Ömer ile biraz daha konuştuktan sonra beni biraz yalnız bırakması için naif küfürler eşliğinde Ömer'i odadan kovmuştum. Biraz dinlenmek istiyordum çünkü.
Kafam çok karışık herşey gerçek dışıymış gibi geliyor.Bebeğim hastanede yanlızken benim gereksiz babasına ne yapacağımı düşünmem gerekiyor.O adamın kızıma en az şekilde zarar vermesini sağlamam gerekiyordu.Duvarla bakışırken kendimi boşlukta hissediyordum. Doktor stresten erken doğum yaptığımı söylemiş.
O herif evde oturmayı becerip,medenice ayrılsaydık bunlar yaşanmayacaktı! Aldatmak ne ya kendini çok mu zeki sanıyor.Gerçekten yapacaklarının hiçbir zaman ortaya çıkmayacağını mı düşündü.Bizi ne hallere düşürdü? Ya bu yüzden bebeğime birşey olursa.
Yok bu böyle olmayacak. Ben kızımı görmeden yapamam. Benim kızımı görmem lazım. Yatağımın başındaki butona bastım. Birkaç dakika sonra bir tane hemşire içeriye gelmişti.
"Merhaba Aslı hanım. Bir şeyiniz mi var?"
"Ben kızımı görmek istiyorum. Beni onun yanına götürür müsünüz?"
"Aslı hanım bu şu anda mümkün değil. Sizin şu an dinlenmeniz lazım."
"Ama ben kızımı görmek istiyorum!"
Biraz fazla bağırmış olacağım ki dışarıda başımda bekleyen Ömer odaya gelmişti.
"Aslı? Ne oluyor? İyi misin?"
"Ömer ben kızımı görmek istiyorum."
"Ömer bey, Aslı hanım için çok tehlikeli..."
"Tamam siz çıkın ben onunla ilgilenirim."
Hemşire odadan çıkınca Ömer yanımdaki sandalyeye oturdu.
"Sana söz veriyorum yarın gideceğiz yanına. Biraz daha sabret be Aslı."
"Sabredecek gücüm kalmadı artık benim! 'Kocan gelecek sabret Aslı' 'çocuğun iyi olacak sabret Aslı!' Yeter artık ya! Çok yoruldum ben Ömer. Sabredecek gücüm kalmadı artık benim."
"Biliyorum senin için çok zor. Bıktın artık biliyorum ama lüften biraz daha dayan. Her şey güzel olacak."
"Söz mü?"
"Sana söz veremem Aslı ama herşeyin güzel olması için elimden gelen herşeyi yapacağım. Söz veriyorum."
"Ömer, beni neden bu kadar önemsiyorsun?"
Bir an durdu ve bana baktı.
"Eee... şey. Çünkü sen benim en yakın arkadaşımsın ve sana değer veriyorum. Olmayan kız kardeşim gibisin." Nefes almadan arka arkaya sıraladığı cümlelere gülüp kafamı salladım.
"Kızının adını ne koymayı düşünüyorsun?"
"Bilmem. Hiç düşünmedim ki. Senin aklında var mı bir şeyler?"
"Kızın doğduğunda dolunay vardı. O yüzden bence Ayla olsun adı."
"Olabilir aslında he! Güzel isim."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ölürüm Hasretinle
HumorSen beni sevmesen de olur ama benden hiç gitme olur mu? Çünkü "Bilirsin sensiz ben hiç yaşayamam ki, ölürüm hasretinle."