14

137 9 2
                                    

Küçükken kardeşimle kurduğum hayallerin hepsinin gerçekleşeceğine inanırdım . Asla beyaz atlı prensin beni bir kaleden kurtaracağını düşünmezdim bu zamana kadar . Benim tam 6 prensim vardı . Ben bir taneyi hayal edemezken 6 taneydi. Okulun kapısında durup bunları düşünürken heyecandan kalbim yerinden çıkacak gibiydi. İlk adımı atmamla beraber hızlıca okulun giriş kapısına geldim. Gözlerim sadece yola odaklanmıştı. Kapıdan girmemle müdürün odasına doğru gittim. Ders çoktan başlamıştı ben ise 2 otobüs değiştirdiğim için geç kalmıştım . Bu okul cidden uzaktı ve her gün bu yolu çekmem gerekecekti. Müdürün odasının kapısını tıklayarak içeriden ses gelmesini bekledim ve kapıyı açarak içeri girdim ."Merhaba ben Aybike." Müdür gülümseyerek ayağa kalktı ve kapıya yöneldi.

"Merhaba Aybike . Hadi gel sana sınıfını göstereyim ."kaşlarım çatılsa da onun arkasına geçerek takip ettim . Bir kapıdan içeri girdiğinde eliyle benim gelmemi işaret etti ve onun peşine takıldım. Sınıfa girdiğimde tanıdık yüzleri görmemle içim ferahladı. Müdür beni tanıttıktan sonra sınıftan çıktı . Hoca da yanıma gelerek oturmam için yer gösterdi. Bir tek Kaan'ın yanı boştu. Pek sevinmesem de yavaşça sırasına ilerledim ve oturdum . Kimse sevmediği için boştu herhalde. Ben de sevemiyorumdum bir türlü .

Sol tarafıma yavaşça döndüğümde bana baktığını görmemle göz devirmemek için kendimi zor tuttum . O sırada gözlerim birisine takıldı kızıl saçlarıyla  bembeyaz teniyle sırada sol koluna yaslanmış bıkkın bir tavırla dersi dinleyene , Berke. Onu çok süzdüğümü fark etmemle kafamı çevirerek hocaya döndüm. Bu neydi şimdi.

Zilin çalmasıyla Oğulcan hemen başıma geldi ."Nasıl ?Okulumuzu beğendin mi?" gülümseyerek ona döndüm ." Güzele benziyor daha gezmedim ama ." sıranın üstündeki kitapları alıp çantama sıkıştırdım ve ayağa kalktım . "Hem yolum çok uzun buraya o kötü oldu ."

Bir yandan yürüyor bir yandan da sohbet ediyorduk . Kantine beraber girdiğimizde okulu gezdirmeye başlamıştı ki Harika'yı görmesiyle benim de yanında olduğumu unutarak koşa koşa yanına gitti . Onun bu haline gülüp arkamı döndüm ve okulu kendim gezmeye başladım. O kadar da büyük gözüküyordu dışarıdan ama içi fazlasıyla büyüktü . Duvardaki resimlere odaklanmışken omzuma dokunulmasıyla irkilerek geri çekildim. Birinin bana dokunmasından nefret ederdim . "Ödümü kopardın Kaan ." korktuğumu anlayınca bir adım geri çekildi. "Özür dilerim seni korkutmak istememiştim."

"Sorun değil görmeyince korktum ."kollarımı omzumda bağlayıp duvara yaslandım ."Okulu mu geziyorsun? "

"Evet ."

"Güzel. Umarım beğenirsin çünkü biraz küçük ."elleriyle etrafı gösterdiğinde kahkaha atarak öne eğildim. "Sizin büyük anlayışınızı merak ediyorum gerçekten ." benim kahkahamla şaşırsa da o da gülümsemeye başladı . Gözlerim yan tarafa kaydığında ise gülümseyi bıraktım .Berk karşı sınıfın kapısına dayanmış tam da bize gözlerini odaklamıştı.

Hellooo nasılsınız ?
Umarım bölümü beğenirsiniz, beğenip yorum yapmayı unutmayın!🫶💗🌷🪷💖🧿🩵🌸🧚‍♀️🍭

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 30, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

çok gizli plan | #ayberHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin