13

272 15 1
                                    


Beğenip yorum yaparsanız beni çok mutlu edersiniz. 💛
İyi okumalar.

Ben : Berk müsait misin?

Berk : Evet neden?

Ben : Şey. Buluşabiliriz miyiz?

Berk : Bişey olmadı değil mi? İyisin.

Ben : Attığım konuma gelir misin? Çok acil.

Ben : Konum.

Telefonu kapatarak yere koydum ve çekirdekleri poşetten çıkartarak masaya yerleştirdim. Onun o gece yapmak istediğini ben şimdi yapacaktım. Onunla aramda bir kırgınlık kalsın istemiyordum. Ve çok ayrı bir özrü hak ettiği ortadaydı.

Çok zaman geçmeden arabanın sesi geldiğinde gülümseyerek ayağa kalktım ve saçlarımı düzelttim. O ise hızlıca arabadan indi ve telaşlı bir şekilde etrafta gözlerini gezdirdi . Göz göze geldiğimde gülümsemesiyle bende gülümsedim. Taşlı yoldan geçerek hızlıca yanıma geldi . "Bir şey oldu sandım ." ona gülümsediğimde  derin bir nefes verdi. "Bak! O gün seni orada bıraktığım için özür dilemek istedim. " elimle masadaki çekirdek ve kolaları gösterdiğimde içindeki kahkahayı dışarıya bırakarak hızlıca oraya ilerledi . "Nasıl bu kadar mükemmel olabiliyorsun ?"

"Doğuştan bebeğim ."verdiğim cevaba gülümsemesiyle bende onun yanına gittim ve oturdum. Bir yandan yiyoruz bir yandan da sohbet etmeye çalışıyorduk. "Aslında bu plan gibi değildi. Ama biz senin öyle bir şey yapacağını hiç düşünmemiştik. "

"Haklısın ama anlattığım gibi size de kötü oldum ."kafasını yana yatırarak gözlerime odaklandı. "Aslında Ay-" korna sesiyle irkilirken ikimiz de kafamızı arabaya çevirdik. Gördüğüm görüntüyle gülmeye başlarken Berk gözlerini devirdi . O sırada Oğulcan kafasını camdan çıkartarak kaşlarını çattı. "Bizsiz olur mu hiç?"

"Olmaz." Ayağa kalkarak arabanın yanına geldim ve kahkaha atmaya başladım. Hepsi tek arabaya sığmaya çalışmış ve bu yüzden Oğulcan'ı kucaklarına almışlardı . Hepsi zorla indiğinde Tolga gelerek kolunu kafama koydu ve saçlarımı karıştırdı . Bana bir abi hissiyatı veriyordu. Sanki onun yanında olduğumda kimse bana zarar veremezdi . Bu iki kişinin yanında oluyordu. Bir Tolga bir de ...

Hep beraber masaya geçtiğimizde iki tane çekirdek saniyesinde sömürülüp yerine çöplerini bıraktı. "Bu ne ya bitti bu ?"
Oğulcan sinirle elindeki çekirdek çöplerini masaya fırlattığında gülmüştük ." Oğulcan yarısını sen yedin hala laf yapıyorsun. " Ömer ona gözlerini devirirken Oğulcan umursamayarak ayağa fırladı. " Hadi yakan top oynayalım!"

"Topumuz yok ki ." söylediğim şeyle saçlarını arkaya atıyormuş gibi yaparak havalı bir bakış attı. " Bebeğim bunun üzerine güzel bir espri yapabilirdim ama yapmayacağım. "

"Arabada var ."Kaan'ın sesini duymamızla hepimiz ona döndük . "Hadi oynayalım !"

çok gizli plan | #ayberHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin