Siz : Ee bana Asiye'den bahsedin nasıl birisi, ne sever, ne sevmez?Doruk : Çok güzel birisi. Sesi de çok güzel. Gözleri de çok güzel. Saçları da.
Tolga : Dışını tanıt demedi herhalde.
Ömer : Bakıyorum da kardeşimi bayağı incelemişsin Doruk.
Siz : Siz Asiye ile kardeş misiniz?
Ömer : Aslında öyle değil.
Ömer : Çok uzun hikaye.
Oğulcan : Çok uzun değil kardeş değiller ama kardeşler. Benim güzelleri güzeli wonderfulum ile de gerçek kardeşler.
Siz : Wonderful?
Oğulcan : Sevgilim. Düşünebiliyor musun sevgili olduk sonunda. Ben hala inanmıyorum.
Siz : Hahahahajhzs ne tatlı yaa. Wonderful çok şanslı bir kızmış.
Kaan : Yaa yaa ne demezsin.
Siz : Ee o zaman siz tanıtın kendinizi önce sizi tanıyım sonra Asiye'yi.
Oğulcan : Beni tanıdın zaten. Benim her şeyim Wonderful. Bir de Ömer ile kuzeniz.
Siz : 😸
Ömer : Bende Harika ile kardeşim. Asiye'nin de ikiziyim.
Doruk : Asiye benim sevgilim. Birkaç kere ayrılıp barışsak da birbirimizi çok seviyoruz.
Tolga : Gördüğün gibi en aklı başında kişi benim burada.
Siz : Böyle diyenler daha tehlikeli oluyor aslında.
Oğulcan : Üstüne bastın ayağını çek. Bize yapmadığını bırakmadı bu pislik.
Siz : Hala nasıl arkadaşsınız?
Tolga : Arkadaş değiliz.
Siz : E o zaman ahskwhxıehxıd?
Doruk : Beni dahil etmezseniz Asiye'ye planlarınızı söylerim dedi. Aklı sıra Cemile'yi etkileyecek.
Tolga : Sus lan. Cemile zaten benden hoşlanıyor.
Siz : Uu bakıyorum da herkesin sevgilisi var.
Kaan : Evet neredeyse. Ben de Kaan Doruk ile kardeşim.
Siz : Güzeell. Herkesle tanıştım sanırım.
Doruk : Berko kaldı.
Berk : Ben Berk.
Siz : Vayy ben bunları nasıl aklımda tutacağım nasıl da uzun uzun tanıttın kendini öyle.
Berk : Sen kendini tanıt.
Siz : Ben Aybike.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
çok gizli plan | #ayber
HumorDoruk Asiye'nin doğum günü için öylesine kurulan bir gruba yanlışlıkla tanımadıkları bir kızı ekler ve kız hepsinin hayatına tek tek dokunarak güzelleştirir ve bir tanesine gerçekten hayat olur.