybolabilmek var idi.

Düz koridorda ilerlerken ayağımın kaymasıyla beraber yere düşeceğimi zannederken ✨ince belimden✨ birinin tutmasıyla beraber gözlerimi sımsıkı yummuştum.

Gözümü yavaşça açarken karşımda duran kişiyle adeta şoka uğramıştım.

"Sen!"

.

.

.

EVEEEEEEEET BÖLÜM SONU.

-SİZCE KIZIMIZI TUTAN KİMDİ (BİLİYORUM TAHMİNİ ÇOK ZOR AMA ACABA KİM)

-HİKAYEYİ BEĞENİYOR MUSUNUZ?

SON OLARAK VOTELERİNİZİ  VE YORUMLARINIZI EKSİK ETMEZSENİZ MİNNETTAR OLURUM<3<3<3<3<3<3




KOLEJ +12.5Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin