EVET TEKRARDAN SELAMLAR BU HİKAYENİN HER BÖLÜMÜNÜ GERÇEKTEN ÇOK SEVDİĞİM BİR İNSANA İTHAF EDİYORUM İYİ OKUMALAR DİLERİM. <3<3<3<3
Sanırım Abdurrezzaktan hoşlanıyordum.
Ben hâlâ onu incelerken bir anda gözlerini açtı ve ağzında bir şey varmışçasına oynatmaya başlayıp aniden yüzüme tükürdü.Beklemediğim biçimde Abdurrezzak lamaya dönüşmeye başlayınca onun tükürüklerinden kaçmaya çalışıyordum.En sonunda yakalandım ve Abdurrezzak yüzümü yalamaya başladı.Çığlık atmaya çalışıyordum fakat nafile...
Birinin omuzuma dokunmasıyla yerimden sıçrayarak uyandım.Kabus olduğunu anlayınca derin bir nefes aldım ve içimden günümü mahveden Abdurrezzak'a saydırmaya başladım.Gözlerimi omuzuma dokunan yabancıya çevirdim ve tam konuşacakken
"Merhaba benim adım Kezban ama bazı arkadaşlarım bana Hacice de der :)"
"Merhaba benim adım da Ela :D"
"İstersen sana okulu gezdirebilirim?"
"Tabii çok isterim fakat öncelikle kantine gidersek çok mutlu olurum."
Kezban bana gülümseyerek "Hadi o zaman gidelim."
Kezbanla beraber sınıftan çıkarken Abdurrezzak'ı gördüm.Tüm kızlar onun etrafında toplanmış bir şeyler söylüyordu.Onu umursamayarak önüme baktım ve yürümeye devam ettim.
"Ee yeni çocukla sevgili falan mısınız?"
"Allah korusun!" diyerek kezbanı şaşırtmıştım.
"N-neden öyle dedin ki."
"Sabahtan beri o gıcıkla uğraşıyorum ya başıma gelmeyen kalmadı.Yemekleri aldıktan sonra anlatırım."
Kezban'ın adımlarını takip ederken bir yandan da onu dinliyordum.Gerçekten güzel bir kızdı.Omuzunun üzerinde olan kısa siyah saçlarının arasında pembe boyalar görünüyordu ve gerçekten onu tatlı göstermişti.Ela gözleri ve güzel burnu ile bir ✨manken✨ gibiydi.
Sonunda kantine vardığımızda sıraya girdim ve beklemeye başladım.Tam o anda sıradan çıkan bir çocuğun ayağı takıldı ve tüm üstüme vişne suyu döküldü.Başıma bir gelemeyen bu kalmıştı zaten! Yemyeşil ve sinirle bakan gözlerimi karşımdaki çocuğa diktiğimde mahcup bir şekilde bana bakan masmavi gözlerle karşılaştım.
"Hey,gerçekten çok özür dilerim daha dikkatli olmam gerekirdi.Senin için görevlilerden bir okul kıyafeti getirmemi ister misin?"
"Tuvalete getirirsen çok iyi olur." dedim ve tam arkamı dönüp ilerleyecekken ✨kemikli elleri✨bileğimi kavradı.
"Al istersen benim ceketimi giyin." dedi ve üstündeki ceketi çıkararak elime tutuşturdu.Teşekkür ederim manasında kafamı oynatırken hızla ceketimi giyinip Kezban ile beraber tuvalete doğru yol aldık.
"Offff bir bu kalmıştı cidden." diye söylenirken Kezban da beni teselli etmeye çalışıyordu.
"Tamam sakin ol hallederiz şimdi."
Az sonra tuvaletin kapısı tıklandığında kapıyı açtım ve üstümü mahveden çocukla göz göze geldim.
"Bunları bulabildim umarım işine yarar." dedi ve getirdiği kıyafetleri bana doğru uzattı.
Kapıyı kapatacakken "Sungur ben bu arada." dedi ve bana o güzel ismini ✨bahşetti✨
"Ela ben de memnun oldum."
Tekrardan kapıyı kapatmak için ittirirken arkada Sungur'u garip bir ifadeyle izleyen Abdurrezzak ile göz göze geldim.
Ne olmuştu ki?
.
.
.
EVET SELAM BÖLÜM SONUNDA GELDİK BENCE HİKAYE ÇOK İYİ GİDİYOR DEDİĞİM GİBİ AKLIMDA HARİKA ŞEYLER VAR SİZİ SEVİYORUM DAYISININ GÜLLERİ <3<3<3<3<3
-Sizce Abdurrezzak gerçekten bir lama olabilir mi?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KOLEJ +12.5
Literatura FemininaBüyük kavgadan sonra içimi büyük bir korku kapladı. . . Müdür beni odasına çağırdı. Konuşmanın sonunda okuldan çıkarılacağımı öğrendim ve...