Ölürüm Hasretinle

13 4 5
                                    

"Boşanacağım."

"Aslı salak salak konuşma. Karnında çocuğun var senin. Kızını babasız mı büyütmek istiyorsun?"

"Boşansak da boşanmasak da bu çocuk babasız büyüyecek zaten Ömer. Bizden nefret ediyor artık. Hamile olduğumu öğrenince evi terketmişti."

"2 hafta ortalardan kaybolduğu zaman mı"

"Evet."

"Aslı, kardeşim mantıkı düşün."

"En mantıklı yolu bu zaten Naz!"

"Hakime ne diyeceksin? Bu beni aldattı diyeceksin ve hakim de seni boşayacsk mı sanıyorsun? Delil lazım. Bak ben senin avukatlığını yaparım ama bize delil lazım kardeşim." Naz benden onay beklercesine gözlerime baktı.

"Eğer beni aldatıyorsa bunu nasıl ispatlayacağız?"

"Nerede o şu an?"

"Anlatyada Ömer."

"Tamam. Benim eli kolu uzun bir arkadaşım var ona söylerim bi sorar soruşturur öğrenir. Sıkma sen canını."

"Çok teşekkür ederim."

"Rica ederim Aslı. Biz her zaman senin yanıdayız tamam mı? Bunu bilerek yaşa. Biz küçükken birbirimize bir söz verdik değil mi?"

"Evet."

"Neydi o söz?"

"İçimizden birine bir şey olursa..."

"Hepimize olmuş demektir."

"Saat geç oldu biz gidelim artık."
Naz, Umut ve Arda ayağa kalktığında Ömer'e baktılar.

"Kanka siz gidin bu Erdem şerefsizinin geleceği yok. Aslı yalnız kalmasın."

"Ömer kalmana gerek yok. Ben kendim kalırım alışkınım zaten git sen."

"Aptal aptal konuşma Aslı burada kalacağım. Umut, hadi gidin siz."

"Tamam kanka. Bir şey olursa haber verin tamam mı? İyi geceler."

"Tamam. İyi geceler."

Herkes evden gidince Ömer için içeriye bir yatak açtım ve Erdem'in pijamalrından verdim."

"Aslı sen ciddi misin?"

"Ne konuda?"

"Bana cidden o şerefsizin pijamalarını mı vereceksin?" Sitemle söylendiğinde kahkaha attım.

"Valla elimizde olanlar bu. İdare edeceksin artık paşam!"

Dediklerime gülüp pijamaları aldı.

"İyi geceler."

"İyi geceler"

Ömer'den

Ömer: Kanka vardınız mı eve?

Umut: Vardık kanka. Aslı nasıl?

Ömer: Daha iyi.

Umut: Sen nasılsın?

Ömer: İnan ben de bilmiyorum. Sevdiğim kız hamile ve kocasının onu aldatna ihtimali var.

Ömer: Ama şu an sevdiğim kız ile uzun zaman sonra aynı çatı altında uyuyacağım.

Ömer: Çok garip hissediyorum.

Umut: Çok mu seviyorsun Aslı'yı?

Ölürüm HasretinleHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin