"Ömer, ne oldu, ne konuştunuz?"
"Bir şey konuşmadık ya. Sadece daha fazla uzatmadan boşanması gerektiğini söyledim."
"Çok kötü yalan söylüyorsun Ömer."
"Yoo, ne güzel söyledim işt- hassiktir!"
"Sana 'salak' deyince de kızıyorsun. Anlat çabuk ne konuştunuz?"
"Dedim ya Aslı. Önemli bir şey konuşmadık."
"Niye o kadar uzun sürdü o zaman." Ağzından laf almaya çalışıyordum ama bir türlü söylemiyordu ne konuştuklarını. Aslında onları dinlemiştim ama onun ağzından da duymak istiyordum.
"Salak salak şeyler zırvaladı işte."
"Ne gibi?"
"Neden bu kadar merak ettin ki?"
"Ben meraklı bir kızçeyim?"
"Önemli bir şey konuşmadık Aslı. Önemli bir şey konuşsaydık söylerdim."
"İyi tamam bakalım öyle olsun."
Söylenerek salona girdim ve koltuğa oturdum.
"Ne zırvaladı yine o Erdem? Ne konuştunuz?"
"Sabır! Karşıma çıkan bunu soruyor be!"
"Sinirli şu an üstüne gitme Arda." Diyerek Arda'yı uyardım.
"Aslı, Erdem'i nasıl ikna edeceğiz?"
"Bilmiyorum Naz."
"Ben onu ikna etmesini bilirim. Arda, Erdem'i buraya getirir misin?"
"Ne yapacaksın Ömer?"
"Konuşacağız. Hep birlikte ikna edeceğiz işte."
"O da hemen ikna olacaktı zaten."
Biz konuşurken içeriye Erdem ile Arda girdi ve tam karşımızdaki koltuğa oturdular.
"Yine ne konuşacaksınız acaba çok merak ediyorum."
"Bak Erdem, çok bir şey konuşmayacağız. Konuşacağımız şeyi de az çok tahmin ediyorsundur herhalde. Sen tek bir şartla boşanacaksın ve o şartta kızının sende kalması öyle mi?"
"Evet öyle."
"Senin yaptığın onca şey zaten sizin boşanma mahkemenizde ortaya çıkacak. Enine sonunda gün yüzüne çıkacak. Sence o kadar yaptığın şeyden sonra Ayla'yı sana verirler mi?"
"Ayla mı? Ayla mı koydunuz adını?" Şuna bakar mısınız ya, adam daha kıznının adını bir ay sonra öğreniyor, bir de gelmiş kızımı ben alacağım diyor.
"Konuyu değiştirme Erdem." Ben araya girince Erdem bana baktı.
"Kızım bende kalacak. Kızımı sana veremem."
"Neden?" Ay bir de soruyor ya!
"Tefeci olduğunu hatırlatmamı ister misin? Ayrıca neden bu kadar çok istiyorsun? Hiç yanında olmadığın, doğumuna bile gelmediğin 'kızını' neden bu kadar çok istiyorsun?"
"Bilmem. Belki sana acı çektirmek istiyorumdur Aslı olamaz mı?"
"Yetmedi mi lan çektirdiğin acılar! İlk önce gel kadını aldat, sonra boşanmak istemiyorum de en son da gel kızını iste! Psikopat mısın lan sen!? Ruh hastası!" Naz da dayanamayıp patlamıştı. Ben de sessizliğimi koruyordum.
"Aslı? Sen ne diyorsun?"
"Kızımı vermek istemiyorum. Ben kızımı tehlikeye atamam Erdem anlıyor musun? Her gün başka bir kadınlasın. Kızımın senin yanında güvende olabileceğinin garantisini verebilir misin bana? Ayrıca anne sütü de Ayla için çok önemli şu an. Ben Ayla'yı senin ellerine bırakamam."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ölürüm Hasretinle
HumorSen beni sevmesen de olur ama benden hiç gitme olur mu? Çünkü "Bilirsin sensiz ben hiç yaşayamam ki, ölürüm hasretinle."