Hogy mi is történt pontosan ezután? Nos leginkább semmi. Miután megcsókoltam Bombit , nos valljuk be ez nem volt túl férfias, de elrohantam. Lássuk be, a probléma kezelési képességeim nem a legeffektívebbek. Azóta ki sem mozdultam a lakásból. Zsoma és Giorgio is rengetegszer kerestek, úgyhogy egy idő után egyszerűen kikapcsoltam a telefonom. Az igazság az, hogy félek. Attól hogy mi lesz ezután. A csók piszok jó volt, jobb, mint azt valaha elképzeltem, de egyben meg is ijesztett. Mi van ha Zsombor nem érez ugyanígy irántam? És ha igen, vajon készen állok egy kapcsolatra és önmagam felvállalására?
A bezártságtól és a napfény hiányától elvesztettem az időérzékemet. Nem tudom pontosan mennyi időt töltöttem ezzel a felesleges túlgondolással és önmagam sajnáltatásával. Egyszer csak valaki rátenyerelt a csengőmre. Mivel az illető az istennek sem akarta abbahagyni kénytelen-kelletlen kinyitottam az ajtót, amin Peti esett be.
Elég furán nézhettem rá, mire magyarázatképp megszólalt. - Hello Ati! Asszem én most bejövök. -és belépett melletem az apró lakásba. Azt hiszem ő volt az utolsó ember akire számítottam, hogy keresni fog.
- Figyi én azért jöttem hogy segítsek neked. - mondta, miközben már a konyhaszekrényemben kotorászott. Nemsokára diadalittas mosollyal előhúzott egy doboz viharvert teát. - Ugye, nem bánod ha főzök egy kancsóval? - kérdezte. Miközben a tea főtt kedves halk hangján belefogott a mondandójába. - A fiúk és én nagyon aggódunk érted. És nélküled nem az igazi a csapat. Tudom, hogy nehéz időszakon mész keresztül, de tudd, hogy mi mindig itt leszünk neked. Hidd el, segítséget kérni nem gáz. Csak szólj, ha beszélni akarsz valakivel, mi szívesen meghallgatunk.
- Ez igazán kedves tőled.- mosolyodtam el hálásan.
Peti ekkor előhalászott a táskájából egy ABBA lemezt majd betette a lejátszóba. Hirtelen egyre jobban kezdtem érezni magam. Mintha csak olvasna a gondolataimban a barátom újra megszólalt:
- Ha jobban érzed magad holnap akár le is jöhetsz próbálni, de ha még nem állsz készen az sem baj. Elhoztam néhány kottádat.
Hangos zörgés kíséretében az asztalra rakott egy kupac papírt. - Azt viszont ne felejtsd el amit Giorgio mondott. Időközben kiderült, hogy a meglepetés egy nyaralással egybekötött koncert a Balaton parton. Jövő héten utaznánk és kibérelnénk egy házat ott. Asszem egy hetet töltenénk ott. Nagyon örülnénk, ha már oda el tudnál jönni.
- Igyekszem minden tőlem telhetőt megtenni.-válaszoltam.Másnapra összeszedtem magam és lementem próbálni. Köszöntem a fiúknak, beálltam a gitárommal és igyekeztem úgy tenni, mintha minden rendben lenne. Zsombor is közömbösen viselkedett, csak akkor szólt hozzam, ha egészen szükséges volt.
Bár az elején eléggé feszült voltam, egy fél órával később már önfeledten nevettem együtt a többiekkel.
A próba végén Giorgio odajött hozzám. - Akkor ugye jössz velünk jövőhéten? Nagy kár lenne ha kihagynád, jó buli lesz.
- Igen megyek.- válaszoltam. -Jót fog tenni egy kis levegőváltozás.
BINABASA MO ANG
What a time to be alive
FanfictionA történet egy Carson Cona fanfiction, amely Jónás Attila szemszögéből mutatja be az együttest.